NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Omgaan met ontevreden klanten en moeilijk gedrag

Door deze opleiding omgaan met ontevreden klanten maak van ontevreden klanten makkelijk trouwe bondgenoten. Frustraties, klachten, agressie...het kan je overkomen. En wat doe je dan best? Hoe ga je daar hier mee om? Slim is je hier op voor te bereiden. Deze training geeft je de noodzakelijke tools. Je gaat zien welke opties je hebt en hoe je best communiceert. Maximum 6 deelnemers voor een optimale interactie.
Werkvorm
Blended learning
Doelgroep
Medewerkers die met frustraties, klachten of agressie worden geconfronteerd of die zich meer weerbaar willen maken.
Doelen
Na deze training omgaan met ontevreden klanten:
Ga je makkelijker om met frustraties, klachten en agressief gedrag.
Verwerf je heldere inzichten om in verschillende fasen van agressie slim te handelen.
Ga je de aangereikte inzichten gaan toepassen aan de telefoon, face to face, online en via e-mail en chat.
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
7 uren
Opleidingsdata
20/12/2024
Adres
In opleidingsbedrijf
Pantelco
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
België
Route
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
6
Individuele prijs
€ 635 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

Pantelco

Telefoon
Bel + 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco

Omgaan met ontevreden klanten en moeilijk gedrag


Aanvrager





Facturatiegegevens








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be