NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Ai-gedreven customer service

In deze workshop staan wij stil bij de échte uitdagingen bij het automatiseren van uw klantendienst met behulp van (generatieve) Artificiële Intelligentie. Op basis van de vier mogelijke bouwstenen van AI kijkt onze expert docent telkens naar wat de waarde is voor uw Customer Service, met welke risico’s en aandachtspunten u rekening moet houden en welke toepassingen vandaag reeds met succes draaien. U kan zelf aan de hand van deze “use cases” de waarde evalueren voor uw eigen organisatie. Zo verlaat u deze workshop met een concreet actieplan om ook in uw Customer Service AI in te zetten.
Type de formation
Workshop
Groupe-cible
-
Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
1 jour
Dates de la formation
24/04/2025
Lieu de la formation
Van Der Valk Hotel Gent
Akkerhage 10
9000 Gent
Belgique
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
-
Attestation/diplôme
Oui
Nombre max. de participants
20
Prix individuel
€ 795 TVA excl.
Prix de groupe
Seul prix individuel possible

IFBD - Institute for Business Development

Téléphone
+ 32 50 38 30 30
Localité
Zeeweg 155
8200 Brugge
Route
Aller aux directions
E-mail
Site Web
Activités

Données du cours

IFBD - Institute for Business Development

Ai-gedreven customer service


Données de l'etudiant





Données de facturation








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be