NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie én impact van je managers, coaches en medewerkers in customer care, customer service en customer sales

Een contact center training vraagt vandaag een diep menselijke aanpak. We tonen die betrokkenheid naar jouw mensen en weten ze te raken. We geven inzicht in de oorsprong van gedrag en oefenen om hun maat, met hun cases. We brengen die materie die er vandaag toe doet en je organisatie nodig heeft. We werken op maat van jouw vraag.
Werkvorm
Blended learning
Doelgroep
De leidinggevenden, de coaches, de contact center medewerkers.
Ook it-medewerkers en coaches.
We trainen en coachen alle niveaus!
Doelen
De weerbaarheid verhogen bij klantenservice en contact center medewerkers.
Het bewustzijn verhogen en de emotionele intelligentie aanscherpen.
Inzicht geven in de eigen werkmotivaties.
Communicatie vaardigheden aanscherpen.
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
Zelf te kiezen
Duur opleiding
Zelf te kiezen
Opleidingsdata
Zelf te kiezen
Adres
In overleg
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
6
Individuele prijs
In overleg
Groepsprijs
In overleg

Pantelco

Telefoon
+ 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie én impact van je managers, coaches en medewerkers in customer care, customer service en customer sales


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be