NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Omgaan met agressie

In deze training leer je correct en assertief omgaan met agressie. Je ontdekt ook hoe je kan omgaan met lastig, emotioneel of dwingend gedrag van je klant. Door dat te doen op een respectvolle en kordate manier, vermijd je dat het escaleert. En zorg je voor je eigen motivatie en veiligheid. Tijdens de opleiding oefen je met situaties en voorbeelden uit je eigen praktijk. Dat betekent dat je op het einde van de opleiding met een pak concrete handvaten, tips & tricks naar huis gaat.
Werkvorm
Blended learning
Doelgroep
Krijg je te maken met verbale agressie, intimidatie of bedreigingen? Zijn klanten soms dwingend of veeleisend? Vind je het moeilijk om te gaan met frustraties en emoties, en wil je zelfzeker en rustig leren reageren?
Dan is deze opleiding voor jou!
Doelen
Je leert grenzen stellen aan agressie of grensoverschrijdend gedrag en weet wat je moet doen als klanten blijven aandringen. Je vangt emoties en frustraties op en kan ze ombuigen. Je brengt slecht nieuws op een correcte manier en voelt je meer zelfzeker in je aanpak.
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
Zelf te kiezen
Opleidingsdata
Zelf te kiezen
Adres
In company
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Neen
Max. aantal deelnemers
12
Individuele prijs
-
Groepsprijs
In overleg

tweetakt.

Telefoon
Bel +32 3 298 68 90 met onze groeten
Adres
Bolwerkstraat 5
2018 Antwerpen
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

tweetakt.

Omgaan met agressie


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

09/03/23: TOP100 Tools for Learning

16/03/23: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be