NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst

In deze training worden theorie en praktijk afgewisseld. Je gaat concreet aan de slag met diverse praktijksituaties. Alle cases vertrekken van uw praktijk. Zo leer je inkomende en uitgaande gesprekken klantgericht af te werken. Je leert niet alleen ja maar ook neen te zeggen. Je leert om te gaan met emotionele klanten, boze klanten, veeleisende klanten … Je leert begrip te tonen voor je klant en toch neen te zeggen. Je leert afspraken te maken en commerciële acties op te volgen. Kortom, je leert hoe je het maximale commerciële rendement haalt uit je opdracht als commerciële medewerker.
Werkvorm
Workshop
Doelgroep
-
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
2 dagen
Opleidingsdata
Startdatum: 12/06/2025 
Einddatum: 13/06/2025
Adres
Van Der Valk Hotel Gent
Akkerhage 10
9000 Gent
België
Route
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
25
Individuele prijs
€ 1395 excl BTW
Groepsprijs
Enkel individuele prijs mogelijk

IFBD - Institute for Business Development

Telefoon
Bel + 32 50 38 30 30 met onze groeten
Adres
Zeeweg 155
8200 Brugge
Route
Email
Website
Activiteiten
Ga naar opleidingen

Cursus

IFBD - Institute for Business Development

Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst


Aanvrager





Facturatiegegevens








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be