NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst

In deze training worden theorie en praktijk afgewisseld. Je gaat concreet aan de slag met diverse praktijksituaties. Alle cases vertrekken van uw praktijk. Zo leer je inkomende en uitgaande gesprekken klantgericht af te werken. Je leert niet alleen ja maar ook neen te zeggen. Je leert om te gaan met emotionele klanten, boze klanten, veeleisende klanten … Je leert begrip te tonen voor je klant en toch neen te zeggen. Je leert afspraken te maken en commerciële acties op te volgen. Kortom, je leert hoe je het maximale commerciële rendement haalt uit je opdracht als commerciële medewerker.
Type de formation
Workshop
Groupe-cible
-
Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
2 jours
Dates de la formation
Date de début: 12/06/2025 Date de fin: 13/06/2025
Lieu de la formation
Van Der Valk Hotel Gent
Akkerhage 10
9000 Gent
Belgique
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
-
Attestation/diplôme
Oui
Nombre max. de participants
25
Prix individuel
€ 1395 TVA excl.
Prix de groupe
Seul prix individuel possible

IFBD - Institute for Business Development

Téléphone
+ 32 50 38 30 30
Localité
Zeeweg 155
8200 Brugge
Route
Aller aux directions
E-mail
Site Web
Activités

Données du cours

IFBD - Institute for Business Development

Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst


Données de l'etudiant







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be