Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

46 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion: Techniques d'entretien et jugement

Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, over hun gedrag, over hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van ...

NL   |  Info





Doeltreffend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken
Greet Training

U kunt leren hoe u een functioneringsgesprek of een evaluatiegesprek voert. U ontdekt inzichten en technieken om met de twee communicatierichtingen in zo een gesprek om te gaan. U leert hoe u veilig uw doel bereikt, zowel als leidinggevende als als ondergeschikte. U oefent ...

6/12   |  NL   |  Info





Ziek is ziek: gezonde verzuimgesprekken
M-arc

Verzuim kan uw bedrijf veel centen kosten. Voor de directe leidinggevende is het een opdracht en vaak een hele klus om een gesprek te hebben met de medewerker die te vaak afwezig is. De materie is erg delicaat: je bevindt je op het gebied van gezondheid, privé sfeer. In deze ...

Sur mesure   |  Info





Evaluatie- en functioneringsgesprekken moderne stijl
M-arc

Evaluatie- of functioneringsgesprekken voeren op zich, is misschien niet zo moeilijk. Het zo aanpakken dat de medewerker morgen nog met je spreekt is een ander paar mouwen. Hoe bespreek ik goede prestaties? Hoe bespreek ik burn-out verschijnselen? Hoe breng ik een minder ...

Sur mesure   |  Info





Starten met leidinggeven voor managers
Expert Academy

In deze praktijkgerichte training krijgt u de verschillende strategieën en leiderschapsstijlen aangereikt om die resultaten te bereiken. U verwerft alle tools en technieken om uw medewerkers op een coachende, inspirerende en motiverende manier aan te sturen en het rendement van ...

11/9   |  NL   |  Info





Mediatraining en omgaan met de pers
Expert Academy

Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is op zoek naar een deskundige én iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden, expertise ...

29/5   |  NL   |  Info





Assertief communiceren - workshop assertiviteit
Expert Academy

De cursus “Assertief en zelfzeker communiceren” zal u in staat stellen om: • op een constructieve manier conflicten op te lossen • een win-win situatie te creëren in elke onderhandeling • uw eigen emoties en die van anderen voor u te laten werken in plaats van ze te ...

31/5   |  NL   |  Info





Zeer onaangename gesprekken
M-arc

Als leidinggevende ontsnap je er echt niet aan: je moet enge dingen melden. Zoals: u wordt ontslagen; u bent ongewenst intiem met een collega; uw prestaties zijn erg ondermaats; u verspreidt een lijfgeur; uw kledij is niet conform de stijl van het bedrijf; de manier waarop u met ...

Sur mesure   |  Info





Feedback geven en ontvangen
IFBD - Institute for Business Development

Een compliment geven lukt je wel, maar het heel concreet benoemen van wat je niet prettig vindt, is al een flink stuk lastiger. Maar als leidinggevende, coach of professional, moet je feedback geven op output of attitudes. En dat is niet steeds even gemakkelijk. Want de een ...

20/11   |  NL   |  Info





Verbindend communiceren
Konsensus Leadership Coaching & Development

Verbindend Communiceren gaat over bewust worden van wat er met en tijdens het communiceren gebeurt en dit te gebruiken om jouw communicatie effectiever te maken. Het gaat hier zowel om spreken als luisteren en het ontwikkelen van empathische vaardigheden. Het richt zich op het ...

Sur mesure   |  Info





Project planning breakthroughs
Priority Management Brussels

Project Planning Breakthroughs teaches a proven, practical method for planning and managing projects. It is an intensive programme built upon unique project simulations which are designed to give participants hands-on experience with the project planning process. Working in ...

EN   |  Info





Functioneringsgesprekken
AMVR

Naast het “waarom” van functioneringsgesprekken, wordt aandacht besteed aan randvoorwaarden en diverse evaluatiesystemen. Functioneringsgesprekken zijn een onderdeel van een permanente coaching en begeleiding van de medewerker met als resultaat het ontwikkelen van de ...

Sur mesure   |  Info





Communicatiestijlen
AMVR

Waarom klikt het bij de ene gesprekspartner van in het begin en waarom verloopt de communicatie bij een andere gesprekspartner zo moeilijk? Via een zelftest krijgen de deelnemers een inzicht in hun persoonlijke communicatiestijl. We gaan na welke stijlen op een natuurlijke wijze ...

Sur mesure   |  Info





Evaluatie- en functioneringsgesprekken voeren
Skan Performance Management

In deze training leren de deelnemers om een evaluatie- en functioneringsgesprek efficiënt te voeren, met respect voor de persoon en voor zijn eigenheid én met respect voor de waarden van de organisatie. Het bedrijfseigen kader van het evaluatie- en functioneringsgesprek vormt ...

Sur mesure   |  Info





Supervisie vertrouwenspersoon: de verzoeningsprocedure uitgediept
Kluwer Opleidingen / Formations

Als vertrouwenspersoon beweegt u zich bij een dossier doorheen de belangen, motieven en gevoelens van de betrokken partijen. Tijdens deze workshop ontdekt u de allerlaatste stand van zaken in de wetgeving en hoe ongewenst gedrag tot stand komt en evolueert. U komt ook te weten ...

16/10   |  NL   |  Info





Personne de confiance : supervision - la gestion des conflits
Kluwer Opleidingen / Formations

Au cours de l’atelier ‘Personnes de confiance: supervision', vous découvrirez les toutes dernières évolutions sur le plan légal et apprendrez comme un comportement indésirable naît et évolue. Grâce à ces informations, vous prendrez conscience de l’impact que vous exercez en tant ...

4/10   |  FR   |  Info





Train the trainer: doe uw boodschap plakken
Kluwer Opleidingen / Formations

Een vak kennen is nog niet hetzelfde als een vak kunnen overbrengen! In deze training ligt het accent op het actief oefenen van vaardigheden om les te geven aan volwassenen. We bieden een aantal inzichten, adviezen en praktische tips en besteden ruime aandacht aan het inoefenen ...

19/9   |  NL   |  Info





Train the trainer : formation de base
Kluwer Opleidingen / Formations

La formation de base 'Train the trainer', vous donne l'occasion d'apprendre comment animer une formation avec effet, une formation où les participants apprennent réellement, sans s'ennuyer, même au contraire. Pour y arriver, vous serez plongés dans une découverte du cerveau ...

9/10   |  FR   |  Info





Train the trainer : formation de base
Kluwer Opleidingen / Formations

La formation de base 'Train the trainer', vous donne l'occasion d'apprendre comment animer une formation avec effet, une formation où les participants apprennent réellement, sans s'ennuyer, même au contraire. Pour y arriver, vous serez plongés dans une découverte du cerveau ...

20/4   |  FR   |  Info





De nodige tijd en andere syndicale faciliteiten
Kluwer Opleidingen / Formations

Werknemers met een syndicale opdracht beschikken over de nodige (betaalde) tijd om die opdracht uit te oefenen. In de praktijk is de uitoefening van dit recht dikwijls een bron van frustraties. Dit kan vermeden worden. Tijdens deze training ontdekt u hoe u goede en aanvaardbare ...

22/11   |  NL   |  Info





De nodige tijd en andere syndicale faciliteiten
Kluwer Opleidingen / Formations

Werknemers met een syndicale opdracht beschikken over de nodige (betaalde) tijd om die opdracht uit te oefenen. In de praktijk is de uitoefening van dit recht dikwijls een bron van frustraties. Dit kan vermeden worden. Tijdens deze training ontdekt u hoe u goede en aanvaardbare ...

24/4   |  NL   |  Info





Le temps nécessaire et autres facilités syndicales
Kluwer Opleidingen / Formations

Les travailleurs qui possèdent un mandat syndical disposent du « temps nécessaire (rémunéré) » pour l’exercer. En pratique, l’exercice de ce droit est souvent source de frustrations… qui peuvent pourtant être évitées. Lors de cette formation, vous apprendrez comment parvenir à ...

27/11   |  FR   |  Info





Le temps nécessaire et autres facilités syndicales
Kluwer Opleidingen / Formations

Les travailleurs qui possèdent un mandat syndical disposent du « temps nécessaire (rémunéré) » pour l’exercer. En pratique, l’exercice de ce droit est souvent source de frustrations… qui peuvent pourtant être évitées. Lors de cette formation, vous apprendrez comment parvenir à ...

17/5   |  FR   |  Info





Selling your idea: buy-in door te leren pitchen
Kluwer Opleidingen / Formations

Zelfs het meest briljante idee maakt alleen kans als het door iedereen wordt gedragen. Hoe slaagt u erin om uw idee te verkopen aan uw collega’s? Deze opleiding leert u technieken en tips voor een overtuigende pitch.

11/10   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 46 Page  1  2   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be