NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Maak het verschil met je customer service

Ben je medewerker in een customer serviceteam, helpdesk of klantendienst? Jij staat in eerste lijn om alle vragen, opmerkingen of klachten van de klanten te beantwoorden. De vuurlinie, zeg maar! De plaats waar je heel snel moet proberen te begrijpen wat je klant nodig heeft en hoe je bedrijf hier in wil/kan meedenken en een oplossing bieden. Of een aanvullend product of dienst aanreiken uiteraard. Want ook daar maak je het verschil! Geen eenvoudige rol... Met tal van intense telefonische gesprekken en belangrijke mails, vaak positief maar ook negatief. Zou je in diecommunicatie met je klant ook graag sterker in je schoenen willen staan? Dan is deze tweedaagse praktijkopleiding zeker voor jou!
Werkvorm
Klassikale opleiding
Doelgroep
-
Taal
NL
Duur opleiding
2 dagen
Opleidingsdata
Startdatum: 16/10/2025  om 09:00
Adres

Koning Bouwdewijnstraat 18 
9000 Gent
Route
Aantal uren zelfstudie
0
Individuele prijs
€ 1599 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

NCOI Learning

Telefoon
Bel + 32 15 79 16 30 met onze groeten
Adres
Motstraat 30
2800 Mechelen
Route
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

NCOI Learning

Maak het verschil met je customer service


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

Vanaf 25/06/24: TOP10 Bedrijfsopleidingen Online

03/10/24: Federal Learning Account

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be