NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Telefoneren met impact / telefoontraining / professioneel telefoneren

Door deze opleiding klantgericht telefoneren te volgen maak je voortaan makkelijker contact aan de telefoon. Je krijgt nieuwe inzichten waardoor je vlotter omgaat met uitdagende situaties. Tijdens deze praktische training werken we met jouw cases voor een betere telefonische communicatie. Maximum 6 deelnemers waardoor je ruimschoots oefent met de telefooncentrale. De trainer heeft meer dan 25 jaar ervaring met het trainen in klantgericht telefoneren en hierdoor krijg je direct een 'Wow' gevoel.
Type de formation
Blended learning
Groupe-cible
Medewerkers die meer impact willen met hun telefonische communicatie. Interne sales, account managers, helpdesk medewerkers, .....
Buts
Na deze opleiding klantgericht telefoneren:
Voel je je véél meer op je gemak aan de telefoon en krijg je meer controle over de telefoongesprekken.
Maak je vlotter contact aan de telefoon en heb je meer impact.
Slaag je erin om moeilijke situaties makkelijk onder controle te krijgen.
Heb je het gevoel dat je veel meer tools hebt en dat je rijker communiceert.

Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
7 heures
Dates de la formation
28/02/2025
Lieu de la formation
Dans la société
Pantelco
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Belgique
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
-
Attestation/diplôme
Non
Nombre max. de participants
6
Prix individuel
€ 635 TVA excl.
Prix de groupe
A convenir

Pantelco

Téléphone
+ 32 55 305 270
Localité
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Aller aux directions
Site Web

Données du cours

Pantelco

Telefoneren met impact / telefoontraining / professioneel telefoneren


Données de l'etudiant





Données de facturation








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be