Verkoop is de afgelopen jaren drastisch veranderd. De gewijzigde klantrelatie en de sterke opkomst van digitale en technologische mogelijkheden dwingt je als salesmanager om verkoop anders te organiseren. Ook je eigen rol zal anders ingevuld moeten ...
Een verkoper of salesmedewerker rekruteren is een belangrijke investering voor je organisatie. Een verkeerde aanwerving kan al snel resulteren in problemen, met een negatieve impact op inkomsten en klantrelaties. Maar hoe bepaal je het sales-DNA dat jouw organisatie nodig ...
Onder toenemende concurrentiedruk investeert je bedrijf in de eerste plaats in sales om zijn groei te blijven waarmaken. Maar hoe monitor en analyseer je de resultaten van je salesteam? Op welke manier bepaal je salestargets, gelinkt aan de organisatiestrategie en ...
Nogal wat goede verkopers groeien door naar de rol van salesmanager. Maar ze missen vaak de juiste managementskills om een team te leiden. Om een succesvol salesteam samen te stellen en te coachen – zeker in the field – zijn andere vaardigheden nodig. Maar hoe creëer jeeen ...
Hoe word jeeen succesvol business development manager? Hoe zet je groeikansen in en creëerje concurrentievoordeel voor je organisatie? Succesvol business development vraagt om een strategische, methodische en actiegerichte aanpak. Met een duidelijke focus op bedrijfsgroei ...
Key account management draait om het uitbouwen van een strategisch partnership met je voornaamste klanten. Het gaat veel verder dan de klassieke klant-leverancier-relatie. Het is een strategische keuze om langetermijnrelaties uit te bouwen met selectief gekozen klanten met ...
13/10/22: De Pottenkijker - Achmea
07+08/06/23: Festival of Work
BEDRIJFSOPLEIDINGEN.BE
Over ons Referenties Bedrijfsgegevens Gebruiksvoorwaarden
ADVERTEREN
Online Magazine Leren & Ontwikkelen Proeverijen, uw L&D Festival
BEKIJK OOK
L&D Netwerk Stimulearning Evalueren & ROEM
CONTACT
K. Vandermeersch kristoff@bedrijfsopleidingen.be +32 486 65 51 81 I. Vanhaecke - boekhouding isabelle@bedrijfsopleidingen.be