Type de formation
Workshop
Groupe-cible
-Bedrijfsleiders
-Leidinggevende
-Learning & development verantwoordelijken
-Klantenservice
-Vertegenwoordigers
Buts
Proactieve Klantenservice: Ontdek manieren om je klanten goede service te bieden.
Service-Taal en Bedrijfswaarden: Begrijp hoe je service-taal kunt afstemmen op de waarden van je bedrijf.
Empathie in Klantenservice: Leer strategieën om empathie te tonen.
Omgaan met Verschillende Klantgedragstijlen: Pas je aan verschillende klantbehoeften aan.
Technieken voor Boze Klanten: Leer hoe je met boze of overstuurde klanten kunt omgaan.
Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Durée formation
2 demi-journées
Dates de la formation
Au choix
Lieu de la formation
In overleg
Heures d'auto-apprentissage
geen
Prix individuel
A convenir
Prix de groupe
A convenir
The House of Coaching
Téléphone
+32 9 396 80 48
+32 9 396 80 48
Localité
Mosseveldstraat 34 bte b
9290 Overmere
E-mail
info@thehouseofcoaching.com
Site Web
www.thehouseofcoaching.com