NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Klantgericht telefoneren

Door deze opleiding klantgericht telefoneren te volgen maak je voortaan makkelijker contact aan de telefoon. Je krijgt nieuwe inzichten waardoor je vlotter omgaat met uitdagende situaties. Tijdens deze praktische training werken we met jouw cases voor een betere telefonische communicatie. Maximum 6 deelnemers waardoor je ruimschoots oefent met de telefooncentrale voor opname en analyse. De trainer heeft meer dan 25 jaar ervaring met het trainen in klantgericht telefoneren en hierdoor krijg je direct een 'Wow' gevoel.
Werkvorm
Blended learning
Doelgroep
Medewerkers interne sales, account managers, medewerkers klantendienst en customer service medewerkers,...
Doelen
Voor mensen die het volgende willen:
Meer impact aan de telefoon.
Sneller het vertrouwen krijgen van je gesprekspartner.
Professioneel omgaan met moeilijke situaties.
Tips & tricks om makkelijker te overtuigen aan de telefoon.
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
7 uren
Opleidingsdata
28/02/2025
Adres
In opleidingsbedrijf
Pantelco
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
België
Route
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
6
Individuele prijs
€ 635 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

Pantelco

Telefoon
Bel + 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco

Klantgericht telefoneren


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be