Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

20 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion: Techniques d'entretien et jugement

Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, hun gedrag, hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van je ...

NL   |  Info





Doeltreffend, waarderend en verbindend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Starten met leidinggeven
Expert Academy

In deze praktijkgerichte training krijgt u de verschillende strategieën en leiderschapsstijlen aangereikt om die resultaten te bereiken. U verwerft alle tools en technieken om uw medewerkers op een coachende, inspirerende en motiverende manier aan te sturen en het rendement van ...

27/10   |  NL   |  Info





Mediatraining
Expert Academy

Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is op zoek naar een deskundige én iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden, expertise ...

25/5   |  NL   |  Info





Communicatiestijlen
AMVR

Waarom klikt het bij de ene gesprekspartner van in het begin en waarom verloopt de communicatie bij een andere gesprekspartner zo moeilijk? Via een zelftest krijgen de deelnemers een inzicht in hun persoonlijke communicatiestijl. We gaan na welke stijlen op een natuurlijke wijze ...

Sur mesure   |  Info





Functioneringsgesprekken
AMVR

Naast het “waarom” van functioneringsgesprekken, wordt aandacht besteed aan randvoorwaarden en diverse evaluatiesystemen. Functioneringsgesprekken zijn een onderdeel van een permanente coaching en begeleiding van de medewerker met als resultaat het ontwikkelen van de ...

Sur mesure   |  Info





Verbindende communicatie voor professionals & leidinggevenden
IFBD - Institute for Business Development

Deze workshop leert je een uiterst effectieve manier om conflicten op te lossen, met woede om te gaan en naar verzoening te streven. Je leert luisteren naar de ander en horen wat die nu écht wil zeggen. Maar vooral leer je zo te reageren dat je gesprekspartner zich niet ...

28/5   |  NL   |  Info





Les 4 entretiens essentiels pour les managers
SD Worx Learning

1 journée de formation pour : Préparer et structurer les entretiens à mener dans le cadre d’une stratégie de management des talents; Conduire les entretiens et en faire des outils de votre gestion; Réaliser des exercices pratiques et gagner en sérénité lors des futurs ...

FR   |  Info





De 4 essentiële gesprekken voor de leidinggevende in het kader van performance & talent management
SD Worx Learning

Het evaluatiegesprek, het functioneringsgesprek, het loopbaangesprek en het coachingsgesprek. Geen evidente, maar wel essentiële gesprekken om te voeren. Hoe begint u eraan?

NL   |  Info





Non-verbale communicatie
Amelior

Uit onderzoek blijkt dat het resultaat van wat u communiceert voor 70 % beïnvloed wordt door uw non-verbale communicatie. Daarom is deze training een zeer krachtig hulpmiddel om: Uw commercieel resultaat te verbeteren, Uw onderhandelingsslaagkracht te vergroten, Uw ...

30/4   |  NL   |  Info





Functioneringsgesprekken
Zenit. Training, Consultancy & Coaching

* Managers, teamleiders en/of medewerkers praktische vaardigheden bijbrengen waardoor zij vruchtbaar functioneringsgesprekken kunnen voeren. * De deelnemers bewust maken van hun capaciteiten, hulpmiddelen, vaardigheden en houdingen die kunnen verbeterd worden. * Inoefenen van ...

Sur mesure   |  Info





Assertief communiceren - workshop assertiviteit
Expert Academy

10/6   |  NL



Minder stress, meer werkplezier
Expert Academy




Eerste hulp bij evaluatiegesprekken
heydays" Business Trainer Academy




Word een kei in het voeren van 1 op 1 gesprekken
heydays" Business Trainer Academy




Klantgerichtheid
GoodHabitz Belgium




Gesprekstechnieken
GoodHabitz Belgium




Zeer onaangename gesprekken
M-arc




Evaluatie- en functioneringsgesprekken moderne stijl
M-arc




Ziek is ziek: gezonde verzuimgesprekken
M-arc





Résultats 1-20 de 20

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be