Je treedt op als intern specialist mbt talentontwikkeling en leren en ontwikkelt trajecten om de TVH-strategie te ondersteunen.
Je analyseert de bestaande ontwikkelingsnoden en behoeftes in de business en zoekt proactief mee naar mogelijke oplossingen en acties.
Je kent de opleidingsmarkt zeer goed en je bouwt een efficiënte samenwerking uit met externe partners.
Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, de implementatie, het beheer en de evaluatie van ontwikkelingstrajecten van onze medewerkers. Hiervoor werk je nauw samen met afdelingsverantwoordelijken en met de HR Business Partners.
Je werkt nauw samen met de Talent development Advisor die instaat voor het organisatorische en administratieve luik.
Je hebt kennis van verschillende digitale tools en kan deze inzetten om een zo efficiënt mogelijke leerervaring te creëren.
Je neemt deel aan HR-projecten die gelinkt zijn aan talentontwikkeling.
Je houdt jezelf continu op de hoogte van de evoluties en ontwikkelingen op het gebied van learning en development.
Jouw profiel
Je hebt bij voorkeur een Masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring.
Je hebt een eerste ervaring in een gelijkaardige rol.
Je hebt ervaring in het ontwikkelen en faciliteren van leertrajecten, zowel klassikaal als digitaal.
Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden om met verschillende business stakeholders leeroplossingen uit te denken.
Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels, Frans is een plus.
Je hebt ervaring met een LMS systeem.
Dit is werken bij TVH
Een aantrekkelijk salarispakket met o.a. maaltijdcheques en verzekeringen.
Flexibele werktijden, thuiswerk en aandacht voor een goede work-life balance.
20 betaalde vakantiedagen, met daarbovenop 12 ADV-dagen.
Een goed bereikbare, filevrije werkomgeving.
Een warme, open werksfeer waar mensen centraal staan.
Een aanstekelijke ‘We Are One’-mentaliteit.
Aandacht voor je fysieke en mentale gezondheid.
Middagpauzes en sportfaciliteiten in TVH Park, de groenzone van TVH.
Gezonde warme maaltijden en gratis fruit.
Toegang tot LinkedIn Learning en andere trainingen.
Leuke afterworks en andere gezellige events (bv. TVH Kaffee).
Mensen liggen ons nauw aan het hart
TVH is een wereldwijd bedrijf met een familiale sfeer, waar mensen centraal staan. We hechten waarde aan duidelijkheid, wederzijds respect, vriendelijkheid en open communicatie. Onze mensen zijn nuchter, gemakkelijk om mee om te gaan en mee samen te werken. We verwelkomen diversiteit en juichen nieuwe ideeën toe.
Over TVH
TVH is een gespecialiseerde leverancier van hoogwaardige onderdelen en accessoires voor material handling, industriële voertuigen en bouw- en landbouwmachines. Werken bij TVH is kiezen voor een bedrijf dat uitblinkt als internationale marktleider en bekend staat om zijn onstuitbare drang naar innovatie.
De Digital Learning Expert heeft als missie om de inspirerende leeromgeving van Belfius te laten leven via de digitale kanalen. Als je dag na dag je collega’s wil aanmoedigen hun vaardigheden te ontwikkelen en als je wil werken in een context waarin we constant zoeken naar verbeteringsmogelijkheden voor onze opleidingen, aarzel dan niet en vervoeg het team!
De job in een notendop
Je hoofdtaak bestaat erin om digitale leersupports (e-learnings, webinars, …) end to end te ontwikkelen op basis van gegeven leerdoelen. Om dat doel te bereiken, ontwikkel je gepaste scenario’s en testmethodes. Je krijgt daarbij zeker de ruimte om te experimenteren met nieuwe methodes en tools, het is dus belangrijk dat je op de hoogte blijft van innovaties in de domeinen Learning & Development en Educational Technology, en dat je het potentieel van AI in Learning & Development maximaal benut.
Via het leerplatform (Learning Management System) verspreid je vervolgens de e-learning, webinar, … : Je programmeert de leeroplossing op het platform, koppelt er de relevante doelgroepen aan en voorziet gepaste communicatie.
Je bent verantwoordelijk voor de beleving van de tool Mijn Ontwikkeling : Je waakt over een intuïtieve front end, je beheerst de achterliggende programma’s voldoende om bugs te vermijden of snel op te lossen, je rolt nieuwe features binnen de tool uit, en je zorgt voor een efficiënt beheer en rapportering van de beschikbare data.
Jij hoeft geen witte raaf te zijn
Al kan je er bij ons wel één worden. Bij ons mag je volop je vleugels uitslaan indien je voldoet aan de volgende voorwaarden:
Zijn of haar boodschap duidelijk overbrengt, schriftelijk en mondeling.
In staat is om de content expert te challengen.
Samenwerkt met Franstalige en Nederlandstalige collega's.
Proactief op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen op het vlak van Learning & Development.
Technisch aangelegd is.
Niet aarzelt om de status quo in vraag te stellen.
Je scoort nog meer punten als je een achtergrond hebt in Learning & Development, IT, en/of in marketing.
​Belfius koestert zijn talenten
Behalve de kans om elke dag te shinen, bieden wij jou een fulltime contract van onbepaalde duur met:
Een mooi loon aangevuld met een innovatief aanbod om een persoonlijk budget samen te stellen dat je kan besteden volgens je voorkeuren (bv. wagen, fiets, pc, smartphone, tablet, huisvesting onder bepaalde voorwaarden) en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, personeelsvoordeel op eigen producten en diensten, en een hospitalisatie- en groepsverzekering.
Mogelijkheden te over om je te ontwikkelen door een brede waaier aan opleidingen en carrièrekansen in de hele Belfius-groep.
Een goede werk-privé balans dankzij flexibele uren, de combinatie kantoor- en thuiswerk en een aantrekkelijk aantal vakantiedagen.
Een moderne werkplek in het hart van Brussel met een coole fitness, een lekker gezond restaurant en gezellige ontmoetingsruimtes, dit alles op wandelafstand van de winkelstraat, het treinstation Brussel-Noord en de metrohalte Rogier.
We are the delaware Learning & Development team. Our ultimate goal is to empower the #peopleofdelaware to become the best possible version of themselves: to grow and develop so they can offer our customers the best solutions. People really are our greatest assets, so we feel it’s incredibly important to offer them the right tools, training and education to help them advance in their careers.
We aspire to make a lasting impact. We continuously evaluate and optimize: what’s the effect and value of our learning initiatives? Are they in line with our vision on learning? Do we see the desired changes in our employees’ behavior? How can we increase ownership with the learners and involvement of their leadership?
We have great plans for the future of learning & development. It obviously takes time and a critical eye to capture (and answer!) the learning needs of our employees, so an experienced Learning & Development Specialist like yourself is what we are looking for!
What will you be doing?
You will help shape (some of) our famous ‘bootcamps’: multi-day training programs for the different levels in our organization (Analysts, Consultants, Managers …).
You will be the content owner of some of our offerings. As content owner, you are in close contact with the internal or external trainer(s), you follow-up on feedback, take the lead in optimization tracks, co-create new content, … ;
You will liaise with different stakeholders within our organization to: analyse development needs, set up new learning initiatives, define learning objectives, offer advice … ;
You will stay up to date on learning and development and share your expertise within the company and with your team members.
Is there a match?
Let’s see. If you…
have built up expertise in a learning & development environment OR if you are ready to become a learning expert.
can grasp the underlying purpose of various training request and can advice on the most impactful learning solution.
can estimate whether a training is relevant for the intended audience and comes at the right time in their career.
have strong organizational skills and communication skills.
have previously worked with SuccessFactors Learning or Flowsparks that’s a plus (not a must, though). An interest in technology will certainly help you feel at home in our industry.
have a growth mindset
fluently speak and write English and Dutch or French
…then we would love to meet you and have a chat together!
Let's meet up!
A solid background or interest in learning & development is far more important to us than a specific degree – so feel free to tell us all about you! Are you keen to help us grow our Learning & Development team? Make sure to contact us if you have any questions whatsoever. Click the Apply now button below and hopefully we’ll get to meet each other soon!
Ben jij een gedreven en enthousiaste teamplayer met een passie voor leren en ontwikkelen? Zoek je een hands-on rol waarin je zowel je administratieve als analytische skills tot zijn recht kan laten komen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw rol als Learning & Development Professional
Als Learning & Development Professional zorg jij ervoor dat leren en ontwikkelen centraal staan binnen RGF Staffing. Jij speelt een sleutelrol in het ontwerpen, uitvoeren en evalueren van innovatieve opleidingsprogramma’s. Dankzij jouw sterke affiniteit met L&D en jouw aanstekelijke enthousiasme weet je anderen te motiveren en te inspireren om het beste uit zichzelf te halen.
Wat ga je doen?
Ondersteunen en beheren: Je beheert de opleidingsactiviteiten en volgt deze administratief op. Je zorgt ervoor dat alles overzichtelijk vastligt in ons Learning Management System (LMS) en genereert waardevolle rapportages die de impact van onze leeroplossingen inzichtelijk maken.
Opleidingsbehoeften analyseren: Je brengt de opleidingsbehoeften van medewerkers in kaart en stemt deze af met de strategische doelen van de organisatie.
Ontwerpen en implementeren: Jij ontwikkelt interactieve leermiddelen – van e-learningmodules tot praktijkgerichte workshops – die aansluiten bij diverse leerstijlen en de nieuwste leermethoden. Jouw creatieve ideeën dragen bij aan een motiverende leeromgeving.
Uitrollen en trainen: Je coördineert zowel online als klassikale trainingssessies en stapt waar nodig zelf als trainer voor de groep. Je werkt nauw samen met interne teams en externe trainers om een soepele uitrol te garanderen.
Evalueren en verbeteren: Met een scherpe blik analyseer je de impact van de trainingen en zoek je continu naar manieren om de programma’s te optimaliseren en vernieuwen.
Relaties onderhouden: Je bouwt en onderhoudt waardevolle relaties met stakeholders, waaronder opleidingsaanbieders, trainers en leidinggevenden, om gezamenlijke oplossingen te realiseren.
Profiel
Een bachelor- of masterniveau in Human Resources, Onderwijskunde, Bedrijfskunde of een gerelateerd vakgebied.
Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, Frans en Engels.
Ervaring met e-learning authoring tools (bv. Rise / Articulate) en Learning Management Systems (LMS).
Een can-do mentaliteit en een hands-on aanpak: je werkt graag in teamverband en houdt ervan om samen met je collega’s het verschil te maken.
Aanbod
Werken bij RGF Staffing, dat is werken in een dynamische en flexibele omgeving. Je komt terecht in een team van enthousiaste collega's, waar je kan rekenen op een goede begeleiding on the job en sterke ontplooiings- en opleidingskansen die jou een mooi perspectief bieden.
RGF Staffing is een innovatief bedrijf waar altijd wat beweegt, een saaie boel wordt het dus nooit.
In ruil voor jouw inzet, bieden we jou een competitief salarispakket, met tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een nettovergoeding, een aantrekkelijk bonussysteem, een eindejaarspremie, groeps- en hospitalisatieverzekering, 32 welverdiende vakantie- en ADV-dagen (afhankelijk van je arbeidsduur) en tussenkomst in woon-werkverkeer (fietsvergoeding, volledige terugbetaling openbaar vervoer of kilometervergoeding en parking). 'Work' en 'life' blijven steeds in balans dankzij de uitgebreide thuiswerkmogelijkheden (50%) en flexibele werktijden.
Leuke extra's zijn de centrale ligging in Antwerpen en de vele funmomenten met de collega's. Want de boog kan natuurlijk niet altijd gespannen staan.
Bedrijfsinfo
RGF Staffing Belgium maakt deel uit van de internationale human resources groep RGF Staffing. Met ruim 2400 werknemers bekleden we in België de tweede positie. Als HR dienstverlener biedt RGF Staffing alle vormen van flexibele arbeid en uiteenlopende diensten aan op het gebied van HR en customer-care services. De Belgische bedrijven van RGF Staffing zijn: Start People, Solvus, USG Professionals, Bright Plus & Unique.
Vanuit het hoofdkantoor in Antwerpen bieden onze gedreven collega's, elk binnen hun eigen expertise, deze bedrijven de nodige support op vlak van o.a. IT, legal, finance, payroll, … zodat zij zich op hun beurt kunnen focussen op hun core-business: het matchen van kandidaten en klanten.
Onze manier van werken? Digitaal waar het kan, zonder het mensgerichte uit het oog te verliezen. De mens, die staat centraal in onze organisatie.
Voor onze betrokken collega's bieden we een dynamische werkomgeving waarin ieder zichzelf kan zijn en gelijke kansen krijgt om te groeien en het beste van zichzelf te geven.
Jouw talent is belangrijker dan je geslacht, gender, afkomst, leeftijd, geaardheid, handicap of chronische ziekte. Niemand is zoals jij, en dat maakt jou 100 % uniek. Wij staan voor diversiteit en inclusie, en zetten maximaal in op jouw sterke skills.
Wil jij mee het verschil maken? Wij kijken er alvast naar uit meer over jou te weten te komen!
Vragen?
Heb je een vraag naar aanleiding van deze vacature? Aarzel niet en neem contact met ons op.
As a Talent Specialist you will take a leading role in projects such as Talent Acquisition, Learning & Development, Diversity & inclusion and wellbeing programs and other corporate initiatives.
Colleagues see you as someone who is bursting with ideas to come up with new, refreshing initiatives to strengthen the organization and its employees. When it comes to talent acquisition you will develop and implement innovative strategies to create broader talent pools. You challenge our hiring managers and find the best talent that fit our cultural values while ensuring a focus on diversity and inclusion. Together with the hiring managers you take care of a positive candidate experience. You are the driver to manage and create content for our employer branding campaigns on social media, other platforms and schools in in collaboration with our communication department.
You are a critical and inquisitive person who collaborates with our leadership to identify training needs and create development programs that support career growth and skill enhancement. You play an important role when it comes to designing and implementing learning initiatives that foster an inclusive culture and evaluate the effectiveness of our training programs. To achieve this, you use your project and change management skills.
In your role as Talent Specialist, you have an eye for diversity and inclusion efforts across the organization and you ensure these principles are embedded in our hiring practices and company culture. You will work closely with the broader HR team to develop and implement policies and practices that promote inclusivity and equal opportunity. By assessing these initiatives, you will come up with recommendations for continuous improvement.
To enhance the overall employee experience, you will take the lead in in creating, developing and implementing wellbeing programs. Together with external partners and internal stakeholders you will promote health, wellness and work-life balance across the organization.
Which Qualifications do we expect?
Proven experience in talent acquisition, with a focus on diversity recruitment.
Experience in learning and development, including designing and delivering training programs.
Strong understanding of diversity, equity and inclusion principles.
Excellent interpersonal and communication skills. In addition to English, we expect a good knowledge of Dutch.
Ability to work independently and collaboratively in fast-paced environments.
Passion for promoting a divers and inclusive workplace culture.
We are looking for a creative thinker, strong communicator, flexible in approach, problem solver and most of all that likes to collaborate!
Performance by design. Caring by choice.™
We want to be the place where people want to work. That’s why we particularly focus on safety, mutual respect, integrity and a performance-driven environment. To be the employer of choice, we offer:
Career Growth: We offer exciting career opportunities, whether you want to grow within your function, extend your knowledge across different levels or would like to grow into a managerial role.
Engaging Culture: We continue to build a diverse, equitable and inclusive workplace where diversity of thought is valued.
Well-Being: The well-being of our employees is essential to our success. We encourage a healthy lifestyle and offer amenities such as ergonomic work areas and social activities.
Generous Compensation & Benefits: We offer competitive salaries and benefits, including extra-legal benefits like insurance plans, safety incentives, vouchers, annual bonus and additional holidays.
Do you love customers and going the extra mile? Does working with and for people give you energy? Are you excited about a job in a dynamic, international and customer-oriented environment? Are you hands-on and tech-savvy? Let’s meet!
Programme Coordinator
Vlerick Business School is an innovative, top-ranked and sustainable international business school in the heart of Europe. Our purpose is to transform people for a better world! We want being at Vlerick to be a transformative experience where you discover the knowledge, mindset and confidence you need to take your next leap – and become the entrepreneurial leader our world needs.
As part of our close-knit team, you’ll bring our strategy and purpose to life. Are you excited about creating a positive and active learning environment where our participants can put knowledge into action? Our Customised Executive Education team, responsible for tailor-made B2B learning journeys, is looking for an enthusiastic Programme Coordinator!
Your mission
Be the central host for our participants and make sure they have a great Vlerick learning experience; professionally welcoming, supporting and guiding them during their entire journey and adding an occasional energy boost to keep them going.
Come up with and take the stage during (inter)active moments for reflection and putting knowledge into action.
Provide an authentic, warm, and customer-centric service to participants during their online and/or face-to-face learning journey.
Be the SPOC towards internal stakeholders such as operations, catering, faculty, and administrative support. You are a star at solving problems with a smile.
Facilitate and engage in networking moments and evening activities.
Get involved in the delivery of programmes on our 3 campuses (Ghent-Brussels-Leuven) and 3rd party locations in Belgium, abroad and online.
You
Are happiest in (front of) a group. Public speaking, both on- and offline, is something you really enjoy doing.
Have a keen interest in group dynamics and didactics and want to become an expert facilitator that knows how to energize people during their learning journey and facilitates putting knowledge into action.
Have a customer-oriented, hands-on, and problem-solving attitude.
Are a fluent and enthusiastic communicator and a real storyteller. Painting a picture and engaging people with your words gives you energy.
Are fluent in English and Dutch.
Can work independently and have a focus on continuous improvement.
Embrace the use of video conferencing tools (such as Zoom and Microsoft Teams) and stay up to date on the latest evolutions and updates that these solutions offer.
Have a bachelor’s or master’s degree.
Don’t mind flexible working hours and locations. You look forward to joining participants during evening and occasional weekend activities and travelling in Belgium (being located close to Antwerp would be a plus) and abroad.
#ProudtobeVlerick
Autonomy and responsibility in a challenging work environment.
A dynamic, open, and international company culture.
Opportunities for professional and personal growth, including a training budget & a LinkedIn Learning account.
A team of enthusiastic, driven colleagues, passionate about learning.
Flexibility: 30+ holiday days, working from home, a flexible benefits system, etc.
Meal vouchers, a hospitalization insurance, a group insurance, and a mobility budget are also part of your package.
You’ll have a real impact and inspire people to live, learn and leap!
At Vlerick, openness to the world is part of our DNA. We are continuously working towards being a truly diverse, equitable and inclusive place to work and learn. So, no matter who you are, where you come from, or what your dreams are, we are looking forward to receiving your application.
Take the leap!
If you meet these criteria, please apply with your resume and motivation letter on our website. Happy to give you more information on the job content: caroline.vandevoghel@vlerick.com and the selection process and working at Vlerick: hr@vlerick.com.
Jobinhoud
Ben je gepassioneerd door leren in organisaties in al zijn vormen en wil je vanuit je expertise in Learning & Development (L&D) bijdragen tot het ontwikkelen van een eigentijds en effectief L&D-beleid? Kom dit dan mee op muziek zetten in de FOD Justitie!
Binnen deze functie zal je volgende opdrachten uitvoeren:
Je formuleert voorstellen van specifieke strategieën waarmee we het collectief leren in de diverse departementen binnen de FOD Justitie, kunnen bevorderen.
Je draagt bij aan het analyseren van (leer)noden van diverse doelgroepen en de vertaling hiervan in een Globaal Ontwikkelingsplan.
Je geeft, op basis van je inzichten in methoden en leren, advies bij het uittekenen van leertrajecten samen met collega's en inhoudelijke experten.
Je ondersteunt projectleiders en L&D-verantwoordelijken bij het ontwerpen van leeromgevingen aangepast aan de diverse doelgroepen.
Je bouwt mee aan de kwaliteitszorg en -verbetering op vlak van L&D, inclusief de expertiseontwikkeling van de medewerkers van de Academie.
Je formuleert, implementeert en evalueert voorstellen om de effectiviteit van leren te meten en te evalueren.
Je bent vertrouwd met L&D-technologieën en -systemen, zoals een Learning Experience System (LXP) en zorgt mee voor een optimale gebruikerservaring.
Je blijft op de hoogte van trends en best practices op het gebied van L&D. Je past deze toe om de effectiviteit van programma's te verhogen en koppelt deze terug naar de collega's van de Academie.
Heb je vragen over de jobinhoud?
Je vindt onze contactgegevens in de rubriek "meer info - contactpersonen".
Werkgever
Er is 1 plaats binnen de Cel Pedagogie en Leertechnologie van de Academie van de FOD Justitie (Waterloolaan 115, 1000 Brussel).
De Academie staat enerzijds in voor de organisatie van opleidingen gericht op het ontwikkelen van generieke competenties, zoals leiderschap, en anderzijds voor de organisatie van opleidingen gericht op de ontwikkeling van expertise die generiek is binnen de FOD Justitie, zoals opleidingen voor juristen of IT'ers.
Binnen de campussen van Marneffe, Brugge, Merksplas en Haren van de Academie ontwikkelen wij de opleidingen voor de beroepsspecifieke en technische competenties van de diverse groepen van medewerkers werkzaam binnen de penitentiaire inrichtingen, zoals het bewakend personeel, personeel van de psychosociale diensten, griffie, boekhouding e.a.
Het doel van de Academie is elk personeelslid de nodige ontwikkelkansen te geven hetzij gericht op de huidige functie hetzij gericht op een toekomstige functie en zo talenten laten groeien, zowel professioneel als in hun persoonlijke ontwikkeling. Zij doet dit door het leren binnen de organisatie te organiseren en te faciliteren evenals advies en ondersteuning te bieden aan leidinggevenden op vlak van performance en talentmanagement.
Daarnaast wil de Academie de performantie en het future proof zijn van de organisatie versterken en zet zij in op leren op organisatie- en teamniveau en dit vanuit de waarden die de organisatie vooropstelt en de resultaten die we ambiëren.
De Academie werkt nauw samen met universiteiten en hogescholen, externe partners uit de privé maar ook met BOSA en andere opleidingsverstrekkers binnen de federale overheid.
De FOD Justitie biedt zijn 25 000 medewerkers een aangename werkomgeving en een bedrijfscultuur die gericht is op de burger maar ook op de eigen medewerkers.
Samen zetten al deze medewerkers zich dagelijks in voor een betere justitie.
De verscheidenheid aan jobs, de uitdagingen en de talrijke loopbaanperspectieven dragen bij tot het welzijn van onze medewerkers. Onze organisatie legt de nadruk op kennis uitwisselen, talenten ontwikkelen en ideeën verzilveren, om samen onze doelstellingen te bereiken.
Maatschappelijk engagement is voor ons net zo belangrijk. De FOD Justitie streeft ernaar een open en moderne organisatie te zijn die meegaat met zijn tijd en rekening houdt met de veranderingen in de maatschappij.
Meer info over het werken binnen de FOD Justitie is terug te vinden op onze specifieke jobsite.
Deelnemingsvoorwaarden
Jouw profiel:
Je hebt een masterdiploma in het domein pedagogische wetenschappen, educatieve Wetenschappen, agogische wetenschappen of onderwijskunde.
Een goede motivatie is belangrijk en essentieel.
Je bent in staat om inhoudelijk een correct advies te formuleren en een vertrouwensrelatie op te bouwen met jouw partners.
Kennis van L&D-methodologieën, trainingstechnieken en leertechnologieën is een pluspunt, net als het beschikken over sterke communicatieve vaardigheden.
Er is geen ervaring vereist.
Een volledige beschrijving van de deelnemingsvoorwaarden en het functieprofiel kan je terugvinden in de functiebeschrijving.
Procedure
In het kort:
We screenen jouw diploma
Je legt een test op computer af bij FOD BOSA in Brussel
Opgelet! Als er weinig kandidaten zijn, zal deze test niet georganiseerd worden als aparte test.
Je legt een interview af met een test op computer (indien deze nog niet werd georganiseerd in de vorige stap) bij FOD Justitie (Waterloolaan 115, 1000 Brussel).
Een volledige beschrijving van de procedure kan je terugvinden in de volledige functiebeschrijving.
Bedrijfseerstehulp, dat is eerste hulp op maat van de bedrijfswereld. Eerstehulpverleners kunnen een slachtoffer met lichte letsels onmiddellijk verzorgen op de werkvloer. In een ernstige ongevalsituatie kunnen ze het slachtoffer trachten te stabiliseren tot gespecialiseerde hulpverleners ter plaatse komen. Werknemers met eerstehulpkennis hebben ook oog voor preventie en veiligheid. Daarom zijn goed opgeleide eerstehulpverleners onmisbaar in elk bedrijf. Rode Kruis-Vlaanderen biedt een brede waaier aan eerstehulpopleidingen voor bedrijven (Bedrijfsopleidingen).
Functiebeschrijving
Je geeft de lessen bedrijfseerstehulp in diverse bedrijven en organisaties.
Je geeft training in de Regio Brussel.
Als lesgever leer je de cursisten de technieken van eerste hulp en heb je daarbij oog voor de ontwikkeling van kennis, vaardigheden en attitudes.
Je bereidt de opleidingen voor in functie van de verwachtingen van de klanten en kiest de aangewezen didactische werkvorm.
Tijdens de lessen maak je gebruik van de materialen van Rode Kruis-Vlaanderen (laptop, beamer, reanimatiepoppen en oefenAED’s).
Je houdt je aan de eerstehulprichtlijnen van Rode Kruis-Vlaanderen.
Tot slot volg je de administratieve taken op (aanwezigheidslijsten, evaluatiedocumenten, …).
Jouw profiel
Je hebt een medisch/paramedisch diploma met een aanvullend pedagogisch diploma en/of ervaring of je beschikt over een pedagogisch diploma, met voldoende relevante ervaring en/of aantoonbare kennis van het thema Eerste Hulp.
Je hebt reeds op regelmatige basis opleidingen en/of uiteenzettingen gegeven aan groepen van een tiental personen en bent bijgevolg vertrouwd met een diversiteit aan didactische werkvormen.
Aantoonbare kennis met het thema eerste hulp (EHBO) is vereist, kennis van dringende geneeskundige hulpverlening strekt tot aanbeveling.
EHBO-cursussen in het Engels kunnen geven is een pluspunt.
Je bent in het bezit van een rijbewijs B en hebt goede rijvaardigheden.
Bereid zijn om sporadisch in het weekend en ’s avonds les te geven vormt een extra troef.
Ons aanbod
Als gepassioneerd trainer sta je in voor de bedrijfsopleidingen.
Je verkrijgt een marktconforme brutoverloning aangevuld met een bedrijfswagen met tankkaart, laptop, maaltijdcheques, groepsverzekering, eindejaarspremie, fietslease…
Je verkrijgt een gevarieerde functie met grote zelfstandigheid.
Je krijgt de nodige begeleiding en opleiding om je functie goed uit te oefenen.
We stellen onze lespakketten en didactisch materiaal ter beschikking bij het geven van opleiding aan bedrijven
Klaar voor een nieuwe stap in je carrière binnen een bedrijf dat jouw groei ondersteunt?
Omdat onze collega op buitenlands avontuur vertrekt, zijn wij op zoek naar een gedreven Talent Development Expert BeLux om ons team te versterken.
Your Role
De logistieke sector staat nooit stil! Team Learning & Development ondersteunt collega’s in hun groei & ontwikkeling zodat ze hun volle potentieel ontwikkelen in hun huidige rol en verdere loopbaan.
Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van onze Talent Strategy voor België en
Luxemburg – een geweldige kans om echt impact te maken!
Your Responsibilities
Je adviseert collega's bij hun leer- en ontwikkelnoden. Je werkt hiervoor samen met interne stakeholders, krijgt inzicht in de leer- en ontwikkelingsbehoeften en geeft advies over de beste aanpak.
Je creëert, coördineert en faciliteert trainingen en workshops die aansluiten bij de behoeften van onze collega’s. Jouw focus ligt op de niet-technische trainingen in een blended aanpak (klassikaal, digitaal, micro learnings, ...)
Je beheert Belgische subsidiedossiers, zorgt voor de jaarlijkse opleidingsplannen en de FLA-registratie.
Je blijft op de hoogte van de L&D trends en exploreert wat relevant is om binnen Kuehne+Nagel te implementeren.
Je werkt samen met het Global Talent Development Team en ondersteunt Performance Management, Onboarding Journeys & Talent Management.
Je draagt bij tot onze programma's voor medewerkersbetrokkenheid en -welzijn.
Je bent aanspreekpunt voor onze Young Talents-initiatieven zoals het management trainee programma.
Your Skills and Experiences
Bachelor- of Masterdiploma is een vereiste.
Minimaal 3 tot 5 jaar professionele ervaring in HR, ontwikkeling of projectmanagement.
Jouw zin voor initiatief en je vaardigheden maken voor ons het verschil.
Je werkt nauw samen met meerdere stakeholders om succesvolle projecten te realiseren.
Je kan de behoeften van de interne klant
begrijpen & erop inspelen.
Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Engels en Nederlands.
Goede kennis van het Frans is een pluspunt.
Interesse in digitaal leren & werken met digitale tools.
Ervaren gebruiker van Microsoft 365.
Hands-on en stressbestendig
Efficiënt werken aan meerdere projecten
De uitvalbasis is Berchem of Machelen. We werken met collega's in 16 Kuehne+Nagel-locaties in België en Luxemburg. Dit betekent dat je je af en toe naar andere locaties verplaatst.
Good Reasons to Join
Je komt terecht in een internationale groep die investeert in zijn medewerkers.
Wij bieden jou:
Een marktconform salaris met een heleboel extralegale voordelen, zoals o.a. een bedrijfswagen, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en een gsm-abonnement.
Een dynamische internationale werkomgeving, met ruimte voor ondernemerschap en initiatief.
Een gevarieerde job waarbij je een impact hebt op de L&D-strategie & uitvoering.
De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en verder te groeien binnen het bedrijf.
Een breed intern netwerk op alle niveaus in de organisatie en fijne collega's om mee samen te werken.
De mogelijkheid om thuis te werken
Over Kuehne+Nagel
With over 80,000 employees at some 1,300 locations in over 100 countries, the Kuehne+Nagel Group is one of the world’s leading logistics companies.
As an employer, Kuehne+Nagel stands for equal opportunity and we are committed to diversity in our teams with regard to people with disabilities. We believe that you can make a valuable contribution to Kuehne+Nagel and look forward to receiving your application.
At The Learning Hub, we innovate in learning. We design, develop and implement digital learning solutions. We serve large accounts as well as smaller organisations, be it public services or corporates.
Who are we looking for?
We are looking for an L&D consultant who can be deployed on a project basis at the client’s premises, while also contributing to advisory and training projects within the broad L&D domain.
What does the job entail?
As an L&D consultant, you excel in understanding and comprehending the diverse needs and expectations of companies and their employees. You’ll adeptly translate theoretical frameworks and models into practical applications, ensuring relevance and effectiveness in real-world contexts.
You translate these needs into concrete offers and planning proposals, presenting tailored recommendations that align with organisational goals and objectives.
You get the opportunity to lead workshops focused on designing impactful learning journeys tailored to diverse client needs.
You communicate with all kinds of stakeholders, facilitating clear and effective dialogue to ensure alignment between organisational objectives and learning initiatives.
Embracing innovation, you integrate new L&D trends into practice, staying at the forefront of industry developments to enhance learning outcomes.
In addition to your consultancy role, you have the opportunity to shape the future of learning within organisations by spearheading the development and implementation of new learning strategies and policies.
Your project management skills will be crucial as you plan and oversee projects, ensuring timely delivery and optimal results.
What strengths do you have?
We are looking for a medior profile with a strong interest in learning & development with the following assets:
You are fluent in Dutch, English and preferably French as well
You have (at least) 2 years of relevant work experience
You are an assertive and fluent communicator, feeling at ease in various situations, also when speaking in front of an audience
You have strong planning and organisational skills to effectively manage multiple tasks and deadlines
You demonstrate resilience and perseverance in achieving goals
You exhibit strong judgement and decision-making skills
You are driven by results and committed to achieving targets and objectives
You have Strong analytical skills to collect, interpret and apply data effectively for informed decision-making and strategic planning
You are Creative and have customer-centric mindset and you love to pitch new ideas
You are able to deal with feedback – and act accordingly
You are a team player, but you are able to work autonomously
What do we offer?
A start-up mentality with strong experience behind the scenes, offering opportunities for job crafting
Flexible work schedules and opportunity to work from home
Coaching, training and guidance from day one
Competitive salary package with company car (after 6 months), fleet card, insurance, …
As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, sports, etc.)
At The Learning Hub, we innovate in learning. We design, develop and implement digital learning solutions. In other words: we create the New World of Learning. We serve large accounts as well as smaller organisations, be it public services or corporates. Projects vary from ad hoc e-learning design & development to long term partnerships and strategic advice when it comes to learning.
Who are we looking for?
To reinforce our agile team responsible for the design, development and roll-out of digital training courses, we are currently looking for an Instructional Designer, who is able to convert the input from our customers into attractive and effective digital training courses. You will use authoring tools (like Articulate 360, Adobe Captivate,…) to create well-designed, didactically strong and user-friendly learning content.
You will get the chance to work with the latest technologies and get adequate space and resources to develop yourself so that your job remains challenging.
Which assets do you have?
You are fluent in at least Dutch and English – French is a big plus
You have strong analytical skills and an eye for detail
You are able to devise and write cool and didactically strong stories
You work purposefully and adapt your way of working (didactical approach, writing style, etcetera) to the end-user
You are a fast learner, so you can quickly get used to working with different kinds of authoring tools
You have a creative, open and flexible mindset – an eye for graphical design is a big plus
You have a ‘can do’ and initiator approach
You are able to meet deadlines
You are willing to travel to the customer’s work location from time to time
You are able to deal with feedback – and act accordingly
You are recognized as an assertive and fluent communicator, feeling at ease in various situations, also when speaking in front of an audience
You are a team player, but you are able to work in an autonomous way as well
You enjoy learning and improving
An interest in (and/or experience with) face-to-face or online training (e.g. about Instructional Design or the tools we use) is another plus
Studies related to educational sciences, psychology, learning management, … or a first experience in Instructional Design would definitely be a major asset
What do we offer?
A team of young and inspired professionals with great autonomy
A start-up mentality with strong experience behind the scenes
Coaching, training and guidance from day one
Competitive salary package with fringe benefits
Possibility to work from home
As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, sports, etc.)
At The Learning Hub, we innovate in learning. We design, develop and implement digital learning solutions.
We serve large accounts as well as smaller organisations, be it public services or corporates. Projects vary from ad hoc e-learning design & development, advice and guidance in the choice and implementation of a learning platform to long term partnerships and strategic advice when it comes to learning.
Who are we looking for?
As an increasing number of clients is looking for the most suitable talent and learning system, The Learning Hub wants to reinforce its team of business consultants. These consultants guide and assist our clients in navigating the complex landscape of Learning Management Systems (LMS) and related modules. Beyond guiding the decision-making process, our consultants support clients in the implementation of their chosen solutions, ensuring a smooth transition and optimal integration into their organisational framework. If you find yourself drawn to the dynamic world of talent solutions, consider joining us on this exciting journey.
What does the job entail?
As a trusted advisor, you are guiding the client through the process of
defining the scope,
setting requirements,
evaluating a selection of talent solutions (in alignment with the defined scope and requirements),
make suitable solution suggestion to ensure an optimal fit for their business.
In order to accomplish this, you’ll be orchestrating workshops and meetings at the client’s premises or online. Depending on the type of client, this can be for a short or long-term.
As a business consultant, you perform various roles:
You operate as a point of contact for the customer.
You are responsible for project management throughout the implementation of the selected solution, this involves:
supervise the technical configurations in collaboration with our partners.
follow-up on tasks and planning.
high level succession of budget.
You support and conduct workshops and demos for customers.
You are part of a consulting team that works in an agile (Scrum) environment.
What strengths do you have?
You …
have a passion for learning… without that, there is no fit!
bring valuable insights to the table with any experience related to (corporate) talent solutions, recognising that our primary focus is focused on learning.
are a true team player who has no problem to work autonomously.
display a willingness to enhance your technical skills, exploring areas such as CSS, HTML, SSO and integrations with HR tools.
have a relevant university degree, or demonstrate a similar level of thinking.
showcase fluency in both Dutch and English. Bonus points if you speak French!
approach challenges with enthusiasm, embodying an open-minded attitude that’s always ready to learn.
are willing to travel and work in different locations (main activity is in Belgium, HQ in Kontich and at the client’s location).
We are looking for junior profiles, with the ability to work autonomously, responsibly and willingness to learn.
What do we offer?
A team of young and inspired professionals with great autonomy and lots of enthusiasm.
A start-up mentality with strong experience behind the scenes.
A flexible workspace and self-directed career approach. If we don’t have any face-to-face meetings scheduled, it’s up to you to decide whether you work from home or the office. We’ve agreed to be at the office one day a week but you’re welcome to come in more frequently. A work hard, play hard attitude with coaching, training and guidance from day one. Our blended onboarding trajectory, with courses which you can follow in our own talent solution, will guide you during your first months. Our fun team organizes different activities which will definitely increase your level of FOMO.
Competitive salary package which will be matched to your personal competencies and expertise (e.g. company car, fleet card, insurance …). During your performance review and check-ins, you’ll get a clear overview of which steps you need to take to get to the next phase of your career.
As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, free sports
Bij The Learning Hub innoveren we op het gebied van leren. We ontwerpen, ontwikkelen en implementeren digitale leeroplossingen op maat, van a tot z.
We ondersteunen zowel grote klanten als kleinere organisaties, zowel overheidsdiensten als bedrijven. Onze projecten variëren van ad hoc e-learning ontwerp en ontwikkeling tot langdurige partnerschappen en strategisch advies op het gebied van leren.
Wie zoeken we?
We zijn van plan om een van onze content creatie teams uit te breiden. We zijn op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in/hebben ervaring hebben met de ontwikkeling van e-learning.
Je moet in staat zijn om:
Een verhaal te creëren (vaardigheden in copywriting en uitstekende schrijfvaardigheden in het Nederlands!)
Inhoud kritisch te beoordelen (aangeleverd door de klant)
Deze inhoud te bespreken met de klant (vergaderingen organiseren en bijwonen)
Inhoud te ontwikkelen in Articulate Storyline volgens een vooraf bepaald Storyline-sjabloon, met inachtneming van de richtlijnen van de klant met betrekking tot UX, branding, schrijven, lay-out, enz.
Je zult voornamelijk werken met Articulate Storyline 360.
Je zult nauw samenwerken met je interne projectteam en het projectteam van de klant.
Welke vaardigheden moet je hebben?
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
Je bent diplomatiek en geduldig.
Je bent goed in het onthouden van regels en het naleven van afspraken.
Je bent een snelle leerling en kunt je aanpassen aan nieuwe onderwerpen.
Je bent kritisch en resultaatgericht.
Je hebt sterke analytische vaardigheden en oog voor detail.
Je bent in staat om coole en didactisch sterke verhalen te bedenken en te schrijven.
Je werkt doelgericht en past je manier van werken (didactische aanpak, schrijfstijl, enz.) aan de eindgebruiker aan.
Je hebt een creatieve, open en flexibele mindset.
Je hebt inzicht in grafisch ontwerp (bijv. kleurgebruik, objectpositionering en -uitlijning, paginalay-out, selectie van relevante visuals die passen bij de algemene stijl van de inhoud, enz.).
Je bent in staat om complexe informatie om te zetten in duidelijke visuals OF (als je zelf geen grafische ontwerpvaardigheden hebt) kunt beschrijven hoe je bepaalde informatie zou visualiseren.
Je hebt een "can do" mentaliteit en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
Je kunt deadlines halen.
Je kunt omgaan met feedback en ernaar handelen.
Je wordt erkend als een assertieve en vloeiende communicator en voelt je op je gemak in verschillende situaties, ook bij het spreken voor een publiek.
Je bent een teamspeler, maar je kunt ook autonoom werken.
Je vindt het leuk om te leren en jezelf te verbeteren.
Interesse in (en/of ervaring met) face to face of online training (bijv. over Instructional Design of de tools die we gebruiken) is een extra pluspunt.
Studies op het gebied van onderwijskunde, pedagogische wetenschappen, psychologie, learning management, ... of een eerste ervaring in Instructional Design zouden zeker een grote meerwaarde zijn.
Wat bieden we?
Een start-up mentaliteit met sterke ervaring achter de schermen.
Coaching, training en begeleiding vanaf dag 1.
Competitief salarispakket met secundaire arbeidsvoorwaarden.
Mogelijkheid om vanuit huis te werken.
Als lid van de Cronos Group profiteer je van alle voordelen van de groep (kortingen, Cronos-zorgservice, sport, enzovoort).