NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Inspiratiesessie 'wat kan ik voor jou betekenen?'

Hoe klantgericht communiceren? Met klantgerichtheid maak je vandaag écht het verschil. Hoe fijn is het, wanneer je als klant voelt dat een medewerker er 100% voor je is? Aanvoelt wat je behoeften zijn en je écht wil helpen? En dat met een persoonlijke aanpak en oprechte glimlach. Heerlijk! We laten je proeven van de tien kerncompetenties om klantgericht te communiceren. Van productkennis en assertiviteit tot de creatie van een wow-ervaring. Met herkenbare voorbeelden aangepast aan jouw organisatie. Ons motto? Customers don’t care how much you know until they know how much you care.
Werkvorm
Bedrijfstheater
Doelgroep
Klantvriendelijkheid gaat ons allemaal aan. Of je nu in de retail, industrie, logistiek, horeca of gezondheidszorg werkt. Face to face, via mail of telefoon communiceert.
Voor groepen van 10 tot 500 deelnemers, in het Nederlands of Frans.
Doelen
Je leert:
-wat jouw grootste valkuil en uitdaging is in je communicatie met klanten.
-de 10 kerncompetenties van klantgericht communiceren.
-hoe klantgericht je zelf communiceerde bij je laatste klantencontact.
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
Zelf te kiezen
Certificatie/diploma
Neen
Max. aantal deelnemers
500
Individuele prijs
-
Groepsprijs
In overleg

Imboorling

Telefoon
Bel +32 9 278 85 11 met onze groeten
Adres
Regenboog 5 bus 203
9090 Melle
Route
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Imboorling

Inspiratiesessie 'wat kan ik voor jou betekenen?'


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be