NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Opleiding: Customer Journey

Een goede customer journey is de ultieme all inclusive reis, waarvan de passagier niet doorheeft dat íe op reis is. Ongemerkt (en dus moeiteloos) begeleid je jouw klant stapje voor stapje in de richting van het doel dat jij voor ogen hebt. Hoe beter de reisbeleving, hoe minder bewust de klant is van dit uitgestippelde pad. De klant vervolgt immers intuïtief de weg van de minste weerstand. Zonder gedoe, zonder dwang. Vanuit ogenschijnlijk vrije wil laat de klant zich meenemen in een feest van zintuigelijk genot. De eindbestemming is zeker en behouden en levert de reiziger een tevreden en voldaan gevoel. Hoe jij als marketeer reisleid(st)er wordt op die reis? Dat leer je tijdens de training 'Customer Journey Mapping'. Een ervaren trainster die alle ins en outs van Customer Journey Mapping door en door kent, geeft gericht uitleg en advies voor zaken die je dagelijks tegenkomt. Je krijgt dus geen droge theorie, maar persoonlijke anekdotes, praktische tips en een stevige duw in de rug.
Type de formation
Formation collective classique
Groupe-cible
-
Langue
NL
Durée formation
1 jour
Dates de la formation
Date de début: 28/08/2025  à 09:00
Lieu de la formation

Martelarenlaan 36 
3010 Kessel-Lo (Leuven)
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
0
Prix individuel
€ 859 TVA excl.
Prix de groupe
A convenir

NCOI Learning

Téléphone
+ 32 15 79 16 30
Localité
Motstraat 30
2800 Mechelen
Route
Aller aux directions

Données du cours

NCOI Learning

Opleiding: Customer Journey


Données de l'etudiant





Données de facturation








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be