NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Sla - service level agreements

Een SLA of “Service Level Agreement” formaliseert de afspraken tussen leverancier en klant. Deze afspraken omvatten de relevante kritische succesfactoren van de samenwerking zoals beschikbaarheid, service graad, kwaliteit, kosten, … van de geleverde dienstverlening. Een goede SLA garandeert een continue kwaliteit of service aan een overeengekomen kost. Na deze workshop bent u niet alleen in staat uw bestaande SLA’s te evalueren en in vraag te stellen, maar vooral om nieuwe SLA’s op een éénduidige en duidelijke manier vorm te geven.
Werkvorm
Klassikale opleiding
Doelgroep
Deze workshop biedt u enerzijds een stappenplan bij het opzetten van een werkbare SLA en dit voor de beide partijen. Zowel vorm als inhoud komen uitgebreid aan bod. Maar ook de rechten en de plichten van de beide partijen staan centraal in deze workshop.
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
1 dag
Opleidingsdata
22/02/2024
Adres
Van Der Valk Hotel Antwerpen
Luitenant Lippenslaan 66
2410 Antwerpen
België
Route
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
30
Individuele prijs
€ 795 excl BTW
Groepsprijs
Enkel individuele prijs mogelijk

IFBD - Institute for Business Development

Telefoon
Bel + 32 50 38 30 30 met onze groeten
Adres
Zeeweg 155
8200 Brugge
Route
Email
Website
Activiteiten
Ga naar opleidingen

Cursus

IFBD - Institute for Business Development

Sla - service level agreements


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be