NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Ai-gedreven customer service

In deze workshop staan wij stil bij de échte uitdagingen bij het automatiseren van uw klantendienst met behulp van (generatieve) Artificiële Intelligentie. Op basis van de vier mogelijke bouwstenen van AI kijkt onze expert docent telkens naar wat de waarde is voor uw Customer Service, met welke risico’s en aandachtspunten u rekening moet houden en welke toepassingen vandaag reeds met succes draaien. U kan zelf aan de hand van deze “use cases” de waarde evalueren voor uw eigen organisatie. Zo verlaat u deze workshop met een concreet actieplan om ook in uw Customer Service AI in te zetten.
Werkvorm
Workshop
Doelgroep
-
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
1 dag
Opleidingsdata
24/04/2025
Adres
Van Der Valk Hotel Gent
Akkerhage 10
9000 Gent
België
Route
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
20
Individuele prijs
€ 795 excl BTW
Groepsprijs
Enkel individuele prijs mogelijk

IFBD - Institute for Business Development

Telefoon
Bel + 32 50 38 30 30 met onze groeten
Adres
Zeeweg 155
8200 Brugge
Route
Email
Website
Activiteiten
Ga naar opleidingen

Cursus

IFBD - Institute for Business Development

Ai-gedreven customer service


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be