Samen met je collega Learning consultants, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze (franstalige) klanten: luisteren, doorvragen en begrijpen wat er écht nodig is. Je begeleidt je klanten van A tot Z, samen met je (L&D) collega’s: een ervaren ploeg van (interne & freelance) trainer-consultants & een groep gedreven Learning consultants. Je adviseert je klanten in hun leerbeleid, zet samen leerinterventies en -trajecten op en zorgt voor een feilloze project opvolging. Dat kan gaan van bestaande classroom trainingen tot het puzzelen met bouwstenen voor complexe en blended trajecten op maat. Jij weet als geen ander wat de klant nodig heeft, wat werkt en wat niet en je bouwt zo verder aan een relatie en samenwerking die verder gaat dan één project. Je bent niet alleen een inhoudelijk klankbord, maar ook het organisatorisch brein achter de leertrajecten die je begeleidt. Je houdt overzicht, stemt af met klanten en collega’s, en zorgt ervoor dat elk project vlot en professioneel verloopt – van eerste vraag tot succesvolle implementatie.
Daarnaast ga je ook zelf aan de slag in andere projecten:
30% van je tijd besteed je aan het faciliteren van opleidingen, geven van trainingen, teamcoachings of het designen van maattrajecten – afhankelijk van je expertise en voorkeuren.
10% van je tijd werk je aan interne projecten die bij jou passen: productontwikkeling, interne processen, … Wat jij graag toevoegt en wij nodig hebben, maken we graag concreet samen met jou.
Wie ben jij?
We zijn op zoek naar een collega die:
Tweetalig is (Nederlands en Frans), zodat je in dialoog kan gaan met klanten in heel België.
Ervaring heeft in L&D, en voeling heeft met hoe mensen en organisaties leren.
Denkt als een consultant: je kan doorvragen, noden scherpstellen, klanten challengen en tegelijk vertrouwen geven.
Voeling heft met HR en leiderschap– of het nu vanuit ervaring is, of vanuit sterke interesse.
Sterk is in opvolging en projectmanagement– je houdt overzicht, bewaakt deadlines en durft knopen doorhakken.
Zich thuis voelt in een snelle, flexibele omgeving waar prioriteiten verschuiven en je veel autonomie krijgt.
Wat bieden wij?
Bij The Tipping Point kom je terecht in een organisatie waar vertrouwen, eigenaarschap en plezier centraal staan.
We bieden jou:
Een competitief salarispakket
Bedrijfswagen, Macbook en iPhone
32 dagen verlof
Eco- en maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering
Een inspirerende werkplek in het hart van Mechelen
Veel autonomie en uitgebreide thuiswerkmogelijkheden
Collega’s die even graag koffie drinken als goede gesprekken voeren
Jouw organisatie kan élke job in L&D kosteloos posten als 1 persoon binnen de organisatie lid is van www.stimulearning.be. Is niemand dat, dan kan je meteen een lidmaatschap aankopen voor deze toekomstige collega en zo de vacature ook kosteloos posten. In élk ander geval betaal je € 100 voor het posten van een vacature.
Votre organisation peut publier gratuitement n'importe quelle offre d'emploi dans le domaine de la L&D si vous êtes membre de www.stimulearning.be. C'est bien sûr une excellente chose si vous achetez immédiatement une adhésion pour votre futur collègue et que vous publiez l'offre d'emploi gratuitement. Dans tous les autres cas, vous payez 100 euros pour publier un poste vacant.
Binnen de HR-afdeling is Infrabel Academy verantwoordelijk voor de vorming en de permanente ontwikkeling van alle medewerkers. Ze ontwikkelt, organiseert en beheert technische en niet- technische opleidings- ontwikkelingstrajecten waarbij kwaliteit en efficiëntie centraal staan. Om het team Human & Non-Technical Skills te versterken zijn wij op zoek naar een Learning & Development Specialist. Je verantwoordelijkheden zijn als volgt :
Analyse van de opleidings- en ontwikkelingsnoden :
Je doet een grondige analyse van de noden en de aanvragen tot opleiding.
Je werkt oplossingsgericht en formuleert een algemeen voorstel.
Je overlegt met de interne klant en formuleert een definitieve oplossing.
Uitstippelen van het leertraject en van de ontwikkeling :
Je werkt opleidingstrajecten uit (formuleren van de leerdoelen, keuze van methode).
Je stelt occasioneel offertes op en/ of maakt een bestek op.
Je kiest een opleidingsinstantie of een opleider.
Je organiseert en neemt deel aan werkgroepen met de verschillende actoren zowel intern als extern om de methodologie en de inhoud van de opleidingen te bepalen.
Je zit regelmatig samen met de gekozen opleidingsinstantie wat de inhoud, de leermethode en de planning betreft.
Planning en coördinatie projecten :
Je bepaalt de scope van nieuwe projecten, je stelt de planning op voor de ontwikkeling van nieuwe projecten (opleiding, Learning and Development, enz.). Je zorgt voor de coördinatie en de opvolging van het project. Je stemt met de verschillende betrokken partijen in kwestie af (zowel intern en/of extern) over de verantwoordelijkheden, de planning, de communicatie over het project, de evaluaties en de deliverables.
Continu leren
Je volgt de trends op binnen jouw domein (vb. inzake technologie, organisatie en uitvoering van de taken).
Je volgt ook de evoluties binnen het terrein van Learning & Development (nieuwe methodologieën en tools).
JOUW PROFIEL
Je beschikt over een Masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring.
Je hebt een eerste ervaring binnen het domein Learning & Development.
Je hebt een goede operationele kennis van het Frans.
Een kennis van SAP FIORI Learning is een pluspunt.
Je hebt een ervaring met projectbeheer en bent in staat om zowel grote projecten als kort lopende projecten op te volgen.
Je hebt een ervaring binnen het ontwikkelen van leeroplossingen.
Je bent resultaat- en klantgericht.
Je werkt vlot samen met de verschillende partijen en bent helder in je communicatie.
Met goed onderbouwde argumenten ondersteun je je standpunten en ideeën en weet je anderen te overtuigen.
Je werkt autonoom en hebt geen schrik om initiatief te nemen. Je bent heel bedreven in het plannen en organiseren van jouw projecten.
Continu bijleren en zelfontwikkeling vormen voor jou een ware bron van motivatie. Je staat open voor zowel persoonlijke ontwikkeling als teamontwikkeling.
Infrabel wil de maatschappelijke diversiteit weerspiegeld zien in haar medewerkers. Jouw talenten en enthousiasme, daar draait het om, niet om je geslacht, leeftijd, origine of beperking.
ONS AANBOD
Een boeiende en afwisselende job
Bij een stabiel bedrijf dat bijdraagt aan een duurzame mobiliteit voor de samenleving
Talrijke opleidings- en doorgroeimogelijkheden: jij bent ondernemer van je eigen carrière
Veel flexibiliteit, zodat je zelf de balans tussen werk en privé kan bepalen
Een aantrekkelijk loonpakket met verschillende aanvullende voordelen
Gratis reizen met de trein
DE WERKOMGEVING
Infrabel bouwt, onderhoudt en vernieuwt de spoorweginfrastructuur in België. Samen met 10.000 collega's willen we innoveren en impact maken op een zorgzame, betrouwbare, positieve en moedige manier. Deze kernwaarden vormen de basis van onze bedrijfscultuur en geven richting aan alles wat we doen. Met een focus op data, digitalisatie en sterke partnerships bouwen we nu al aan duurzame en veilige mobiliteit, voor nu en in de toekomst.
Bij Infrabel zijn we trots op ons Top Employer certificaat! Het is het resultaat van onze talrijke projecten op vlak van veiligheid en welzijn van onze collega's, maar ook voor ons ambitieus diversiteits- en inclusiebeleid. Telewerken, persoonlijke ontwikkeling, ergonomie, motivatie van het personeel en stressbeheer zijn maar enkele voorbeelden van de thema's waar we dagelijks aan werken.
Als Training Manager Coordinator bij D’Ieteren Academy, ben je verantwoordelijk voor de volgende aspecten.
Wat wordt jouw rol?
Ondersteunen van een divers team van Training Managers bij het behalen van individuele en gezamenlijke doelen
Coördineren en opvolgen van taken en projecten, en overnemen van prioritaire taken bij afwezigheid van een teamlid
Bewaken en beheren van budgetten samen met het team, met aandacht voor eerlijk en efficiënt gebruik van middelen
Zorgen voor een evenwichtige werkverdeling en bijsturen van planningen in samenwerking met de PMO
Selecteren van externe trainingspartners op een eerlijke manier, binnen de geldende richtlijnen en overeenkomsten
Vertegenwoordigen van het team in overleg met diverse stakeholders en vertalen van behoeften naar haalbare projecten
Communiceren en implementeren van managementbeslissingen binnen het team, met oog voor inclusiviteit en duidelijkheid
Faciliteren van samenwerking en het bouwen van verbindingen tussen verschillende teams binnen D’Ieteren Academy
Gaat dit over jou?
Beschikt over ervaring in het managen van teams en complexe projecten, met succes in samenwerking met diverse stakeholders
Heeft sterke communicatievaardigheden en weet mensen te verbinden en motiveren
Heeft inzicht in budgetbeheer en projectplanning, en beheerst het effectief prioriteren van taken
Is flexibel, schakelt snel in onverwachte situaties en behoudt daarbij overzicht
Denkt analytisch, stelt kritische vragen en draagt proactief bij aan verbeteringen
Beheerst Nederlands en Frans vloeiend en drukt zich goed uit in het Engels; basiskennis van Duits is een pluspunt
Heeft affiniteit met technische onderwerpen, zoals (automobiel)techniek, en staat open voor leren en ontwikkeling
Brengt ervaring binnen of met een dealernetwerk mee als meerwaarde, maar dit is geen vereiste
Waarom kiezen voor D’Ieteren?
Een uitgebreid loonpakket gebaseerd op jouw competenties en prestaties, een jaarlijkse bonus, 11 extra vakantiedagen, maaltijdcheques en een pensioenplan, hospitalisatie- en ambucare verzekering, ...
Keuze uit tal van mobiliteitsoplossingen die passen bij jouw levensstijl. Of het nu gaat om een bedrijfswagen, een abonnement voor openbaar vervoer, fietsleasing of autoleasing voor zowel jou als je gezin, de keuze is aan jou!
Profiteer van de mogelijkheid om efficiënt vanuit huis te werken, met een thuiswerk- en internetvergoeding, en een compleet IT-pakket om jouw comfort te garanderen
Ontwikkel je talenten verder door middel van opleidingen in onze D’Ieteren Academy
Breed aanbod qua carrière-opportuniteiten: met meer dan 31 merken, bieden wij een overvloed aan kansen om jouw professionele groei te bevorderen
Dus … D'Ieteren, wie zijn we ook alweer?
Wij bouwen aan mobiliteit van de toekomst in België! We ontwikkelen non-stop een steeds ruimer gamma mobiliteitsproducten en -diensten die verder reiken dan het louter verkopen en verdelen van voertuigen. Dit brede ecosysteem van merken, producten en diensten heeft als enig doel uw dagelijkse leven gemakkelijker te maken.
We are OMP, a game changer that optimizes supply chains of the world’s leading companies with our very own smart software and services. Do you enjoy thinking along with subject matter experts to create the best possible training? Do you enjoy sharing your Instructional design expertise? Do you like to use your creative side for the creation of e-learning? If your answer is yes, you’ll love the job of Instructional Designer.
Your Challenge
As a Instructional designer, you will collaborate with experts, trainers and other stakeholders within the company to create effective, efficient and engaging learning experiences. This by taking the lead in the creation process as well as taking part in the creation and development of training material (e.g. support the recording of training videos, give advice on formats, creating e-learnings in an authoring tool)
You are responsible for:
Conducting a needs analysis to identify learning objectives and target audience characteristics within for a specific training request.
Gathering information and insights from experts, trainers and other stakeholders to support the development of a training.
The creation of effective, engaging and efficient learning experiences using instructional design principles, learning theories and OMP guidelines.
Giving advice and support for the creation of assessments
Taking the lead from start to finish in multiple training creation or conversion tracks with the focus on e-learning.
Your team
As our new Instructional Designer, you’ll be part of the Training Services team which, in turn, fits into the bigger picture of the Learning Servicesteam.
Your profile
We are looking for someone who meets the following qualifications:
We are looking for someone who meets the following qualifications:
A degree in educational sciences, pedagogy or a related field.
Minimum 2 years of experience in Instructional design, curriculum development or a related role where you collaborated with multiple parties and alignment was key.
Strong understanding of instructional design principles, learning theories and adult learning principles.
Creative thinking and problem solving-abilities.
Strong project management skills.
Excellent written and verbal communication skills.
Fluency in English (both written and spoken).
A strong affinity for IT as most of the trainings in our offer are quite technical.
Have the ability to acquire technical and supply chain knowledge in a rather limited timeframe. This is a requirement to lead the entire process as well as have detailed discussions about the content.
A team player who is also able to work accurately and autonomously.
Bonus points if you have:
Experience with e-learning tools (Articulate Storyline) and learning management systems.
Expert level knowledge of PowerPoint.
Soft skills
Problem solving
Communication
Ownership
Hard Skills
Project management
Instructional design
Language skills
Required: English
A plus: Any other language
Your future
At OMP, we’re eager to find your best career fit. Our talent management program supports your personal development and empowers you to build a career in line with your ambitions. Many of our team members who start as Instructional designers grow into the role of knowledge experts or technical trainers.
Our offer
At OMP, we offer more than just a job. We put people first and inspire you to become the best version of yourself.
International: A growing global company, worldwide career opportunities, and multicultural teams
Benefits: An attractive salary package including an optional company car, a bike incentive program, additional extralegal vacation days, and other competitive benefits
Flexibility: Teleworking, flexible hours, and lots of autonomy
Lifelong learning: A custom training and development track, an extensive coaching program, and on-the-job learning
Empowerment: Room for initiative and creativity and an emphasis on entrepreneurship
Innovation: Encouragement to think differently through cross-team collaboration and innovation challenges
Well-being: A caring and inspiring environment, promoting a happy and healthy lifestyle through a wide range of facilities and activities
Teamwork: Join a team that lifts you up and learn from the best
As an increasing number of clients is looking for the most suitable talent and learning system, The Learning Hub wants to reinforce its team of business consultants. These consultants guide and assist our clients in navigating the complex landscape of Learning Management Systems (LMS) and related modules. Beyond guiding the decision-making process, our consultants support clients in the implementation of their chosen solutions, ensuring a smooth transition and optimal integration into their organisational framework. If you find yourself drawn to the dynamic world of talent solutions, consider joining us on this exciting journey.
What does the job entail?
As a trusted advisor, you are guiding the client through the process of
defining the scope,
setting requirements,
evaluating a selection of talent solutions (in alignment with the defined scope and requirements),
making suitable solution suggestions to ensure an optimal fit for their business.
In order to accomplish this, you’ll be orchestrating workshops and meetings at the client’s premises or online. Depending on the type of client, this can be for a short or long term.
As a business consultant, you perform various roles:
You operate as a point of contact for the customer.
You are responsible for project management throughout the implementation of the selected solution, this involves supervising the technical configurations in collaboration with our partners, follow-up on tasks and planning and high level succession of budget.
You support and conduct workshops and demos for customers.
You are part of a consulting team that works in an agile (Scrum) environment.
What strengths do you have?
You …
have a passion for learning… without that, there is no fit!
bring valuable insights to the table with any experience related to (corporate) talent solutions, recognising that our primary focus is focused on learning.
are a true team player who has no problem working autonomously.
display a willingness to enhance your technical skills, exploring areas such as CSS, HTML, SSO and integrations with HR tools.
have a relevant university degree, or demonstrate a similar level of thinking.
showcase fluency in both Dutch and English. Bonus points if you speak French!
approach challenges with enthusiasm, embodying an open-minded attitude and are always ready to learn.
are willing to travel and work in different locations (main activity is in Belgium, HQ in Kontich and at the client’s location).
We are looking for junior profiles, with the ability to work autonomously, responsibly and willingness to learn.
What do we offer?
A team of young and inspired professionals with great autonomy and lots of enthusiasm.
A start-up mentality with strong experience behind the scenes.
A flexible workspace and self-directed career approach. If we don’t have any face-to-face meetings scheduled, it’s up to you to decide whether you work from home or the office. We’ve agreed to be at the office one day a week but you’re welcome to come in more frequently. A work hard, play hard attitude with coaching, training and guidance from day one. Our blended onboarding trajectory, with courses which you can follow in our own talent solution, will guide you during your first months. Our fun team organises different activities which will definitely increase your level of FOMO.
Competitive salary package which will be matched to your personal competencies and expertise (e.g. company car, fleet card, insurance …). During your performance review and check-ins, you’ll get a clear overview of which steps you need to take to get to the next phase of your career.
As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, free sports activities, etc.).
Coöperatief, professioneel én nabij, dat is waar Crelan voor staat. Als manager van het team Sourcing, Learning & Performance Excellence heb je een sleutelrol in het vormgeven van een sterk professionele en verbindende organisatie. Jouw uitdaging ligt in het ontwikkelen en implementeren van strategieën op het gebied van leren en ontwikkelen, leiderschap, organisatiecultuur, performance management en het aantrekken en optimaal inzetten van talent. Samen met jouw team van HR experten zorg je ervoor dat onze medewerkers en leiders klaar zijn voor de uitdagingen van morgen, terwijl je bijdraagt aan een sterke werkgeverspositie.
Samen met je team ligt jouw focus op het aantrekken van nieuw talent en het stimuleren van interne mobiliteit binnen onze bank. Je ontwikkelt een doordachte talent acquisition-strategie en vertaalt deze naar concrete acties. Dankzij jouw creatieve employer branding- en rekruterings-campagnes positioneer je Crelan als dé ‘Employer of Choice’.
Je bent de drijvende kracht in het vormgeven, implementeren en evalueren van leerprogramma’s die medewerkers helpen groeien en excelleren. Je geeft invulling aan leiderschapstrajecten die volledig aansluiten bij de ambities en behoeften van onze bank. Met passie werk je aan cultuurprogramma’s die inclusiviteit en wendbaarheid in de organisatie versterken. Samen met je team begeleid je verandertrajecten en zorg je ervoor dat onze organisatie soepel en proactief blijft inspelen op veranderingen in een dynamische omgeving.
Je neemt met je team het voortouw in het ontwikkelen, implementeren en optimaliseren van prestatiemanagementprocessen die bijdragen aan de groei van de organisatie en de medewerkers. Je zorgt voor een duidelijk en transparant jobframework dat helderheid biedt over rollen, verantwoordelijkheden en groeimogelijkheden, zodat iedereen weet wat er van hen wordt verwacht en hoe ze zich verder kunnen ontwikkelen. Je stimuleert open communicatie, continue feedback, persoonlijke ontwikkeling en een omgeving waarin iedereen zich verantwoordelijk voelt voor het succes van onze bank.
Binnen de directie HR vorm je een hecht team met je collega’s managers en werk je mee aan de algehele HR strategie van de Bank.
Als manager, rapporteer je rechtstreeks aan de director Human Resources.
Je profiel
Je bent een strategisch denker en brengt een diepgaande expertise en brede ervaring in HRM mee.
Je bent een geboren people manager en kan daarin ervaring voorleggen van minimum 8 jaar. Een brede ervaring binnen learning & development is een troef.
Je bent sterk in het onderhouden en uitbouwen van relaties binnen en buiten de Bank
Je weet van aanpakken om zaken te organiseren en te doen bewegen en kan tegelijk onder druk het hoofd koel houden om focus te houden op de juiste prioriteiten.
Je hebt een masterdiploma op zak of beschikt over gelijkwaardige ervaring.
Je bent vlot in het Frans en in het Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling, en dankzij je communicatie skills weet je maar al te goed hoe je je mensen kan enthousiasmeren en engageren.
Je werkt zowel in Brussel als in Antwerpen en kan ook van thuis werken.
We bieden jou een fantastische werkervaring
Onze medewerkers zijn de motor van onze bank. Zij maken het verschil, elk met zijn/haar talenten.
Jij wilt vooruit en wij ook, dus waarom niet samen?
Wat mag je precies van ons verwachten?
Een aangename werkomgeving, met kantoren in Anderlecht en Berchem, waar professionele groei, autonomie in je job en een persoonlijke aanpak centraal staan.
Dankzij een uitgebreid gamma aan opleidingen, bouw je verder aan je succes. Naast on-the-job learning, zorgen we ook voor technische of bank gerelateerde opleidingen, talen, maar ook topics rond persoonlijke ontwikkeling en self care komen aan bod.
Een goede work/life balance dankzij onze glijdende uren en homeworking.
Een competitief loon en extralegale voordelen waaronder maaltijd- en ecocheques en een uitgebreid verzekeringspakket. Bovendien kan je met ons Flex Income Plan een deel van je pakket zelf samenstellen obv. jouw behoeften.
In onze L&D Solutions afdeling maak je deel uit van een team van “Portfolio owner” die verantwoordelijk zijn voor het coherent en accuraat beheer van een specifieke portfolio aan klassikale en online opleidingen voor klanten van Cevora (bedienden van het PC 200 en werkzoekenden). Deze rol heeft een focus op het monitoren van het succes en de relevantie van het aanbod op basis van duidelijke doelstellingen.
Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden zijn onder meer:
Het beheren van een portfolio van online en klassikale opleidingen voor bedienden binnen het PC 200 en voor werkzoekenden.
Het bewaken van het opleidingsaanbod binnen een portfolio: een aanbod dat voldoet aan de behoeften van de klanten in overeenstemming met de Cevora doelstellingen.
Het meten en monitoren van het succes van georganiseerde opleidingen met behulp van kwalitatieve en kwantitatieve gegevens in overeenstemming met de door Cevora gedefinieerde kwaliteitscriteria.
Het ondernemen van actie tot continuous improvement zodat de producten en services impactvol en accuraat blijven, dit in nauwe samenwerking met Learning Design- team.
Samenwerken met onze learning designers om nieuwe producten te creëren.
Het beheren van projecten om de impact van ons aanbod te evalueren.
Door maandelijkse clustermeetings nauw samenwerken met de collega’s van Learning Delivery, Marketing en Customer Relations.
Het bewaken en opvolgen van het budget van een specifieke opleidingsportfolio.
Het beheersen van de functionaliteiten van ons LMS.
Op de hoogte blijven van nieuwe trends in opleidingen (arbeidsmarkt, thema's, format, pedagogie, enz.)
Herken jij jezelf in dit profiel?
Je hebt minstens een bachelor diploma (of gelijkwaardig door ervaring).
Je hebt tussen 1 en 3 jaar ervaring in Learning & Development in een opleidingsorganisatie of HR-afdeling.
Je bent vertrouwd met opleidingstechniek en aanverwante concepten (doelstellingen, scripting, andragogie, enz.) en met moderne tools voor contentcreatie/beheer (opnamestudio, AI, 360Learning (LMS), genially, enz.).
Je communiceert vlot in het Nederlands en het Frans.
Je kan effectief communiceren met je contacten en bent in staat om een netwerk te ontwikkelen en te onderhouden.
Je bent autonoom, nieuwsgierig en georganiseerd. Je toont initiatief en bent tegelijk oplossings- en resultaatgericht.
Je ziet elke doelstelling als een uitdaging om onze kwaliteit te verbeteren en een kans om te leren.
Je bent een teamspeler.
Over ons
Onze werkwereld is constant in beweging. Opleidingen zijn cruciaal om wendbaar te blijven in die snel veranderende omgeving. Want wie leert, die groeit. Als mens en als professional. Als werkgever, medewerker of werkzoekende.
Samen zijn we benieuwd naar wat morgen brengt. En bereiden we ons voor.
Ons motto? Samen leren en groeien.
Cevora is een diverse plek. Wij letten niet op leeftijd, gender, origine, seksuele geaardheid, geloof of handicap. We kiezen de beste persoon voor de job.
As a HR Talent and Learning Partner, your focus will be on rolling out our talent management strategy and frameworks while ensuring consistency on a global level. People are our most important asset, and you’ll support the creation of a happy and productive workplace and the further development of our OMP employees. You will act as an ambassador, build relationships, and initiate and execute projects to ensure our employees and company are future proof.
You are responsible for:
Identifying, developing, and coordinating learning & development initiatives, such as personal and leadership development journeys, rolling out and reviewing the leadership program, expert development programs, etc.
Supporting the development and design of the Talent Center, establishing internal talent mobility processes, and managing talent-related projects.
Promoting corporate values and shaping a positive culture. You will be a trusted advisor for everyone within the company.
Supporting the organizational design and leadership structure in line with OMP’s vision as we continue to grow.
Maintaining our wellbeing processes and initiating actions that stimulate sustainable employment and individual wellbeing support.
Your team
As our new HR Talent and Learning Partner, you’ll be part of the Talent Management team which, in turns is part of our Global HR team. You’ll report directly to the HR Talent Management Manager and will work closely with the colleagues of the HR Talent team, the Training & Documentation team, Communication colleagues, and our external and internal trainers.
Your profile
We are looking for someone who meets the following qualifications:
A bachelor’s or master’s degree.
At least 3 years of experience within the scope of learning and development and/or talent management.
The ability to translate the company’s strategy into future proof learning and development initiatives, while building strong networks across all levels of the organization.
A creative and independent way of working that fits perfectly into a fast-paced environment.
Proven coaching and conflict resolution skills.
Excellent communication skills in English and Dutch.
Natural multitasking skills, enabling you to juggle competing priorities, diverse audiences, and challenging environments.
Excellent command of MS Office (Outlook, Word, PowerPoint, Excel).
A flexible and creative can-do mindset.
Bonus points if you have:
A specific education in learning & development.
Experience with change management projects.
Soft skills
Team player
Structured
Organized
Eager to learn
Flexible
Can-do attitude
Hard skills
MS Office
Learning & Development
Language skills
Required: English & Dutch
A plus: Any other language
Your future
At OMP, we’re eager to find your best career fit. Talent comes in many forms and we embrace skills of all kinds. We believe there are many ways to create value, and each person’s input is beneficial. So, we give you every opportunity to keep growing with a personalized training program and talent-oriented coaching, adapted to the employee’s talents, background, and experience.
Our talent management program supports your personal development and empowers you to build a career in line with your ambitions.
Our offer
At OMP, we offer more than just a job. We put people first and inspire you to become the best version of yourself.
International: A growing global company, worldwide career opportunities, and multicultural teams
Benefits: An attractive salary package including an optional company car, a bike incentive program, additional extralegal vacation days, and other competitive benefits
Flexibility: Teleworking, flexible hours, and lots of autonomy
Lifelong learning: A custom training and development track, an extensive coaching program, and on-the-job learning
Empowerment: Room for initiative and creativity and an emphasis on entrepreneurship
Innovation: Encouragement to think differently through cross-team collaboration and innovation challenges
Well-being: A caring and inspiring environment, promoting a happy and healthy lifestyle through a wide range of facilities and activities
Teamwork: Join a team that lifts you up and learn from the best
Je treedt op als intern specialist mbt talentontwikkeling en leren en ontwikkelt trajecten om de TVH-strategie te ondersteunen.
Je analyseert de bestaande ontwikkelingsnoden en behoeftes in de business en zoekt proactief mee naar mogelijke oplossingen en acties.
Je kent de opleidingsmarkt zeer goed en je bouwt een efficiënte samenwerking uit met externe partners.
Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, de implementatie, het beheer en de evaluatie van ontwikkelingstrajecten van onze medewerkers. Hiervoor werk je nauw samen met afdelingsverantwoordelijken en met de HR Business Partners.
Je werkt nauw samen met de Talent development Advisor die instaat voor het organisatorische en administratieve luik.
Je hebt kennis van verschillende digitale tools en kan deze inzetten om een zo efficiënt mogelijke leerervaring te creëren.
Je neemt deel aan HR-projecten die gelinkt zijn aan talentontwikkeling.
Je houdt jezelf continu op de hoogte van de evoluties en ontwikkelingen op het gebied van learning en development.
Jouw profiel
Je hebt bij voorkeur een Masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring.
Je hebt een eerste ervaring in een gelijkaardige rol.
Je hebt ervaring in het ontwikkelen en faciliteren van leertrajecten, zowel klassikaal als digitaal.
Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden om met verschillende business stakeholders leeroplossingen uit te denken.
Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels, Frans is een plus.
Je hebt ervaring met een LMS systeem.
Dit is werken bij TVH
Een aantrekkelijk salarispakket met o.a. maaltijdcheques en verzekeringen.
Flexibele werktijden, thuiswerk en aandacht voor een goede work-life balance.
20 betaalde vakantiedagen, met daarbovenop 12 ADV-dagen.
Een goed bereikbare, filevrije werkomgeving.
Een warme, open werksfeer waar mensen centraal staan.
Een aanstekelijke ‘We Are One’-mentaliteit.
Aandacht voor je fysieke en mentale gezondheid.
Middagpauzes en sportfaciliteiten in TVH Park, de groenzone van TVH.
Gezonde warme maaltijden en gratis fruit.
Toegang tot LinkedIn Learning en andere trainingen.
Leuke afterworks en andere gezellige events (bv. TVH Kaffee).
Mensen liggen ons nauw aan het hart
TVH is een wereldwijd bedrijf met een familiale sfeer, waar mensen centraal staan. We hechten waarde aan duidelijkheid, wederzijds respect, vriendelijkheid en open communicatie. Onze mensen zijn nuchter, gemakkelijk om mee om te gaan en mee samen te werken. We verwelkomen diversiteit en juichen nieuwe ideeën toe.
Over TVH
TVH is een gespecialiseerde leverancier van hoogwaardige onderdelen en accessoires voor material handling, industriële voertuigen en bouw- en landbouwmachines. Werken bij TVH is kiezen voor een bedrijf dat uitblinkt als internationale marktleider en bekend staat om zijn onstuitbare drang naar innovatie.
De Digital Learning Expert heeft als missie om de inspirerende leeromgeving van Belfius te laten leven via de digitale kanalen. Als je dag na dag je collega’s wil aanmoedigen hun vaardigheden te ontwikkelen en als je wil werken in een context waarin we constant zoeken naar verbeteringsmogelijkheden voor onze opleidingen, aarzel dan niet en vervoeg het team!
De job in een notendop
Je hoofdtaak bestaat erin om digitale leersupports (e-learnings, webinars, …) end to end te ontwikkelen op basis van gegeven leerdoelen. Om dat doel te bereiken, ontwikkel je gepaste scenario’s en testmethodes. Je krijgt daarbij zeker de ruimte om te experimenteren met nieuwe methodes en tools, het is dus belangrijk dat je op de hoogte blijft van innovaties in de domeinen Learning & Development en Educational Technology, en dat je het potentieel van AI in Learning & Development maximaal benut.
Via het leerplatform (Learning Management System) verspreid je vervolgens de e-learning, webinar, … : Je programmeert de leeroplossing op het platform, koppelt er de relevante doelgroepen aan en voorziet gepaste communicatie.
Je bent verantwoordelijk voor de beleving van de tool Mijn Ontwikkeling : Je waakt over een intuïtieve front end, je beheerst de achterliggende programma’s voldoende om bugs te vermijden of snel op te lossen, je rolt nieuwe features binnen de tool uit, en je zorgt voor een efficiënt beheer en rapportering van de beschikbare data.
Jij hoeft geen witte raaf te zijn
Al kan je er bij ons wel één worden. Bij ons mag je volop je vleugels uitslaan indien je voldoet aan de volgende voorwaarden:
Zijn of haar boodschap duidelijk overbrengt, schriftelijk en mondeling.
In staat is om de content expert te challengen.
Samenwerkt met Franstalige en Nederlandstalige collega's.
Proactief op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen op het vlak van Learning & Development.
Technisch aangelegd is.
Niet aarzelt om de status quo in vraag te stellen.
Je scoort nog meer punten als je een achtergrond hebt in Learning & Development, IT, en/of in marketing.
Belfius koestert zijn talenten
Behalve de kans om elke dag te shinen, bieden wij jou een fulltime contract van onbepaalde duur met:
Een mooi loon aangevuld met een innovatief aanbod om een persoonlijk budget samen te stellen dat je kan besteden volgens je voorkeuren (bv. wagen, fiets, pc, smartphone, tablet, huisvesting onder bepaalde voorwaarden) en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, personeelsvoordeel op eigen producten en diensten, en een hospitalisatie- en groepsverzekering.
Mogelijkheden te over om je te ontwikkelen door een brede waaier aan opleidingen en carrièrekansen in de hele Belfius-groep.
Een goede werk-privé balans dankzij flexibele uren, de combinatie kantoor- en thuiswerk en een aantrekkelijk aantal vakantiedagen.
Een moderne werkplek in het hart van Brussel met een coole fitness, een lekker gezond restaurant en gezellige ontmoetingsruimtes, dit alles op wandelafstand van de winkelstraat, het treinstation Brussel-Noord en de metrohalte Rogier.
Bedrijfseerstehulp, dat is eerste hulp op maat van de bedrijfswereld. Eerstehulpverleners kunnen een slachtoffer met lichte letsels onmiddellijk verzorgen op de werkvloer. In een ernstige ongevalsituatie kunnen ze het slachtoffer trachten te stabiliseren tot gespecialiseerde hulpverleners ter plaatse komen. Werknemers met eerstehulpkennis hebben ook oog voor preventie en veiligheid. Daarom zijn goed opgeleide eerstehulpverleners onmisbaar in elk bedrijf. Rode Kruis-Vlaanderen biedt een brede waaier aan eerstehulpopleidingen voor bedrijven (Bedrijfsopleidingen).
Functiebeschrijving
Je geeft de lessen bedrijfseerstehulp in diverse bedrijven en organisaties.
Je geeft training in de Regio Brussel.
Als lesgever leer je de cursisten de technieken van eerste hulp en heb je daarbij oog voor de ontwikkeling van kennis, vaardigheden en attitudes.
Je bereidt de opleidingen voor in functie van de verwachtingen van de klanten en kiest de aangewezen didactische werkvorm.
Tijdens de lessen maak je gebruik van de materialen van Rode Kruis-Vlaanderen (laptop, beamer, reanimatiepoppen en oefenAED’s).
Je houdt je aan de eerstehulprichtlijnen van Rode Kruis-Vlaanderen.
Tot slot volg je de administratieve taken op (aanwezigheidslijsten, evaluatiedocumenten, …).
Jouw profiel
Je hebt een medisch/paramedisch diploma met een aanvullend pedagogisch diploma en/of ervaring of je beschikt over een pedagogisch diploma, met voldoende relevante ervaring en/of aantoonbare kennis van het thema Eerste Hulp.
Je hebt reeds op regelmatige basis opleidingen en/of uiteenzettingen gegeven aan groepen van een tiental personen en bent bijgevolg vertrouwd met een diversiteit aan didactische werkvormen.
Aantoonbare kennis met het thema eerste hulp (EHBO) is vereist, kennis van dringende geneeskundige hulpverlening strekt tot aanbeveling.
EHBO-cursussen in het Engels kunnen geven is een pluspunt.
Je bent in het bezit van een rijbewijs B en hebt goede rijvaardigheden.
Bereid zijn om sporadisch in het weekend en ’s avonds les te geven vormt een extra troef.
Ons aanbod
Als gepassioneerd trainer sta je in voor de bedrijfsopleidingen.
Je verkrijgt een marktconforme brutoverloning aangevuld met een bedrijfswagen met tankkaart, laptop, maaltijdcheques, groepsverzekering, eindejaarspremie, fietslease…
Je verkrijgt een gevarieerde functie met grote zelfstandigheid.
Je krijgt de nodige begeleiding en opleiding om je functie goed uit te oefenen.
We stellen onze lespakketten en didactisch materiaal ter beschikking bij het geven van opleiding aan bedrijven
At The Learning Hub, we innovate in learning. We design, develop and implement digital learning solutions. We serve large accounts as well as smaller organisations, be it public services or corporates.
Who are we looking for?
We are looking for an L&D consultant who can be deployed on a project basis at the client’s premises, while also contributing to advisory and training projects within the broad L&D domain.
What does the job entail?
As an L&D consultant, you excel in understanding and comprehending the diverse needs and expectations of companies and their employees. You’ll adeptly translate theoretical frameworks and models into practical applications, ensuring relevance and effectiveness in real-world contexts.
You translate these needs into concrete offers and planning proposals, presenting tailored recommendations that align with organisational goals and objectives.
You get the opportunity to lead workshops focused on designing impactful learning journeys tailored to diverse client needs.
You communicate with all kinds of stakeholders, facilitating clear and effective dialogue to ensure alignment between organisational objectives and learning initiatives.
Embracing innovation, you integrate new L&D trends into practice, staying at the forefront of industry developments to enhance learning outcomes.
In addition to your consultancy role, you have the opportunity to shape the future of learning within organisations by spearheading the development and implementation of new learning strategies and policies.
Your project management skills will be crucial as you plan and oversee projects, ensuring timely delivery and optimal results.
What strengths do you have?
We are looking for a medior profile with a strong interest in learning & development with the following assets:
You are fluent in Dutch, English and preferably French as well
You have (at least) 2 years of relevant work experience
You are an assertive and fluent communicator, feeling at ease in various situations, also when speaking in front of an audience
You have strong planning and organisational skills to effectively manage multiple tasks and deadlines
You demonstrate resilience and perseverance in achieving goals
You exhibit strong judgement and decision-making skills
You are driven by results and committed to achieving targets and objectives
You have Strong analytical skills to collect, interpret and apply data effectively for informed decision-making and strategic planning
You are Creative and have customer-centric mindset and you love to pitch new ideas
You are able to deal with feedback – and act accordingly
You are a team player, but you are able to work autonomously
What do we offer?
A start-up mentality with strong experience behind the scenes, offering opportunities for job crafting
Flexible work schedules and opportunity to work from home
Coaching, training and guidance from day one
Competitive salary package with company car (after 6 months), fleet card, insurance, …
As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, sports, etc.)
Votre organisation peut publier gratuitement n'importe quelle offre d'emploi dans le domaine de la L&D si vous êtes membre de www.stimulearning.be. C'est bien sûr une excellente chose si vous achetez immédiatement une adhésion pour votre futur collègue et que vous publiez l'offre d'emploi gratuitement. Dans tous les autres cas, vous payez 100 euros pour publier un poste vacant. Envoyez vos informations à info@formations-entreprises.be.