NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Zakelijk / klantgericht en klantvriendelijk telefoneren

Ondanks alles blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe verbindende communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mailverkeer. Tijdens het telefonisch contact gelden de basisprincipes van zakelijk klantvriendelijk telefoneren. Het belang van een welkomgevoel is bv. groot. Een eeuwig rinkelende telefoon, keuze menu’s zijn zaken die snel irriteren. Direct contact met een vriendelijke stem, een correcte voorstelling, een luisterend oor, een volledig antwoord, een vlotte doorschakeling, enz.. maken het verschil en geven een surplus aan een gevoel van verbinding.
Deze opleiding wordt volledig op maat georganiseerd.

De Gussem Training & Consulting

Telefoon
Bel + 32 473 91 52 06 met onze groeten
Adres
Rijsbrugge 10
9051 Afsnee
Route
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

De Gussem Training & Consulting

Zakelijk / klantgericht en klantvriendelijk telefoneren


Aanvrager





Facturatiegegevens








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be