NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie én impact van je managers, coaches en medewerkers in je service contactcenter voor excellentie in customer care, customer service en customer sales

Deze contactcenter training integreert klantgerichtheid, proactieve communicatie en verwachtingsmanagement. We leggen de klemtoon op zelfinzicht, verbinding maken én emotionele intelligentie. Specifiek aan deze aanpak is dat we zorgen voor persoonlijke ontwikkeling. Dit doen we omdat we de relatie leggen tussen hoe je je gedraagt in je dagdagelijks leven en op het werk, én wat je hebt meegekregen als levenstaak. Je ontdekt dus wat er zich spiegelt in je klantencontacten. We werken op jullie maat, heel praktisch en verfrissend. We bereiden ons ter dege voor.
Deze opleiding wordt volledig op maat georganiseerd.

Pantelco

Telefoon
Bel + 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie én impact van je managers, coaches en medewerkers in je service contactcenter voor excellentie in customer care, customer service en customer sales


Aanvrager





Facturatiegegevens








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be