Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

29 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe: Gestion commerciale

Verkopen is (meer dan) een werkwoord - Met minder inspanningen meer salesrendement realiseren
SBM

Rode draad tijdens de salestraining : het geven van een concreet antwoord op de vraag : Waarom moeten (potentiële) klanten (blijven) samenwerken met u? Contacten met (potentiële) klanten moeten wederzijdse winst (in de breedste betekenis van het woord) én efficiëntie opleveren. ...

12/9   |  NL   |  Info





Offertes opvolgen: close the deal!
SBM

Het pro-actief opvolgen van offertes gebeurt in de praktijk te weinig. Nochtans liggen daarin veel kansen om een verkoop (alsnog) af te sluiten. Wie er op inspeelt, maximaliseert het rendement van alle inspanningen die vooraf in het verkoopproces gebeuren. U leert in deze ...

21/11   |  NL   |  Info





Klantgericht omgaan met klachten - vaardigheidstraining
SBM

Het is belangrijk om klachtenmanagement in te bedden in de totale missie en visie van de organisatie. Beter willen doen moet immers in het DNA van alle medewerkers zitten, alvorens u aan goed klachtenmanagement kunt doen. Verder moet u goed nadenken wat de meest opportune manier ...

30/11   |  NL   |  Info





Expert Klantgerichtheid
SBM

Hoe evolueert je organisatie naar een klantgerichte organisatie? Welke acties kan je daartoe opzetten? Hoe krijg je medewerkers gemotiveerd zodat zij volop voor de klant gaan? Welke klantbevragingen zet je best op en hoe ga je aan de slag met de resultaten? Hoe krijg je de ...

25/9   |  NL   |  Info





Managing & coaching van uw commerciële binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

Uw commerciële binnendienstmedewerkers zijn immers de spil van uw bedrijf. Zij verwerken orders, opdrachten en verzoeken van de buitendienstmedewerkers, handelen klachten af, bereiden offertes voor en volgen die verder op, beheren de agenda van uw Sales, negotiëren met uw ...

13/11   |  NL   |  Info





Strategisch account management
IFBD - Institute for Business Development

De relatie klant-leverancier zit midden in een veranderingsproces. Als Commercieel of Account Manager bent u dan ook verplicht deze relatie te herdenken in functie van de objectieven van uw organisatie én in functie van de doelstellingen van uw klant. Dagelijks moet u schipperen ...

26/11   |  NL   |  Info





De koopknop
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie ‘De Koopknop’ leert u wat consumenten echt willen, wie ze vertrouwen, wat ze graag willen hebben en uiteindelijk gaan kopen. De 'ontdekking' van de koopknop onthult de geheimen van het consumentenbrein. Een zegen voor de consument, maar vooral voor ...

22/11   |  NL   |  Info





Opex & lean - masterclass operational excellence & lean
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag is Operational Excellence hét belangrijkste thema, zowel in productiebedrijven als service organisaties. Operational Excellence heeft immers als doel om de operationele winst te maximaliseren. Enerzijds door de kosten zo laag mogelijk te houden, anderzijds door maximale ...

11/10   |  NL   |  Info





Het strategische marketing plan
IFBD - Institute for Business Development

“Een goed product verkoopt zichzelf … “ Niets is minder waar.  Een goed product is vandaag een noodzakelijke voorwaarde tot succes in een hyper competitieve markt.  Uw concurrenten bieden vaak evenwaardige producten of diensten aan als uw bedrijf.  Vandaar dat het opstellen van ...

2/10   |  NL   |  Info





De succesvolle product manager
IFBD - Institute for Business Development

Wat wordt van u als Product Manager verwacht ? U weet wat de markt wil. U overtuigt uw management van de nodige budgetten. U stimuleert uw verkoopsorganisatie. U bent de koppelfunctie tussen klant en R&D. U heeft kennis van marketing en marktonderzoek, publiciteit, promotie, ...

18/10   |  NL   |  Info





Agoria academy: masterclass social media in b2b
Agoria

Van het potentieel van social media voor b2b wordt slechts 10% benut. En dat terwijl net die kanalen steeds belangrijker worden, door o.a. e-commerce en de digitale transformatie van ondernemingen! Agoria helpt u op weg met een praktische opleiding die volledig is toegespitst op ...

NL   |  Info





Strategisch accountmanagement in de b2b-praktijk
Kluwer Opleidingen / Formations

Accountmanagement streeft naar een langetermijnrelatie op institutioneel niveau, met verschillende aanspreekpunten in de organisatie, met open communicatie, en met duidelijke doelstellingen: 'win-win', het streven naar de status van 'preferred supplier' of 'sole supplier', en ...

20/11   |  NL   |  Info





Business Development: van idee tot groei
Kluwer Opleidingen / Formations

Succes door innovatie – een kwestie van geluk? Niet helemaal. Met een doordachte business development-strategie verhoogt u drastisch uw groeikansen.

21/11   |  NL   |  Info





Workshop for successful outsourcing
Solvay Executive Education

The programme helps managers and business owners to efficiently deal with the risks and opportunities of outsourcing, whether in Belgium or abroad. It targets enterprises with no or little experience with outsourcing, or more mature organisations seeking to benchmark and upgrade ...

EN   |  Info





Executive programme en immobilier
Solvay Executive Education

Avec son Executive Programme en Immobilier, la Solvay Brussels School vous propose une formation post-universitaire unique en Belgique francophone qui vous permettra de : - Développer ses connaissances du secteur immobilier - Mieux en connaître les exigences économiques et ...

FR   |  Info





Sales academy : inspirerende en modulaire programma's om uw bedrijfsresultaten te verbeteren
Agoria

20/9   |  NL



Aptitudes commerciales service interne
Pantelco BVBA




Aptitudes commerciales service interne
Pantelco BVBA




Care... l'attitude orientée client sur les planches
Klein Barnum

FR



Van teamlid naar teamleader
Skan Performance Management




Klantenbinding
Skan Performance Management




Hoe motiveer ik lokale werkgevers om mijn cliënten een kans te geven?
Mentor

NL



Accountamanger (sales-a)
NHA Opleidingen

NL



Eigen nagelstudio starten
NHA Opleidingen

NL



De customer journey uitgelicht
Flanders Sales Academy

19/10   |  NL




Résultats 1-25 de 29 Page  1  2   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be