Bij annulering nà inschrijving als spreker, standhouder, adverteerder, etc ... blijft het geboekte bedrag 100% verschuldigd aan de organisator. Er is op geen enkele manier -ook niet bij overmacht- een creditnota of terugbetaling mogelijk, ook niet gedeeltelijk. Goede afspraken en goede rekeningen maken goede vrienden.
Indien het event overheidswege niet kan doorgaan, verhuist het integrale concept naar een nieuwe datum.
Proeverijen een gemiddelde tevredenheidsscore van 81% haalt
Terwijl in 2024 92% zei dat de deelnemersgroep goed was samengesteld, hebben we in 2025 expliciet gevraagd of het een goede zaak was dat L&D/HR-aanbieders niet als bezoeker konden deelnemen. 43% vs 15% is het daarmee eens. De overige 42% van de bezoekers heeft hier geen uitgesproken mening over.
Slechts 6% van de bezoekers zegt dat het event hun competenties niet heeft versterkt
94% zegt de inhoud van het event op de werkvloer te kunnen gebruiken
We noteerden opnieuw dat het een heel druk programma was. We verplaatsen daarom de pitches uit zaal Expo naar een preconference-programma tussen 8h30 en 10h00, waar je minstens 4 pitches zal kunnen volgen. De Proeverijen in zaal Congres starten daardoor een uurtje later, wat het aantal Proeverijen die je als bezoeker zal kunnen volgen vermindert van 11 naar 9, maar er komen in ruil dus minstens 4 pitches bij.
Deze 6 ‘best of’ mogen hun Proeverij van 20 naar 50 minuten mogen brengen op de L&D Talks do. 23/10/25
74% van de bezoekers zal tot 2 providers zélf contacteren, en 23% van de bezoekers zal tot 5 providers contacteren.
Je kan als aanbieder ook zelf leads genereren door je presentatie te (laten) uploaden naar kennispool.stimulearning.be wat ervoor zal zorgen dat je gemiddeld 30 naam+voornaam+mailadres zal krijgen. Wie niet uploadt krijgt geen leads.