Ben je medewerker in een Customer service team, helpdesk of klantendienst?
Jij staat in eerste lijn om alle vragen, opmerkingen of klachten van de klanten te beantwoorden. De vuurlinie, zeg maar! De plaats waar je heel snel moet proberen te begrijpen wat je klant nodig ...
Is verkopen bij jou ook complexer geworden? Je verkoopt misschien geen producten of diensten meer an sich, maar eerder concepten en oplossingen? De principes van waarde en toegevoegde waarde voor je klant zijn nu veel belangrijker geworden.
Daardoor wordt er ook van jou ...
13/10/22: De Pottenkijker - Achmea
07+08/06/23: Festival of Work
BEDRIJFSOPLEIDINGEN.BE
Over ons Referenties Bedrijfsgegevens Gebruiksvoorwaarden
ADVERTEREN
Online Magazine Leren & Ontwikkelen Proeverijen, uw L&D Festival
BEKIJK OOK
L&D Netwerk Stimulearning Evalueren & ROEM
CONTACT
K. Vandermeersch kristoff@bedrijfsopleidingen.be +32 486 65 51 81 I. Vanhaecke - boekhouding isabelle@bedrijfsopleidingen.be