NL | FR  AANMELDEN
HOME

JOBS

 

Ben jij een gepassioneerde Talent Development Officer die klaar is om een sprong te maken in je carrière? Wil je deel uitmaken van een team dat niet alleen fantastisch is, maar ook een cruciale rol speelt in de persoonlijke en professionele ontwikkeling van onze medewerkers? Zoek niet verder! Cordeel Group heeft dé perfecte uitdaging voor jou!

Jouw rol

Als onze Talent Development Officer ben jij de sleutel tot succes voor onze medewerkers en hun carrièrepad. Je wordt verantwoordelijk voor:

  • Het beheren en opvolgen van onze competentiematrix, zodat elke medewerker precies weet welke opleidingen hij of zij nodig heeft om te schitteren.
  • Regelmatig overleggen met verschillende afdelingen om hun unieke opleidingsbehoeften te identificeren en op maat gemaakte opleidingsplannen te creëren.
  • Het beheer van alle opleidingen, van inschrijving tot evaluatie, en zorgen voor een naadloze administratieve flow.
  • Het opvolgen van certificaten en noodzakelijke trainingen en het initiëren van acties waar nodig.
  • Het uitrollen van een innovatief opleidingsaanbod door middel van blended learning strategieën.
  • Het voeren en opvolgen van gesprekken die essentieel zijn voor talentontwikkeling, van loopbaangesprekken tot jaarlijkse evaluaties.
  • Bijdragen aan diverse rapportages en projecten om de retentie en ontwikkeling van onze talenten te verbeteren.
  • Actief bijdragen aan de creatie en analyse van onze jaarlijkse tevredenheidsenquête.
  • Fungeren als hét aanspreekpunt voor alle zaken gerelateerd aan Talent Development.

Wie zoeken we:

  • Een dynamische professional met een passie voor menselijke ontwikkeling en een diploma in HR of gerelateerd veld.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een gelijkaardige rol binnen Talent Development of HR.
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden met een oog voor detail en planning.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en de capaciteit om als mentor en coach op te treden.
  • Kennis van en ervaring met diverse opleidingsmethodieken en -platforms.
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en goede kennis van Engels en/of Frans.
  • Flexibiliteit, proactiviteit en een oplossingsgerichte instelling.

Als je niet volledig aan alle gestelde eisen voldoet, maar toch het sterke gevoel hebt dat je de perfecte kandidaat bent voor deze functie, moedigen we je zeker aan om te solliciteren. Bij ons waarderen we initiatief en out-of-the-box denken. We geloven dat diversiteit in achtergronden, vaardigheden en perspectieven ons team verrijkt. Dus als je denkt dat je een waardevolle bijdrage kunt leveren, horen we graag van je en staan we open voor het verkennen van de mogelijkheden.

Wat we aanbieden

  • Competitief salarispakket. Wij bieden een competitief salarispakket aan gekoppeld aan heel wat extra’s inclusief laptop met professionele software, gsm, benefits@work, Buddyfit, enz.
  • Flexibiliteit. Bij Cordeel Group is het geen "clock in, clock out" bedrijf. Daarom is werken op afstand en flexibele werktijden volledig acceptabel. We waarderen de mogelijkheid om werk-privébalans te creëren en begrijpen dat flexibiliteit belangrijk is voor het welzijn en de productiviteit van onze medewerkers.
  • C-Academy. Bij Cordeel Group hechten we veel belang aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Samen stellen we een ontwikkelingsplan op en bieden we je de kans om je talenten verder te ontwikkelen en samen te groeien.
  • Snelheid. Cordeel Group is een team van slimme, snelwerkende en gepassioneerde professionals die zich inzetten voor “Transforming the future as the fastest builder by focussing on innovation to create smart, energy-efficient and low-carbon solutions”. Door deel uit te maken van ons team, laat je ons zien dat je in staat bent om te multitasken en prioriteiten te stellen op de meest efficiënte en effectieve manier.
  • Geen micromanaging. Bij Cordeel Group ben je de eigenaar van je inspanningen - vanaf dag één maak je deel uit van het team en vertrouwen we erop dat je de verantwoordelijkheid neemt voor je taken. Hulp en ondersteuning zullen er zijn wanneer gevraagd en nodig, maar je hebt alle stimulans en mogelijkheden om een echte impact te maken.
  • Unieke groeimogelijkheden. Cordeel Group is een toonaangevende groep van meer dan 50 bedrijven. Wij bieden je een stimulerende en uitdagende functie waarin je de mogelijkheid hebt om zowel binnen je afdeling als binnen het bredere bedrijf te groeien. Bij het openen van een nieuwe functie geven we altijd voorrang aan interne talenten binnen ons bedrijf.
  • Innovatie. Bij Cordeel Group is duurzaamheid een manier van zakendoen en niet slechts een modetrend. We zetten ons actief in om de CO2-uitstoot van onze activiteiten te verlagen en onderschrijven de ontwikkelingsdoelstellingen van de VN om duurzaamheid in de praktijk te brengen.
  • Tonnen leuke activiteiten. We organiseren te gekke teambuildings, activiteiten, borrels en regelmatig bedrijfswijde netwerkevenementen.

Solliciteren

Ga hiervoor naar de jobsite van Cordeel Group.

 

 

Over de functie

Als L&D Officer sta je in voor de organisatie en registratie van alle opleidingen voor alle bedrijven binnen RGF Staffing in België (Unique, Start People, USG Professionals, Bright Plus & Solvus). Dankzij jouw planmatige en nauwkeurige aanpak én vlotte communicatie met de betrokken partijen (medewerkers, trainers, managers,…), leid je de opleidingen in goede banen.

Enthousiast? Super! Dan nemen we jou graag mee in de dagplanning van de L&D Officer bij RGF Staffing:

De ochtend ga je in met een lekkere kop koffie voordat je aan de volgende taken begint:

  • Je bekijkt en beheert de planning in het Learning Management System (LMS).
  • Je bereidt interne trainingen voor nieuwe medewerkers voor: locatie reserveren, trainer inplannen, en regelen van logistieke ondersteuning zoals beamers, flipcharts, en catering.
  • Daarnaast buig je je over het administratief beheer van externe opleidingen.
  • Verder stel je interne periodieke rapporteringen op voor verschillende afdelingen, gebruikmakend van uitstekende Excel-vaardigheden om overzichtelijke en inzichtelijke rapporten te genereren.
  • Je overlegt ook met een leidinggevende over het welkomsttraject voor een nieuwe medewerker, waarbij je de specifieke behoeften bespreekt en de nodige opleidingen inplant.

Dan is het tijd voor een gezellige lunch met de collega’s in het bruisende centrum van Antwerpen of in onze nieuwe, hippe lunchruimte. Met opgeladen batterijen ga je in de namiddag aan de slag met de volgende taken:

  • Met de L&D Manager beoordeel je offertes van verschillende opleidingsleveranciers en kiezen jullie samen de meest geschikte aanbieder voor een ad hoc opleidingsvraag.
  • Je volgt tevredenheidsevaluaties op van eerdere trainingen en analyseert de feedback om verbeteringen te identificeren.
  • Ook bied je algemene ondersteuning aan het L&D-team en zorg je voor duidelijke instructies over administratieve processen, zodat collega's bij afwezigheid back-up kunnen zijn.

Tenslotte sluit je de dag tevreden af na het checken van volgende zaken:

  • Zijn er last-minute wijzigingen in de planning? Dan communiceer je deze naar alle betrokken partijen (medewerkers, trainers, managers, ...).
  • Zijn er nog dringende zaken op te volgen? Je reageert er snel en efficiënt op zaken en neemt waar nodig telefonisch contact op om de betrokken personen te informeren.

Wat wij bieden

Werken bij RGF Staffing, dat is werken in een dynamische en flexibele omgeving. Je komt terecht in een team van enthousiaste collega’s, waar je kan rekenen op een goede begeleiding on the job en sterke ontplooiings- en opleidingskansen die jou een mooi perspectief bieden.

RGF Staffing is een innovatief bedrijf waar altijd wat beweegt, een saaie boel wordt het dus nooit.

In ruil voor jouw inzet, bieden we jou een competitief salarispakket, met tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een nettovergoeding, een aantrekkelijk bonussysteem, een eindejaarspremie, groeps- en hospitalisatieverzekering, 32 welverdiende vakantie- en ADV-dagen (afhankelijk van je arbeidsduur) en tussenkomst in woon-werkverkeer (fietsvergoeding, volledige terugbetaling openbaar vervoer of kilometervergoeding en parking).
‘Work’ en ‘life’ blijven steeds in balans dankzij de uitgebreide thuiswerkmogelijkheden (50%) en flexibele werktijden.

Leuke extra’s zijn de centrale ligging in Antwerpen en de vele funmomenten met de collega’s. Want de boog kan natuurlijk niet altijd gespannen staan.

Profiel

  • Je hebt een bachelordiploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een waardevolle ervaring in een administratieve functie; ervaring binnen L&D is een troef.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en daarnaast heb je een goede kennis van het Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt een goede kennis van Excel.
  • Je beschikt over uitstekende planningsvaardigheden en werkt nauwkeurig en georganiseerd.
  • Je bent zelfstandig, proactief en neemt graag initiatief. Je kan snel schakelen en bent hands-on ingesteld.
  • Je kan met verandering om, vermits we in volle transitie zitten naar een nieuw LMS-systeem.

Bedrijfsinfo

RGF Staffing Belgium maakt deel uit van de internationale human resources groep RGF Staffing. Met ruim 2400 werknemers bekleden we in België de tweede positie. Als HR dienstverlener biedt RGF Staffing alle vormen van flexibele arbeid en uiteenlopende diensten aan op het gebied van HR en customer-care services. De Belgische bedrijven van RGF Staffing zijn: Start People, Solvus, USG Professionals, Bright Plus & Unique.

Vanuit het hoofdkantoor in Antwerpen bieden onze gedreven collega’s, elk binnen hun eigen expertise, deze bedrijven de nodige support op vlak van o.a. IT, legal, finance, payroll, … zodat zij zich op hun beurt kunnen focussen op hun core-business: het matchen van kandidaten en klanten.

Onze manier van werken? Digitaal waar het kan, zonder het mensgerichte uit het oog te verliezen. De mens, die staat centraal in onze organisatie.

Voor onze betrokken collega’s bieden we een dynamische werkomgeving waarin ieder zichzelf kan zijn en gelijke kansen krijgt om te groeien en het beste van zichzelf te geven.

Jouw talent is belangrijker dan je geslacht, gender, afkomst, leeftijd, geaardheid, handicap of chronische ziekte. Niemand is zoals jij, en dat maakt jou 100 % uniek. Wij staan voor diversiteit en inclusie, en zetten maximaal in op jouw sterke skills.

Wil jij mee het verschil maken? Wij kijken er alvast naar uit meer over jou te weten te komen!

Solliciteer nu

Ga naar de jobsite van RGF Staffing

Mission:

Within your HR domain, you contribute to our HR strategy, in which the growth and development of our employees is central. Together with your colleagues from the talent & development team, you convert activities and projects from the outlined HR policy and business needs into practice. As a Talent Development Partner, you are a matchmaker in finding learning solutions for our employees.

Tasks and responsibilities :

  • Play an active role in defining and implementation a company-wide vision and approach on Talent Development strategy and governance to meet organizational and business specific development needs of competences and areas of expertise.
  • Design and implement leadership development initiatives to cultivate talent and promote succession planning within the organization.
  • Acts as a critical partner for all questions regarding Learning & Development at every level within the organization (Learning needs mapping, learning marketing & guidance, budget, training approach, training material, selection of partners, etc.)
  • Identify learning priorities and competency requirements based on organizational needs, industry trends, and employee feedback.
  • Proactively implement the market standards in learning solutions/technology to propose innovative training approaches.
  • Captures the trends and developments and formulates concrete proposals for a tailor-made, efficient and strategic learning solutions.
  • Promotes existing solutions to target audiences and their management and optimizes end user experience to stimulate learning amongst our team members.
  • Adopt a data driven approach in decisions making by establishing and tracking internal and group key performance indicators to evaluate the effectiveness and impact of learning programs.
  • Follows-up on budget decisions & reporting to improve learning participation & impact of learning investments.
  • Leads L&D transversal projects linked to internal or group requests.
  • Implement and coordinate requirement in order to ensure legal obligations (policies adoption, partnership with work councils…).
  • Works hands in hands with the Orange Group to implement locally L&D best practices while respective group’s policies.
  • Animates internal L&D community by cascading key decisions, exchanging best practices and improving efficiency of L&D processes.
  • Supports the HR People Partner who is responsible for career management, making sure that the individual career aspirations are best fulfilled through effective development plans.
  • Acts as point of contact for learning questions for both employees and managers.
  • Select training providers and negotiate the collaboration conditions with them.
     

Major interactions :

  • with operational people: HR Contact center
  • with professionals/experts: HR domain experts
  • with supervisors: HR Managers
  • with operational management: line managers
  • with senior management: Directors
  • with top management: Occasionally, Exco members
  • participation to platforms (pls specify which and what is the contribution of this job): HR governance at group level (Orange/FT)
  • with Trade Unions


Profile :

  • You have 3 to 5 years expertise in a people-oriented work environment: of L&D, Talent development, Competence management
  • Hands-on experience with digital learning and virtual classroom training
  • You dare to take initiative and proactively look for solutions to the challenges and problems that arise, while always remaining pragmatic
  • You capture quickly and communicate fluently, both verbally and in writing, and you can convince people well
  • You always handle sensitive and confidential information discreetly.
  • You are hands-on and work systematically and project-based to meet set deadlines and objectives
  • You are a born team player and like to work across departments
  • Trust, passion, daring, connection and simplicity? Those are values you can completely identify with.

More Info:

 

 

 

EXPERT VORMING
  • Je installeert en stimuleert een actieve leercultuur met een mix van leervormen.
  • Je bewaakt het pedagogische kwaliteit van de opleidingen en past aan indien nodig
  • Je werkt met verschillende actoren (zowel intern als extern) een éénduidige visie uit rond vorming en ontwikkeling, en stemt het vormingsreglement hier op af.
  • Je staat in voor de coördinatie en de organisatie van een aangepast aanbod van opleidingen.
  • Je bedenkt en realiseert in overleg met jouw collega’s van het leercentrum antwoorden op vragen met betrekking tot opleiding en training.
  • Je implementeert en beheert het LearningManagementSystem om trainingen en de voortgang ervan bij te houden Je volgt actuele tendensen op vlak van Learning en Development.
Wat verwachten we van je?
  • Je beschikt over een bachelor diploma met minimum 2 jaar relevante ervaring.
  • Je bent een teamplayer, een vlotte communicator en klantvriendelijkheid is jouw handelsmerk. Anderen inspireren en helpen groeien: daarvoor doe je het!
  • Je hebt ervaring op het gebied van leren en ontwikkelen in een organisatiecontext
Wat bieden we aan?
  • Contract onbepaalde duur (100% of 80%) op campus Sint-Jan.
  • Aanleg van een wervingsreserve voor toekomstige vacatures.
  • Aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen: maaltijdcheques,  hospitalisatieverzekering, uitgebreide vormingsmogelijkheden, tweede pensioenpijler.
  • Type contract: vast 
Contact informatie

 

 

Hier gebeurt het. Met meer dan 2000 medewerkers en meer dan 22.000 studenten is Thomas More de grootste hogeschool van Vlaanderen, een warme, internationale en bruisende community met optimale leerkansen voor elk talent. Om onze visie als duurzaam A-merk verder te realiseren zijn wij op zoek naar mensen met Lef, enthousiasme, focus en vertrouwens. Geïnspireerd door deze vier waarden bieden wij je een uitdagende job binnen een dynamische onderwijsomgeving waarin vernieuwing en samenwerking cruciaal zijn, en waarin je bijdraagt aan een aangename werkomgeving voor iedereen.

Profiel en ervaring:

  • Je beschikt over een masterdiploma; bij voorkeur een pedagogisch diploma.
  • Enkele jaren relevante werkervaring in het hoger onderwijs strekt tot aanbeveling;
  • Je hebt een goede en brede softwarekennis: Office 365, LMS-systemen, webtoepassingen en tools die in een onderwijscontext belangrijk zijn ter ondersteuning van lessen, …
  • Ervaring met online onderwijs is een pluspunt;
  • Je hebt sterke interesse in en/of expertise over onderwijsontwikkeling met behulp van onderwijstechnologie;
  • Goede kennis Engels is een pluspunt.
  • Je bent bereid (waar nodig) je te verplaatsen naar de verschillende campussen van Thomas More.
  • Je werkt mediawijs en kan vlot digitale middelen inzetten om samen te werken.
  • Een systematische manier van werken blijkt uit jouw planning en organisatie. Je werkt projectmatig en denkt hierbij analytisch en logisch.
  • Je houdt helikopterview.
  • Je implementeert, realiseert en verduidelijkt genomen beslissingen.
  • Jouw contactvaardigheid blijkt uit jouw inlevingsvermogen, de kunst om samen te werken en open te communiceren.
  • Je ondersteunt en begeleidt anderen.
  • Je bent sterk in het geven van advies, het argumenteren en onderhandelen.
  • Je actualiseert door vooruit te kijken en in te spelen in op ontwikkelingen in de maatschappij.
  • Je kan vlot beslissingen nemen rekening houdend met diverse factoren.
  • Je werkt vernieuwend/innovatief.
  • Je werkt zelfstandig en neemt verantwoordelijkheid.
  • Je gaat constructief kritisch te werk.
  • Je beantwoordt aan het profiel van de Thomas More medewerker.

Inhoud van de opdracht:

Je taken bestaan uit:

  • ontwikkelen van ondersteuningsmateriaal
  • de digitale helpdesk bemannen
  • digitale maar ook live workshops geven
  • bepalen van een duidelijke richting in overleg met opleidingsteams
  • onderwijskundige vragen vertalen naar functionele mogelijkheden van de software

Als onderwijstechnoloog maak je deel uit van de dienst onderwijs. Wij zijn een dynamisch team van onderwijsondersteuners die onderling complementair zijn en steeds samenwerken om een top dienstverlening te bieden aan onze opleidingen.

Aanbod:

  • Een voltijdse aanwerving als contractueel administratief medewerker voor 100% van 01-09-2024 tot en met 30-06-2025 (verlenging mogelijk bij positieve evaluatie).
  • Barema: A12
  • Tewerkstelling: Campus Geel 

Meer informatie m.b.t. de inhoud van de opdracht kan je verkrijgen bij isabel.deprez@thomasmore.be

Solliciteren (online met CV en motivatiebrief) kan tot en met 27 juni 2024.

Referentie: TMK-2024-OW-305 - Publicatiedatum: 03-06-24

Meer info op de site van Thomas More

 

Digital Creative

Ben jij een creatieve duizendpoot met een passie voor creatieve content? Kom ons team versterken als Digital Creative!

Wat ga je doen?

  • Creëren van toffe didactische content én interne marketingmaterialen.
  • Nieuwe templates ontwikkelen voor visuals, mailings, vlogs en meer.
  • Meebouwen aan de visuele identiteit van onze organisatie.
  • Branding guidelines onderhouden en vernieuwen.
  • End to end uitwerken van audiovisuele concepten.

Wie ben jij?

  • Jij maakt niet alleen content, je begrijpt de impact ervan!
  • Adobe Photoshop, Illustrator, Keynote, en InDesign kennen geen geheimen voor jou.
  • Innovatief en altijd op zoek naar nieuwe ideeën en tools.
  • Digital savvy en leergierig.

Wat bieden wij?

  • Een warm team met korte communicatielijnen.
  • Interessant salarispakket, Macbook, iPhone en 32 vakantiedagen.
  • Eco- en maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en thuiswerkmogelijkheden.
  • Inspirerende werkomgeving in hartje Mechelen.

Klaar voor de uitdaging?

Laat ons zien hoe creatief je bent! Vergeet het standaard CV, verras ons met jouw sollicitatie.
Stuur je creatie naar jobs@thetippingpoint.be en we nemen snel contact met je op!
Check ons op www.thetippingpoint.be.
 

Oleon zoekt voortdurend nieuw talent. Om onze HR-afdeling in Ertvelde en Oelegem verder te versterken zijn we op zoek naar een:

HR OFFICER L&D

 

The Job

Als HR Officer Learning & Development maak je deel uit van het Talent & Learning team en vervul je een essentiële rol bij het plannen, coördineren en organiseren van diverse opleidings- en ontwikkelingsprogramma's voor onze medewerkers in België. Je taken omvatten onder meer:

  • Van A tot Z organiseren van functiespecifieke opleidingen en verplichte opleidingen op het gebied van veiligheid en kwaliteit;
  • Bijwerken van de opleidingsmatrix in samenwerking met de Talent Manager, afdelingshoofden en het HSEQ-team om te voldoen aan wettelijke verplichtingen;
  • Bewaken van aan- en afwezigheden en ervoor zorgen dat elke medewerker de vereiste opleidingen volbrengt;
  • Zorgen voor nauwkeurige registratie van alle opleidingen via ons opleidingssoftwareplatform (LMS), gericht op overheidsrapportage, sociale balans, audits en subsidiebeheer;
  • Onderhouden van nauw contact met externe providers en interne stakeholders.
  • Managen van het opleidingsbudget voor verplichte opleidingen en correcte & tijdige opvolging van de facturatie.
  • Continu bijwerken van je eigen vaardigheden door het bijwonen van relevante informatiesessies en opleidingen.
  • Verstrekken van statusupdates aan de afdelingshoofden
  • Ondersteuning bieden binnen algemene HR administratie.

 

Whom are we looking for? 

  • Je gedijt in administratieve taken en haalt energie uit het nauwgezet organiseren en bijhouden van zaken.
  • Wat je echt onderscheidt, zijn niet alleen je interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden, maar vooral je proactieve ingesteldheid en vermogen om initiatief te nemen.
  • Hoewel ervaring in L&D een pluspunt is, ben je vooral gemotiveerd om te groeien in deze functie.
  • Je bent bedreven in MS Office (voornamelijk Excel) en hebt affiniteit met IT-systemen. Ervaring met SAP & Cornerstone is een plus maar geen vereiste.  
  • Je bent bereid om wekelijks vanuit onze plant in Oelegem te werken.
  • Je beheerst zowel het Nederlands als het Engels uitstekend.

 

What's in it for you? 

Je komt terecht in een organisatie die tot de top van haar segment behoort en veel aandacht schenkt aan de werknemers. In deze uitdagende en gevarieerde functie, word je gestimuleerd om initiatief te nemen en jezelf te ontplooien. Je kan rekenen op een aantrekkelijke verloning, aangevuld met tal van extralegale voordelen (maaltijdcheques, CAO90, fietsvergoeding, fietsleaseplan) en een sterk verzekeringsplan. Work life balans is belangrijk met de mogelijkheid tot opname van 24 extra (ADV) verlofdagen.

 

Solliciteren

 

Je kan solliciteren via de jobsite van Oleon

 

 

De nieuwe Community Manager bij The Tipping Point in het kort?
Het smooth laten verlopen van je verschillende projecten en verantwoordelijkheden bij zowel The Tipping Point, The Academy als bij The Hub.

Je krijgt de primeur om aan de slag te gaan bij The Tipping Point én onze twee nieuwe brands; The Hub en The Academy. Voor elk van deze brands heb je je eigen administratieve en operationele taken en verantwoordelijkheden, in samenwerking met het team.

 

Wat ga je doen?

Je neemt de zaken écht in handen en krijgt er plezier van om je taken en verantwoordelijkheden in de verschillende domeinen tot in de puntjes uit te werken. Elk van je taken zie je als jouw eigen projecten en verantwoordelijkheden, waardoor je er ook alles aan doet om deze tot een goed einde te brengen, in samenwerking met je collega’s.

 

Community

Je bent, afhankelijk van de activiteiten en nood, aanwezig op één van de twee locaties (op nauwelijks een kwartiertje wandelen van elkaar gelegen in centrum Mechelen) en zorgt steeds voor een op-en-top beheer van beide locaties.

Community is key. Of je nu in The Hub bent of in The Tipping Point office, je zorgt altijd voor een onberispelijk beheer. Gastvrijheid zit in je natuur; je ontvangt deelnemers, klanten en collega’s met open armen en zorgt dat zij zich thuis voelen.

Je zorgt ervoor dat alle faciliteiten en voorzieningen steeds aangevuld zijn en klaar zijn voor gebruik. Dit gaat van praktische zaken als bestellen en verdelen van kantoormateriaal, tot het regelen van catering voor events of opleidingen en het uiteraard steeds voorzien van voldoende (lekkere!) koffie.

 

Office

Je staat mee in voor de ondersteuning in het Office Management bij The Tipping Point, waarbij je de praktische zaken als de verdeling en beheer van het technisch, praktisch en didactisch materiaal van de collega’s en (freelance) trainers voor jouw rekening neemt. Je zorgt ervoor dat elke collega het juiste materiaal heeft en houdt steeds het overzicht bij wie welk materiaal heeft of nog moet krijgen.

Ook voor de twee andere brands – The Hub en The Academy heb je je eigen verantwoordelijkheden binnen het office luik. Zo zorg je ervoor dat er voor elke opleiding het nodige didactische materiaal wordt voorzien, verwerk je de aanwezigheden van de deelnemers en daarbij horende administratie en zorg je voor de correcte input van alle gegevens in de juiste systemen.

Je wordt mee betrokken in de interne communicatie waarbij je mee meetings inplant, de contacten met onze (freelance) trainers opvolgt en de contactgegevens van iedereen up-to-date houdt.

 

Events

Naast onze opleidingen organiseren we geregeld zelf events en kunnen klanten in The Hub eigen events organiseren. Voor onze interne events en de events van klanten, spring jij mee in de praktische organisatie en uitrol. Je werkt mee aan een projectplanning, waarbij je zelf ook een deel van de taken opneemt. Dit kan gaan van uitzoeken van nieuwe catering, bestellingen, … tot het klaarzetten van de ruimtes en ontvangen van gasten.

En last but not least; wanneer het onverwachte gebeurt (en laat ons eerlijk zijn, dat gebeurt wel eens), sta jij klaar om snel te schakelen en rust te brengen.

 

Wie ben jij?

Dat het pakket van taken en verantwoordelijkheden ruim is, moeten we je niet vertellen. We verwachten veel van deze nieuwe collega, maar de top skills voor deze job zijn ongetwijfeld je actiegerichtheid en flexibiliteit. Je stelt – afhankelijk van de noden – je eigen weekplanning op, maar je weet ook dat deze zeker niet in steen gebeiteld is. Je weet heel snel in te spelen op onvoorziene omstandigheden en schakelt waar nodig. Wanneer de oplossing werd gevonden, kan jij je snel weer focussen op je voorziene taken en planning.

Je hebt een heel klantgerichte aanpak en haalt plezier uit het verwelkomen en begeleiden van klanten en deelnemers. Je beschouwt het als jouw rol om hun customer journey te laten starten met jouw eerste contact. Je ondersteunende en klantgerichte aanpak neem je ook mee naar het team, waarbij iedereen elkaar graag helpt.

Je communiceert perfect in het Nederlands en weet je vlot uit te drukken in het Frans en Engels. Niet alleen je mondelinge communicatie is belangrijk, ook schriftelijk ben je een effectieve communicator. Je kan effectief en duidelijk communiceren, zodat collega’s, klanten, deelnemers,… alles meteen begrijpen.

Voor jou is digitaal werken je tweede natuur. Je bent niet alleen bekend met, maar blinkt uit in het gebruik van het Office 365-pakket. Programma’s als Outlook, Excel en Word zijn jouw dagelijkse tools die je met visueel inzicht en technologische flair hanteert. Als je ook ervaring hebt met CRM, Canva, Adobe, … worden we nu al héél enthousiast! Aangezien wij een Mac-omgeving hebben, is jouw affiniteit met macOS een sterke troef die bijdraagt aan jouw ‘digital savvy’ profiel waarnaar we op zoek zijn.

Last but not least geeft het jou energie om dagelijks op één van de twee locaties in Mechelen aanwezig te zijn. Zo leid je elke dag opnieuw alles in goede banen.

 

Wat kan je verwachten?

Laten we onszelf even kort voorstellen:

The Tipping Point zet zich in als de drijvende kracht achter ‘Building Cultures of Dialogue’ binnen organisaties. Met onze passie voor de kunst van het gesprek empoweren we de medewerkers van organisaties met essentiële gespreksvaardigheden. Dit bereiken we door inspiratiesessies, trainingen, coaching en op maat gemaakte trajecten, geworteld in wetenschappelijke kennis en onderscheidend door een pragmatische aanpak.

The Academy, het open aanbod van The Tipping Point voor individuen en kleine teams, staat voor ‘having the right conversation at the right moment’ en biedt praktische leerervaringen die theorieën vertalen naar actie. In onze trainingen draait alles om authentieke groei, zowel persoonlijk als professioneel. We gaan verder dan het aanleren van vaardigheden; we creëren ervaringen die deelnemers verbinden en empoweren. Elk leertraject is zorgvuldig ontworpen om te resoneren met de realiteit van vandaag, waarbij we inspelen op wat teams en bedrijven écht nodig hebben.

The Hub is onze nieuwe state-of-the-art leeromgeving waar alles samenkomt. Hier combineren we leren, samenwerken en ontwikkelen in een dynamische synergie. In The Hub creëren we een omgeving die nieuwsgierigheid stimuleert en dient als het perfecte platform voor The Academy. Het is een plaats waar zowel interne als externe workshops en meetings naar nieuwe hoogtes worden gestuwd.

Je start in een – vrij letterlijk te nemen – volledig nieuw pand van The Academy en The Hub, ontworpen met focus op een aangename werkomgeving en de nieuwste leertechnologieën. Voor deze twee nieuwste brands sta jij mee in de startblokken. Daarnaast kom je terecht in een gevestigde organisatie – The Tipping Point – die doorheen de voorbije 9 jaar is geëvolueerd van een start up naar een gevestigde scale up met veel aandacht voor structuur en efficiëntie.

Los van het fysieke pand, kom je terecht in een trotse, waarde gedreven en warme organisatie met korte communicatielijnen, met een team van fijne collega’s die er staan voor elkaar.

 

Solliciteren

Benieuwd naar wie wij zijn? Check zeker onze opleidingen, projecten en het team op www.thetippingpoint.be.
Word je helemaal enthousiast van deze omschrijving?

Stuur je CV en motivatie naar jobs@thetippingpoint.be

 

 

 

We zijn op zoek naar een HR medewerker met ervaring in Vorming en Ontwikkeling

Ben je gefascineerd door mensen en ga je graag met hen aan de slag?  Dan is deze afwisselende job beslist iets voor jou. Samen met een 7 tal collega’s sta je in voor een klantgerichte ondersteuning en werk je versterkend ten aanzien van al onze medewerkers.  Naast een aantal gezamenlijke opdrachten is elke collega verantwoordelijk voor zijn eigen specialisatie(s).

 

Wat doe je:

  • Je bent verantwoordelijk voor de verdere uitwerking en implementatie van ons opleidingsbeleid
  • Je brengt de opleidingsnoden in kaart en vertaalt deze in een duidelijk opleidingsplan (FLA)
  • Je maakt het opleidingsplan concreet met een divers aanbod aan opleidingen
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle vragen van medewerkers en leidinggevenden rond V&O
  • Je beheert en vraagt opleidingssubsidies aan waar mogelijk
  • Je beheert het LMS systeem en zorgt voor de nodige rapportering hierrond
  • Je volgt de nieuwste trends en tools in V&O en gaat hiermee aan de slag
  • Je stimuleert een leercultuur en moedigt onze medewerkers aan om zelf verantwoordelijkheid te nemen voor hun professionele ontwikkeling
  • Naast je specialisatie met betrekking tot V&O zijn we benieuwd welke HR kennis je nog kan binnenbrengen in ons team. In functie daarvan en rekening houdend met de competenties van de huidige collega’s zal je taak verder worden uitgebreid.
  • Daarnaast neem je deel aan de baliewerking. Hierbij zijn we het 1ste aanspreekpunt en sta je onze medewerkers enthousiast te woord met al hun personeelsgerelateerde vragen. De balietaak brengt diverse administratieve taken met zich mee.

 

Wie ben je:

  • Je beschikt over een bachelor diploma en je hebt enkele jaren werkervaring in een personeelsdienst op het vlak van vorming en ontwikkeling
  • Je kan ons adviseren in de ontwikkeling naar een nieuw LMS systeem en kan hierbij je kennis en ervaring ten volle inzetten
  • Je hebt een basiskennis van sociale wetgeving
  • Je hebt interesse om te werken in de zorgsector 
  • Je bent leergierig en uitdagingen geven je energie
  • Je bent oplossingsgericht, creatief en levert een actieve bijdrage aan de werking van onze dienst
  • Je kan opdrachten zelfstandig aanpakken en hebt de nodige dynamiek en creativiteit om in te spelen op de noden van de organisatie en de arbeidsmarkt
  • Je bent een teamspeler, sociaalvaardig en werkt resultaatsgericht
  • Je bent flexibel, met een hands-on mentaliteit en integreert feedback van onze medewerkers in je aanpak
  • Je kunt vlot overweg met IT-toepassingen

 

Wat bieden we jou:

  • Een boeiende job in een uitdagende sector in volle expansie
  • Een warm team met enthousiaste en deskundige collega’s waarop je kan rekenen
  • Een UNIE-Ke job met veel autonomie en kansen om jezelf verder te ontwikkelen
  • Een contract van onbepaalde duur, voltijds of 80%
  • Je werkt vanuit de locatie Brugge met af en toe een verplaatsing naar de andere locaties (Hooglede en Emelgem)
  • Een verloning volgens de barema’s van  PC 319.01 rekening houdend met jouw opgebouwde anciënniteit
  • UNIE-Ke troeven zoals een fietsvergoeding en/of kilometervergoeding met de wagen, een voordelige hospitalisatieverzekering en een interessante sectorale verlofregeling aangevuld met drie UNIE-Ke verlofdagen.
  • Je werkt in een organisatie die getypeerd wordt door 5 UNIE-Ke kantjes: inzoomen, durven, compagnon, dynamiek en cocoon. Nieuwsgierig naar deze 5 UNIE-Ke kantjes en onze UNIE-Ke troeven? Surf naar www.uniek.org/jobs
  • En UNIE-K zou UNIE-K niet zijn als we daarbovenop niet nog wat extraatjes voorzien met een hoog ‘FUN’ gehalte.

 

Interesse?

  • Aarzel niet en solliciteer meteen via www.uniek.org/vacatures
  • Indiensttreding: in onderling overleg te bepalen
  • Met vragen over deze vacature kun je terecht bij Els Moeyaert – beleidsmedewerker personeel – 050/40.69.87 of els.moeyaert@uniek.org

Who are we?

At The Learning Hub, we innovate in learning. We design, develop and implement digital learning solutions.

We serve large accounts as well as smaller organisations, be it public services or corporates. Projects vary from ad hoc e-learning design & development, advice and guidance in the choice and implementation of a learning platform to long term partnerships and strategic advice when it comes to learning.


Who are we looking for?

As an increasing number of clients is looking for the most suitable talent and learning system, The Learning Hub wants to reinforce its team of business consultants. These consultants guide and assist our clients in navigating the complex landscape of Learning Management Systems (LMS) and related modules. Beyond guiding the decision-making process, our consultants support clients in the implementation of their chosen solutions, ensuring a smooth transition and optimal integration into their organisational framework. If you find yourself drawn to the dynamic world of talent solutions, consider joining us on this exciting journey.

 

What does the job entail?

  • As a trusted advisor, you are guiding the client through the process of
    • defining the scope,
    • setting requirements,
    • evaluating a selection of talent solutions (in alignment with the defined scope and requirements),
    • make suitable solution suggestion to ensure an optimal fit for their business.
  • In order to accomplish this, you’ll be orchestrating workshops and meetings at the client’s premises or online. Depending on the type of client, this can be for a short or long-term.
    • As a business consultant, you perform various roles:
    • You operate as a point of contact for the customer.
    • You are responsible for project management throughout the implementation of the selected solution, this involves:
    • supervise the technical configurations in collaboration with our partners.
    • follow-up on tasks and planning.
    • high level succession of budget.
  • You support and conduct workshops and demos for customers.
  • You are part of a consulting team that works in an agile (Scrum) environment.

 

What strengths do you have?

You …

  • have a passion for learning… without that, there is no fit!
  • bring valuable insights to the table with any experience related to (corporate) talent solutions, recognising that our primary focus is focused on learning.
  • are a true team player who has no problem to work autonomously.
  • display a willingness to enhance your technical skills, exploring areas such as CSS, HTML, SSO and integrations with HR tools.
  • have a relevant university degree, or demonstrate a similar level of thinking.
  • showcase fluency in both Dutch and English. Bonus points if you speak French!
  • approach challenges with enthusiasm, embodying an open-minded attitude that’s always ready to learn.
  • are willing to travel and work in different locations (main activity is in Belgium, HQ in Kontich and at the client’s location).

We are looking for junior profiles, with the ability to work autonomously, responsibly and willingness to learn.

 

What do we offer?

  • A team of young and inspired professionals with great autonomy and lots of enthusiasm.
  • A start-up mentality with strong experience behind the scenes.
  • A flexible workspace and self-directed career approach. If we don’t have any face-to-face meetings scheduled, it’s up to you to decide whether you work from home or the office. We’ve agreed to be at the office one day a week but you’re welcome to come in more frequently. A work hard, play hard attitude with coaching, training and guidance from day one. Our blended onboarding trajectory, with courses which you can follow in our own talent solution, will guide you during your first months. Our fun team organizes different activities which will definitely increase your level of FOMO.
  • Competitive salary package which will be matched to your personal competencies and expertise (e.g. company car, fleet card, insurance …). During your performance review and check-ins, you’ll get a clear overview of which steps you need to take to get to the next phase of your career.
  • As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, free sports
  • activities, etc.).

 

More information? 

Website The Learning Hub

 

 

 

 

 

Epyc Solutions is een toonaangevende, onafhankelijke speler op het gebied van Learning & Development. Maar vooral ook een mega wijze Gentse organisatie. Een groep van ervaren en enthousiaste collega’s die steeds tot het uiterste gaan. 

Wat doen we?

Wij ontwerpen en implementeren leerculturen die echt een impact hebben én aansluiten bij de doelgroep en de leerdoelen van onze klanten. We streven naar digitale leeroplossingen die medewerkers zin geven om te leren en zóveel makkelijker die leerdoelen te behalen.

Waar staan we voor?

Het ondersteunen van organisaties om leren terug leuk én zinvol te maken!

Bij Epyc Solutions geloven we in didactisch sterke digitale leeroplossingen ondersteund door moderne technologieën. We bieden interactieve e-learnings, serious games en Augmented/Virtual Reality om een boeiende leerervaring te creëren.

Om dit alles waar te maken, zijn we op zoek naar een e-learning developer om ons team te versterken. Zin om samen met ons nieuwe, creatieve en mooie leeroplossingen mét impact te ontwikkelen? Lees dan zeker verder en kom te weten of jij de persoon bent waarnaar we op zoek zijn.

Als e-learning developer bij Epyc:

  • Denk je vanuit het werkproces en de noden van de klant en kan je dit omzetten in een mooi project.
  • Heb je ervaring met authoring tools (Articulate, Captivate, IsEazy, ... ) en kan je overweg met de meest courante grafische tools uit de Adobe Creative Suite.
  • Denk je out-of-the-box en heb je goesting om innovatieve leermethoden en -technologieën te verkennen en toe te passen.
  • Heb je de mindset om in co-creatie met klanten top noch digitale leeroplossingen te maken waarbij je hen actief meeneemt in het maakproces.
  • Vind je het fijn om op de hoogte te blijven van de laatste trends in L&D.
  • Geef je op een verbindende en constructieve manier feedback aan collega's en sta je ook open voor het ontvangen van feedback, zodat je blijft groeien en anderen helpt te groeien.

Wie jij bent:

  • Je denkt vanuit de noden van de doelgroep en kan deze omzetten in een mooi project met oog voor detail.
  • Jouw werkervaring heeft jou sterke technische vaardigheden doen ontwikkelen waardoor geen authoring tool jou vreemd is of afschrikt.
  • Je hoort het niet donderen in Keulen wanneer gesproken wordt over leertechnologieën, authoring tools zoals Articulate Rise en Storyline, UX en UI en je weet hoe multimedia en interactieve elementen in leeroplossingen te integreren.
  • Jij bent de definitie van een teamplayer en je wordt helemaal enthousiast van openheid en transparantie, het samen vieren van successen en het in team neerzetten van top notch digitale leeroplossingen.
  • Je gaat the extra mile om afgesproken deliverables kwaliteitsvol en tijdig op te leveren.

Wat we bieden:

  • Een stimulerende werkomgeving waar we veel waarde hechten aan persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Een inspirerend en warm team waar onze waarden trust, passion, care en fun centraal staan. Op basis van vertrouwen en zorg, met een grote dosis passie en plezier zorgen we niet alleen voor onze klanten maar ook voor jou.
  • Uitdagende projecten waarin je de nodige creativiteit aan de dag kan leggen.
  • Een competitief loonpakket.

Solliciteren:

  • Als jij je herkent in bovenstaande omschrijving en nog een warme werkplek met zin zoekt vlakbij centrum Gent, laat ons dan zeker iets weten!

  • Heb je nog vragen? Of ben je nu al enthousiast? Mail of bel gerust Oelerie. Samen bepalen jullie of er voldoende fit is voor een eerste gesprek bij ons op kantoor. Je kunt haar bereiken op 0477/53 36 06 of via oelerie@epyc-solutions.be

 

Wie zijn wij?

Bij The Learning Hub innoveren we op het gebied van leren. We ontwerpen, ontwikkelen en implementeren digitale leeroplossingen op maat, van a tot z.

We ondersteunen zowel grote klanten als kleinere organisaties, zowel overheidsdiensten als bedrijven. Onze projecten variëren van ad hoc e-learning ontwerp en ontwikkeling tot langdurige partnerschappen en strategisch advies op het gebied van leren.


Wie zoeken we?

We zijn van plan om een van onze content creatie teams uit te breiden. We zijn op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in/hebben ervaring hebben met de ontwikkeling van e-learning.

Je moet in staat zijn om:

  • Een verhaal te creëren (vaardigheden in copywriting en uitstekende schrijfvaardigheden in het Nederlands!)
  • Inhoud kritisch te beoordelen (aangeleverd door de klant)
  • Deze inhoud te bespreken met de klant (vergaderingen organiseren en bijwonen)
  • Inhoud te ontwikkelen in Articulate Storyline volgens een vooraf bepaald Storyline-sjabloon, met inachtneming van de richtlijnen van de klant met betrekking tot UX, branding, schrijven, lay-out, enz.
  • Optioneel: aanvullende grafische elementen ontwikkelen

Je zult voornamelijk werken met Articulate Storyline 360.

Je zult nauw samenwerken met je interne projectteam en het projectteam van de klant.

Welke vaardigheden moet je hebben?

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
  • Je bent diplomatiek en geduldig.
  • Je bent goed in het onthouden van regels en het naleven van afspraken.
  • Je bent een snelle leerling en kunt je aanpassen aan nieuwe onderwerpen.
  • Je bent kritisch en resultaatgericht.
  • Je hebt sterke analytische vaardigheden en oog voor detail.
  • Je bent in staat om coole en didactisch sterke verhalen te bedenken en te schrijven.
  • Je werkt doelgericht en past je manier van werken (didactische aanpak, schrijfstijl, enz.) aan de eindgebruiker aan.
  • Je hebt een creatieve, open en flexibele mindset.
  • Je hebt inzicht in grafisch ontwerp (bijv. kleurgebruik, objectpositionering en -uitlijning, paginalay-out, selectie van relevante visuals die passen bij de algemene stijl van de inhoud, enz.).
  • Je bent in staat om complexe informatie om te zetten in duidelijke visuals OF (als je zelf geen grafische ontwerpvaardigheden hebt) kunt beschrijven hoe je bepaalde informatie zou visualiseren.
  • Je hebt een "can do" mentaliteit en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je kunt deadlines halen.
  • Je kunt omgaan met feedback en ernaar handelen.
  • Je wordt erkend als een assertieve en vloeiende communicator en voelt je op je gemak in verschillende situaties, ook bij het spreken voor een publiek.
  • Je bent een teamspeler, maar je kunt ook autonoom werken.
  • Je vindt het leuk om te leren en jezelf te verbeteren.
  • Interesse in (en/of ervaring met) face to face of online training (bijv. over Instructional Design of de tools die we gebruiken) is een extra pluspunt.
  • Studies op het gebied van onderwijskunde, pedagogische wetenschappen, psychologie, learning management, ... of een eerste ervaring in Instructional Design zouden zeker een grote meerwaarde zijn.


Wat bieden we?

  • Een start-up mentaliteit met sterke ervaring achter de schermen.
  • Coaching, training en begeleiding vanaf dag 1.
  • Competitief salarispakket met secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Mogelijkheid om vanuit huis te werken.
  • Als lid van de Cronos Group profiteer je van alle voordelen van de groep (kortingen, Cronos-zorgservice, sport, enzovoort).


Meer info? Bekijk de website: www.thelearninghub.be 

Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

Vanaf 25/06/24: TOP10 Bedrijfsopleidingen Online

03/10/24: Federal Learning Account

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be