NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie én impact van je managers, coaches en medewerkers in je service contactcenter voor excellentie in customer care, customer service en customer sales

Deze contactcenter training integreert klantgerichtheid, proactieve communicatie en verwachtingsmanagement. We leggen de klemtoon op zelfinzicht, verbinding maken én emotionele intelligentie. Specifiek aan deze aanpak is dat we zorgen voor persoonlijke ontwikkeling. Dit doen we omdat we de relatie leggen tussen hoe je je gedraagt in je dagdagelijks leven en op het werk, én wat je hebt meegekregen als levenstaak. Je ontdekt dus wat er zich spiegelt in je klantencontacten. We werken op jullie maat, heel praktisch en verfrissend. We bereiden ons ter dege voor.
Cette formation est entiérement organisée sur mesure.

Pantelco

Téléphone
+ 32 55 305 270
Localité
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Aller aux directions
Site Web

Données du cours

Pantelco

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie én impact van je managers, coaches en medewerkers in je service contactcenter voor excellentie in customer care, customer service en customer sales


Données de l'etudiant





Données de facturation








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be