NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Opleiding: Maak het verschil met een uitmuntende customer service

Ben je medewerker in een customer serviceteam, helpdesk of klantendienst? Jij staat in eerste lijn om alle vragen, opmerkingen of klachten van de klanten te beantwoorden. De vuurlinie, zeg maar! De plaats waar je heel snel moet proberen te begrijpen wat je klant nodig heeft en hoe je bedrijf hier in wil/kan meedenken en een oplossing bieden. Of een aanvullend product of dienst aanreiken uiteraard. Want ook daar maak je het verschil! Geen eenvoudige rol... Met tal van intense telefonische gesprekken en belangrijke mails, vaak positief maar ook negatief. Zou je in diecommunicatie met je klant ook graag sterker in je schoenen willen staan? Dan is deze tweedaagse praktijkopleiding zeker voor jou!
Type de formation
Formation collective classique
Groupe-cible
-
Langue
NL
Durée formation
2 jours
Dates de la formation
Date de début: 29/04/2025  à 09:00
Lieu de la formation

Tervuursesteenweg 564 
1982 Elewijt
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
0
Prix individuel
€ 1599 TVA excl.
Prix de groupe
A convenir

NCOI Learning

Téléphone
+ 32 15 79 16 30
Localité
Motstraat 30
2800 Mechelen
Route
Aller aux directions
Site Web

Données du cours

NCOI Learning

Opleiding: Maak het verschil met een uitmuntende customer service


Données de l'etudiant







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be