NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Klachtenbehandeling

Tijdens deze opleiding klachtenbehandeling zoomen we in op jouw praktijk en oefenen we intens met jouw cases. Deze training focust op klachten die je krijgt zowel via telefoon, mail, brief, chat en face to face contacten. Je krijgt concrete handvaten om makkelijker om te gaan met emotioneel geladen klachten. Maximum 6 deelnemers zodat er zeker ruimte is voor jou om te oefenen. Je ontvangt een getuigschrift.
Type de formation
Blended learning
Groupe-cible
Medewerkers die vaak met klachten omgaan en dat willen doen op een emotioneel intelligente manier. We zoomen in op jouw cases tijdens de training klachtenbehandeling.
Buts
Na deze opleiding klachtenbehandeling heb je meer opties om moeilijke situaties op te vangen.
Laat je voelen dat je er ook bent en je maakt je zichtbaar in het klantencontact.
Behoud je jouw motivatie makkelijker en ben je de frustratie vaak voor.
Voel je je véél meer op je gemak en weet je de verbinding te behouden met de klant.
Leer je om moeilijke situaties naar je hand te zetten.
Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
7 heures
Dates de la formation
21/03/2025
Lieu de la formation
Dans la société
Pantelco
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Belgique
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
-
Attestation/diplôme
Oui
Nombre max. de participants
6
Prix individuel
€ 635 TVA excl.
Prix de groupe
A convenir

Pantelco

Téléphone
+ 32 55 305 270
Localité
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Aller aux directions
Site Web

Données du cours

Pantelco

Klachtenbehandeling


Données de l'etudiant





Données de facturation








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be