Werken met onderaannemers en uitzendkrachten? Daarbij is het belangrijk dat je de verplichtingen kent, voor beide partijen. Want wie staat bijvoorbeeld in voor de veiligheid van derden? Ben jij aansprakelijk voor hun fouten? En welke controles of inspecties staan je te ...
Ben je verantwoordelijk voor security in je organisatie, maar heb je ook nog heel wat andere taken onder je hoede? Of ben je misschien nieuw in de functie van security manager? Deze unieke opleiding over security biedt je in 2 dagen een grondig inzicht in de theorie én ...
Tijdens deze praktijkgerichte halve dag word je eerst door een erkende VR-deskundige geïnformeerd over de bijkomende wettelijke verplichtingen en procedures als je bedrijf onder het toepassingsgebied van de Seveso III-richtlijn valt of komt te vallen, met hierbij ook het ...
Als preventieadviseur moet je advies geven over elektrische installaties en over de indienststelling van hoog- en/of laagspanningsinstallaties. Heb je vandaag voldoende bagage over elektriciteit om een gefundeerd advies te geven? Tijdens deze opleiding ontdek je alles wat je ...
Een interne audit is een belangrijk instrument om de doeltreffendheid van een managementsysteem te meten en om na te gaan of de vereiste procesdoelstellingen worden gehaald. Gebeurt in de praktijk wat er in het systeem werd afgesproken en vastgelegd? En welke aspecten kunnen ...
Cette journée vise à donner un éclairage sur les sources principales de nuisance au sein des open spaces, de donner les clés pour les maîtriser afin de favoriser le bien-être et le mieux-travailler de chacun.
Les points d’attention et de réflexion liés à la crise ...
Les analyses des risques au travail sont fondamentales dans toute politique de prévention. Ces analyses poursuivent les objectifs suivants :
Tijdens de basisvorming voor de preventieadviseurs niveau 3 krijg je de basiskennis die je nodig hebt om je taak als preventieadviseur in een bedrijf met een laag veiligheidsrisico adequaat uit te voeren.
Ben je medewerker in een Customer service team, helpdesk of klantendienst?
Jij staat in eerste lijn om alle vragen, opmerkingen of klachten van de klanten te beantwoorden. De vuurlinie, zeg maar! De plaats waar je heel snel moet proberen te begrijpen wat je klant nodig ...
Il s’agit d’une formation de base destinée à des conseillers en prévention d’un service interne pour la prévention.
Is verkopen bij jou ook complexer geworden? Je verkoopt misschien geen producten of diensten meer an sich, maar eerder concepten en oplossingen? De principes van waarde en toegevoegde waarde voor je klant zijn nu veel belangrijker geworden.
Daardoor wordt er ook van jou ...
Het kortdurend ziekteverzuim blijft in België al vele jaren ongeveer hetzelfde, maar het aantal langdurig zieke werknemers is de laatste tien jaar met bijna 50 % gestegen. Deze stijging is algemeen. Ze is zichtbaar in Vlaanderen, Wallonië en Brussel, bij arbeiders en ...
De wetgeving over ruimtelijke ordening en stedenbouw wordt alsmaar complexer. Als veiligheids- of milieuverantwoordelijke weet je dat de milieuvergunning en de stedenbouwkundige vergunning geïntegreerd zijn in de nieuwe omgevingsvergunning. Sinds 1 januari 2018 is de ...
13/10/22: De Pottenkijker - Achmea
07+08/06/23: Festival of Work
BEDRIJFSOPLEIDINGEN.BE
Over ons Referenties Bedrijfsgegevens Gebruiksvoorwaarden
ADVERTEREN
Online Magazine Leren & Ontwikkelen Proeverijen, uw L&D Festival
BEKIJK OOK
L&D Netwerk Stimulearning Evalueren & ROEM
CONTACT
K. Vandermeersch kristoff@bedrijfsopleidingen.be +32 486 65 51 81 I. Vanhaecke - boekhouding isabelle@bedrijfsopleidingen.be