Doelgroep
-Bedrijfsleiders
-Leidinggevende
-Learning & development verantwoordelijken
-Klantenservice
-Vertegenwoordigers
Doelen
Proactieve Klantenservice: Ontdek manieren om je klanten goede service te bieden.
Service-Taal en Bedrijfswaarden: Begrijp hoe je service-taal kunt afstemmen op de waarden van je bedrijf.
Empathie in Klantenservice: Leer strategieën om empathie te tonen.
Omgaan met Verschillende Klantgedragstijlen: Pas je aan verschillende klantbehoeften aan.
Technieken voor Boze Klanten: Leer hoe je met boze of overstuurde klanten kunt omgaan.
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Duur opleiding
2 halve dagen
Opleidingsdata
Zelf te kiezen
Aantal uren zelfstudie
geen
Certificatie/diploma
Neen
Individuele prijs
In overleg
The House of Coaching
Telefoon
Bel +32 9 396 80 48 met onze groeten
+32 9 396 80 48
Adres
Mosseveldstraat 34 bus b
9290 Overmere
Email
info@thehouseofcoaching.com
Website
www.thehouseofcoaching.com