NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie én impact van je managers, coaches en medewerkers in customer care, customer service en customer sales

Een contact center training vraagt vandaag een diep menselijke aanpak. Je medewerkers krijgen inzicht in de oorsprong van gedrag en oefenen om met hun cases. We brengen die materie die er vandaag toe doet en je mensen en je organisatie nodig heeft.
Deze opleiding wordt volledig op maat georganiseerd.

Pantelco

Telefoon
Bel + 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie én impact van je managers, coaches en medewerkers in customer care, customer service en customer sales


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be