Je bent betrokken bij het ontwikkelen van digitale toepassingen (websites, apps …)? Dan ben je overtuigd van het belang van een vlekkeloze user experience (UX) voor de gebruiker. Want een aangename en betekenisvolle user experience zorgt voor tevreden gebruikers. En tevreden ...
Direct mails, e-mails, verkoopbrieven, newsletters, flyers, folders, websites … Ze werken alleen als je je lezers kent. En als je de teksten maximaal op hen afstemt qua structuur, inhoud en taal. Dat is een van de geheimen van goede copywriting. Sta je regelmatig voor de ...
Zowel marketing als user experience (UX)hebben één doel voor ogen: een happy customer of tevreden gebruiker. Door in te spelen op de customer journeys van de klant streven ze ernaar om een geweldige gebruikerservaring te creëren. Het effect van je marketinginspanningen kan je ...
Pricing iseen kritieke factor in het realiseren van winst en het bepalen van de waardepropositie je producten of diensten. Het bepaalt hoeveel inkomstenje bedrijf genereert en hoe het concurreert in de markt.Hoewel het belang dus niet te ontkennen valt, krijgt pricing zelden ...
Social media zijn een essentieel onderdeel van de communicatie- en marketingstrategie van jouw bedrijf. Maar haal je wel het maximum uit je socialmediastrategie? Hoe zorg je ervoor dat prospecten en klanten via sociale media de weg vinden naar jouw producten en diensten? En ...
90 % van de surfers die op zoek is naar een product, dienst of gewoon wat informatie, begint zijn of haar zoektocht op Google of Bing. Als je niet op de eerste pagina met zoekresultaten staat, besta je simpelweg niet. Hoog tijd dus om met zoekmachine-optimalisatie (SEO) op de ...
Marketeers zijn al decennia op zoek naarhoe je met een product viraal kan gaan. Al die tijd werd er gezocht naardé formule enniet gevonden. Maar watde mens niet kan bedenken,is wel te vindenin de natuur.
In 2020 hebben we met zijn allen lijfelijk ervaren hoe krachtig ...
Marketing is onderhevig is aan vele factoren waarondercommunicatie, technologie en psychologie. Door - hoofdzakelijk - technologische ontwikkelingen is marketing sterk gediversifieerd. Maar dat wat aan de grondslag van marketing ligt, is hetzelfde ...
Een ad-hoc marketingbeleid met weinig samenhang tussen de verschillende acties werkt niet. Hét alternatief is om marketing te benaderen vanuit een planmatige insteek. Want zonder plan is elke vorm van marketing een op zichzelf staande actie, een losse flodder die vaker ...
Als online marketeer spendeer je veel tijd en geld om bezoekers naar jouw website te lokken. Maar hoe ga je het succes van jouw acties meten? En wat vertellen de impressies, clicks en conversies over het websitegedrag van jouw bezoekers? Ongeveer 1 op de 2 online websites ...
Alsmaar meer bedrijven gebruiken LinkedIn volop als marketing-, sales- of rekruteringskanaal. En dat is terecht! Bedrijven nemen de communicatiemogelijkheden van LinkedIn steeds serieuzer. Door LinkedIn slim, bewust, intensief en gericht in te zetten als communicatietool haal ...
13/10/22: De Pottenkijker - Achmea
07+08/06/23: Festival of Work
BEDRIJFSOPLEIDINGEN.BE
Over ons Referenties Bedrijfsgegevens Gebruiksvoorwaarden
ADVERTEREN
Online Magazine Leren & Ontwikkelen Proeverijen, uw L&D Festival
BEKIJK OOK
L&D Netwerk Stimulearning Evalueren & ROEM
CONTACT
K. Vandermeersch kristoff@bedrijfsopleidingen.be +32 486 65 51 81 I. Vanhaecke - boekhouding isabelle@bedrijfsopleidingen.be