NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Service design

De strijd om de gunst van de klant woedt harder dan ooit eerder. Concurrenten komen uit onverwachte hoek. De digitale revolutie stelt nieuwe eisen, zeker aan service bedrijven. Organisaties met een (ogenschijnlijk) ‘minderwaardig aanbod’ kapen uw klanten weg. Het vinden van competitieve voordelen wordt steeds moeilijker waardoor de budgetten aan marketingcommunicatie steeds groter worden. En uw klant wordt steeds veeleisender, mondiger en kritischer. Maar durft u uw dienstverlening in vraag te stellen? Meer zelfs, durft u deze te herontwerpen in functie van uw klant?
Type de formation
Workshop
Groupe-cible
-
Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
1 jour
Dates de la formation
24/02/2025
Lieu de la formation
Van Der Valk Hotel Gent
Akkerhage 10
9000 Gent
Belgique
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
-
Attestation/diplôme
Oui
Prix individuel
€ 795 TVA excl.
Prix de groupe
Seul prix individuel possible

IFBD - Institute for Business Development

Téléphone
+ 32 50 38 30 30
Localité
Zeeweg 155
8200 Brugge
Route
Aller aux directions
E-mail
Site Web
Activités

Données du cours

IFBD - Institute for Business Development

Service design


Données de l'etudiant





Données de facturation








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be