NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Klantgericht communiceren / klantgerichtheid

Door de opleiding klantgericht communiceren ga je makkelijker de verbinding maken én behouden met de klant. Je krijgt meer impact en je weet te overtuigen. Je oefent op het intunen op elke individuele klant, het stellen van intelligente vragen, het herformuleren en het effectief luisteren. Zo ga je scoren als je service verleent. De trainer heeft meer dan 25 jaar ervaring met de klantgericht communiceren en dit maakt dat je beroep doet op zijn ruime ervaring. Maximum 6 deelnemers zodat je ruimschoots oefent.
Werkvorm
Workshop
Doelgroep
Deze training richt zich tot medewerkers die face to face klantencontacten hebben. Dit kunnen medewerkers zijn van een klantendienst, horeca personeel, verkopers, klanten service medewerkers.
Doelen
Je veel sterker voelen in het klantencontact en je direct weten aan te passen aan elke nieuwe situatie.
Snel vertrouwen winnen en behouden.
Intelligente en doelgerichte vragen weten te stellen binnen de juiste context.
Meer impact hebben met je communicatie.
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
7 uren
Opleidingsdata
22/11/2024
Adres
In opleidingsbedrijf
Pantelco
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
België
Route
Aantal uren zelfstudie
geen
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
6
Individuele prijs
€ 635 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

Pantelco

Telefoon
Bel + 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco

Klantgericht communiceren / klantgerichtheid


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be