NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Omgaan met weerstand en agressie

Klachten of opmerkingen van klanten, burgers, patiënten of collega’s. Als dienstverlener is dit dagelijke kost. Hoe ga je ermee om? Hoe voorkom je conflict? En als het dan toch gebeurt, hoe kom je opnieuw tot een constructief gesprek. En stel dat de ander persoonlijk wordt of zijn eisen stelt, hoe begrens je dan het gedrag op een “klantvriendelijke” manier? In deze opleiding krijg je handvatten en oefen je op lastige situaties want wie goed voorbereid is, reageert efficiënter en blijft er zelf rustiger onder.
Deze opleiding wordt volledig op maat georganiseerd.

Bal&Klein

Telefoon
0474980428 met onze groeten
Adres
Rabattestraat  8
8340 Damme
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Bal&Klein

Omgaan met weerstand en agressie


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

Vanaf 29/03/22: TOP10 Bedrijfsopleidingen Online

02/06/22: L&D Talks - June

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be