Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

8 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Environnement, Sécurité et Qualité: Orientation client

Klantvriendelijk, klantgericht onthaal
De Gussem Training & Consulting

Bezoekers en klanten onthalen: toch een leuke job om “welkom” uit te stralen, het ook te zeggen, er naar te handelen. En toch, zo eenvoudig is het niet. Mensen zijn opgejaagd, hebben weinig tijd, geven op alles en nog wat commentaar, stellen onredelijke eisen, kunnen niet met ...

NL   |  Info   |  37 = 9,0





Klachtenbehandeling
De Gussem Training & Consulting

Klachten, er zijn tal van boeken overgeschreven. Goed dat klanten hun klachten uiten want zo weet je waar het volgens hen verkeerd loopt. En goed ook dat ze het aan ons zeggen want dan kunnen we bijsturen en ze aan boord houden en in verbinding blijven. Ook als je super ...

NL   |  Info   |  = 8,4





Klachtenbehandeling
Pantelco BVBA

Welkom op de training klachtenbehandeling. Wil je intelligenter omspringen met klachten? Dan is deze opleiding klachtenbehandeling jou op het lijf geschreven! We oefenen met concrete voorbeelden uit jouw dagelijkse realiteit. We gebruiken bovendien verschillende ...

16/10   |  NL   |  Info





Klachtenmanagement systeem
Amelior

Via een aantal cases, voorbeelden en praktische oefeningen krijgt u antwoord op volgende vragen: Wanneer en waarover klagen klanten? Wat is een klacht? Hoe kunnen we onze klanten stimuleren om hun ongenoegen te melden? Welke ondersteuning verdienen uw (interne) commerciële ...

28/4   |  NL   |  Info





Klantentevredenheid bewaken en meten (cfr. ISO 10004:2012)
Amelior

Tijdens deze workshop worden de vier fasen van het klantentevredenheidsonderzoek gedetailleerd behandeld: Voorbereiding Uitvoering Terugkoppeling Sturing Daardoor krijgt u een heldere handleiding voor het in gang zetten van dit moeilijke meetproces. Niet alleen de theoretische ...

12/3   |  NL   |  Info





Service Level Agreements (SLA)
Amelior

Deze workshop behandelt de situering, de inhoud en de invoering van Service Level Agreements. U heeft inzicht in de rol en invloed van Service Level Agreements als onderdeel van uw ondernemingsstrategie. U leert de inhoud van een SLA te bepalen. U heeft inzicht in de relaties ...

20/2   |  NL   |  Info





Opleiding klachtenbehandeling
Pantelco BVBA




Het meten van klantentevredenheid
Centrum voor ProductiviteitsCoaching - CPC





Résultats 1-8 de 8

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be