NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Klantgericht communiceren / klantgerichtheid

Wil je in face to face situaties vlot en klantgericht communiceren? Door de opleiding klantgericht communiceren ga je makkelijker verbinding maken. Meer impact hebben Overtuigen leer je hier. Je weet voortaan onmiddellijk vertrouwen te creëren en een 'klik' te maken in face to face klantencontacten. De trainer heeft meer dan 20 jaar ervaring met de opleiding klantgericht communiceren. Maximum 6 deelnemers zodat je ruimschoots kan oefenen.
Werkvorm
Workshop
Doelgroep
Deze training richt zich tot medewerkers die face to face klantencontacten hebben. Dit kunnen medewerkers zijn van een klantendienst, horeca personeel, verkopers, klanten service medewerkers.
Doelen
Je veel sterker voelen in het klantencontact en je direct weten aan te passen qua aan elke nieuwe situatie.
Snel vertrouwen winnen en behouden.
Intelligente en doelgerichte vragen weten te stellen binnen de juiste context.
Meer impact hebben...

Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
7 uren
Opleidingsdata
24/05/2023
Adres
In opleidingsbedrijf
Pantelco
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
België
Route
Aantal uren zelfstudie
geen
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
6
Individuele prijs
€ 635 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

Pantelco

Telefoon
Bel + 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco

Klantgericht communiceren / klantgerichtheid


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

09/03/23: TOP100 Tools for Learning

16/03/23: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be