NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Telefoneren met impact / telefoontraining / professioneel telefoneren

Door deze opleiding klantgericht telefoneren te volgen maak je voortaan makkelijker contact aan de telefoon. Je krijgt nieuwe inzichten waardoor je vlotter omgaat met uitdagende situaties. Tijdens deze praktische training werken we met jouw cases voor een betere telefonische communicatie. Maximum 6 deelnemers waardoor je ruimschoots oefent met de telefooncentrale. De trainer heeft meer dan 25 jaar ervaring met het trainen in klantgericht telefoneren en hierdoor krijg je direct een 'Wow' gevoel.
Werkvorm
Blended learning
Doelgroep
Medewerkers die meer impact willen met hun telefonische communicatie. Interne sales, account managers, helpdesk medewerkers, .....
Doelen
Na deze opleiding klantgericht telefoneren:
Voel je je véél meer op je gemak aan de telefoon en krijg je meer controle over de telefoongesprekken.
Maak je vlotter contact aan de telefoon en heb je meer impact.
Slaag je erin om moeilijke situaties makkelijk onder controle te krijgen.
Heb je het gevoel dat je veel meer tools hebt en dat je rijker communiceert.

Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
7 uren
Opleidingsdata
28/02/2025
Adres
In opleidingsbedrijf
Pantelco
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
België
Route
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Neen
Max. aantal deelnemers
6
Individuele prijs
€ 635 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

Pantelco

Telefoon
Bel + 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco

Telefoneren met impact / telefoontraining / professioneel telefoneren


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be