Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

44 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion: Techniques d'entretien et jugement

Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, over hun gedrag, over hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van ...

NL   |  Info





Doeltreffend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken
Greet Training

U kunt leren hoe u een functioneringsgesprek of een evaluatiegesprek voert. U ontdekt inzichten en technieken om met de twee communicatierichtingen in zo een gesprek om te gaan. U leert hoe u veilig uw doel bereikt, zowel als leidinggevende als als ondergeschikte. U oefent ...

6/12   |  NL   |  Info





Van moeilijke naar constructieve functionerings- en evaluatiegesprekken.
Philip Lievens Trainer, Consultant & Coach

1.Evaluaties die motiveren of demotiveren ? 2.Balans opmaken in een functioneringsgesprek, een gespreksformat met ruimte voor inbreng van beide kanten 3.Naar de kern v d verbetering, een positief verschil laten werken. 4.Bouwen op individuele, interactionele en/of systemische ...

NL   |  Info





Starten met leidinggeven voor managers
Expert Academy

In deze praktijkgerichte training krijgt u de verschillende strategieën en leiderschapsstijlen aangereikt om die resultaten te bereiken. U verwerft alle tools en technieken om uw medewerkers op een coachende, inspirerende en motiverende manier aan te sturen en het rendement van ...

18/2   |  NL   |  Info





Slim interviewen
IFBD - Institute for Business Development

Organisaties die mensen met de juiste attitudes aantrekken, werken beter. Net als coaches die op basis van het inschatten van attitudes hun advies verlenen, slimmer werken. De laatste jaren was het hr-beleid sterk gefocust op het zoeken en ontwikkelen van de m/v met de juiste ...

2/10   |  NL   |  Info





Non-verbale communicatie
Amelior vzw

Het belang van non-verbale communicatie wordt bijna altijd onderschat. Het doelbewust ontplooien van deze non-verbale communicatie bezorgt je nochtans mooie resultaten. Bepaalde belangrijke nuances maken het verschil tussen excellent en gewoon communiceren. Om bewust om te gaan ...

7/12   |  NL   |  Info





Les 4 entretiens essentiels pour les managers
SD Worx

Les entretiens de carrière indispensables compilés en 1 journée

FR   |  Info





Opbouwend confronteren
SD Worx

Aanspreken op prestaties en resultaten: agressief of assertief? Dit is een specialisatiedag gespreks- en gedragsvaardigheden.

NL   |  Info





Het functioneringsgesprek
SD Worx

Het functioneringsgesprek

NL   |  Info





Hefboom naar beter communiceren: van contact tot impact
SD Worx

Communiceren in 3 dagen teruggebracht tot zijn pure essentie Deze grondige opleiding communicatie brengt alle communicatie terug tot zijn puurste essentie. U ontdekt uw persoonlijke communicatiestijl, de basistechnieken van effectieve communicatie en leert deze in uw ...

NL   |  Info





De 4 essentiële gesprekken voor de leidinggevende in het kader van performance & talent management
SD Worx

Het evaluatiegesprek, het functioneringsgesprek, het loopbaangesprek en het coachingsgesprek. Geen evidente, maar wel essentiële gesprekken om te voeren. Hoe begint u eraan?

NL   |  Info





Communicatiestijlen
AMVR

Waarom klikt het bij de ene gesprekspartner van in het begin en waarom verloopt de communicatie bij een andere gesprekspartner zo moeilijk? Via een zelftest krijgen de deelnemers een inzicht in hun persoonlijke communicatiestijl. We gaan na welke stijlen op een natuurlijke wijze ...

Sur mesure   |  Info





Functioneringsgesprekken
AMVR

Naast het “waarom” van functioneringsgesprekken, wordt aandacht besteed aan randvoorwaarden en diverse evaluatiesystemen. Functioneringsgesprekken zijn een onderdeel van een permanente coaching en begeleiding van de medewerker met als resultaat het ontwikkelen van de ...

Sur mesure   |  Info





Functioneringsgesprekken
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Managers, teamleiders en/of medewerkers praktische vaardigheden bijbrengen waardoor zij vruchtbaar functioneringsgesprekken kunnen voeren. * De deelnemers bewust maken van hun capaciteiten, hulpmiddelen, vaardigheden en houdingen die kunnen verbeterd worden. * Inoefenen van ...

Sur mesure   |  Info





Mediatraining en omgaan met de pers
Expert Academy

Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is op zoek naar een deskundige én iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden, expertise ...

2/10   |  NL   |  Info





Assertief communiceren - workshop assertiviteit
Expert Academy

De cursus “Assertief en zelfzeker communiceren” zal u in staat stellen om: • op een constructieve manier conflicten op te lossen • een win-win situatie te creëren in elke onderhandeling • uw eigen emoties en die van anderen voor u te laten werken in plaats van ze te ...

15/10   |  NL   |  Info





Ziek is ziek: gezonde verzuimgesprekken
M-arc

Verzuim kan uw bedrijf veel centen kosten. Voor de directe leidinggevende is het een opdracht en vaak een hele klus om een gesprek te hebben met de medewerker die te vaak afwezig is. De materie is erg delicaat: je bevindt je op het gebied van gezondheid, privé sfeer. In deze ...

Sur mesure   |  Info





Zeer onaangename gesprekken
M-arc

Als leidinggevende ontsnap je er echt niet aan: je moet enge dingen melden. Zoals: u wordt ontslagen; u bent ongewenst intiem met een collega; uw prestaties zijn erg ondermaats; u verspreidt een lijfgeur; uw kledij is niet conform de stijl van het bedrijf; de manier waarop u met ...

Sur mesure   |  Info





Evaluatie- en functioneringsgesprekken moderne stijl
M-arc

Evaluatie- of functioneringsgesprekken voeren op zich, is misschien niet zo moeilijk. Het zo aanpakken dat de medewerker morgen nog met je spreekt is een ander paar mouwen. Hoe bespreek ik goede prestaties? Hoe bespreek ik burn-out verschijnselen? Hoe breng ik een minder ...

Sur mesure   |  Info





Feedback geven en ontvangen
IFBD - Institute for Business Development

Een compliment geven lukt je wel, maar het heel concreet benoemen van wat je niet prettig vindt, is al een flink stuk lastiger. Maar als leidinggevende, coach of professional, moet je feedback geven op output of attitudes. En dat is niet steeds even gemakkelijk. Want de een ...

20/11   |  NL   |  Info





Verbindend communiceren
Konsensus Leadership Coaching & Development

Verbindend Communiceren gaat over bewust worden van wat er met en tijdens het communiceren gebeurt en dit te gebruiken om jouw communicatie effectiever te maken. Het gaat hier zowel om spreken als luisteren en het ontwikkelen van empathische vaardigheden. Het richt zich op het ...

Sur mesure   |  Info





Project planning breakthroughs
Priority Management Brussels

Project Planning Breakthroughs teaches a proven, practical method for planning and managing projects. It is an intensive programme built upon unique project simulations which are designed to give participants hands-on experience with the project planning process. Working in ...

EN   |  Info





Evaluatie- en functioneringsgesprekken voeren
Skan Performance Management

In deze training leren de deelnemers om een evaluatie- en functioneringsgesprek efficiënt te voeren, met respect voor de persoon en voor zijn eigenheid én met respect voor de waarden van de organisatie. Het bedrijfseigen kader van het evaluatie- en functioneringsgesprek vormt ...

Sur mesure   |  Info





Supervisie vertrouwenspersoon: de verzoeningsprocedure uitgediept
Kluwer Opleidingen / Formations

Als vertrouwenspersoon beweegt u zich bij een dossier doorheen de belangen, motieven en gevoelens van de betrokken partijen. Tijdens deze workshop ontdekt u de allerlaatste stand van zaken in de wetgeving en hoe ongewenst gedrag tot stand komt en evolueert. U komt ook te weten ...

16/10   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 44 Page  1  2   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be