Een goede customer journey is de ultieme all inclusive reis, waarvan de passagier niet doorheeft dat íe op reis is. Ongemerkt (en dus moeiteloos) begeleid je jouw klant stapje voor stapje in de richting van het doel dat jij voor ogen hebt. Hoe beter de reisbeleving, hoe minder bewust de klant is van dit uitgestippelde pad. De klant vervolgt immers intuïtief de weg van de minste weerstand. Zonder gedoe, zonder dwang. Vanuit ogenschijnlijk vrije wil laat de klant zich meenemen in een feest van zintuigelijk genot. De eindbestemming is zeker en behouden en levert de reiziger een tevreden en voldaan gevoel. Hoe jij als marketeer reisleid(st)er wordt op die reis? Dat leer je tijdens de training 'Customer Journey Mapping'. Een ervaren trainster die alle ins en outs van Customer Journey Mapping door en door kent, geeft gericht uitleg en advies voor zaken die je dagelijks tegenkomt. Je krijgt dus geen droge theorie, maar persoonlijke anekdotes, praktische tips en een stevige duw in de rug.