NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Klachtenbehandeling

Tijdens deze opleiding klachtenbehandeling zoomen we in op jouw praktijk en oefenen we intens met jouw cases. Deze training focust op klachten die je krijgt zowel via telefoon, mail, brief, chat en face to face contacten. Je krijgt concrete handvaten om makkelijker om te gaan met emotioneel geladen klachten. Maximum 6 deelnemers zodat er zeker ruimte is voor jou om te oefenen. Je ontvangt een getuigschrift.
Werkvorm
Blended learning
Doelgroep
Medewerkers die vaak met klachten omgaan en dat willen doen op een emotioneel intelligente manier. We zoomen in op jouw cases tijdens de training klachtenbehandeling.
Doelen
Na deze opleiding klachtenbehandeling heb je meer opties om moeilijke situaties op te vangen.
Laat je voelen dat je er ook bent en je maakt je zichtbaar in het klantencontact.
Behoud je jouw motivatie makkelijker en ben je de frustratie vaak voor.
Voel je je véél meer op je gemak en weet je de verbinding te behouden met de klant.
Leer je om moeilijke situaties naar je hand te zetten.
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
7 uren
Opleidingsdata
21/03/2025
Adres
In opleidingsbedrijf
Pantelco
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
België
Route
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
6
Individuele prijs
€ 635 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

Pantelco

Telefoon
Bel + 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco

Klachtenbehandeling


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be