NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Omgaan met ontevreden klanten

Frustraties, klachten, agressie...het kan je overkomen. En wat doe je dan best? Hoe ga je daar hier mee om? Slim is je hier op voor te bereiden. Deze training geeft je de noodzakelijke tools. Door deze opleiding omgaan met ontevreden klanten maak van ontevreden klanten makkelijker trouwe bondgenoten. Met een professionele acteur ga je zien welke opties je hebt en hoe je best communiceert.
Werkvorm
Blended learning
Doelgroep
Medewerkers die met frustraties, klachten of agressie worden geconfronteerd of die zich meer weerbaar willen maken. Praktische opleiding met acteur!
Doelen
Na deze training omgaan met ontevreden klanten:
Ga je makkelijker om met frustraties, klachten en agressief gedrag.
Verwerf je heldere inzichten om in verschillende fasen van agressie slim te handelen.
Ga je de aangereikte inzichten gaan toepassen aan de telefoon, face to face, online en via e-mail en chat.

Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
7 uren
Opleidingsdata
9/06/2022
Adres
New Zebra
Zebrastraat 32
9000 Gent
België
Route
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
6
Individuele prijs
€ 835 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

Pantelco

Telefoon
+ 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco

Omgaan met ontevreden klanten


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

Vanaf 29/03/22: TOP10 Bedrijfsopleidingen Online

02/06/22: L&D Talks - June

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be