Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

62 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe: Aptitudes commerciales

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Lead generation
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie leert u wat een goede ‘lead’ is, waar u die vindt, wat het u mag kosten en wie hier verantwoordelijk is, hoe u die prioriteert ... U krijgt bovendien een direct bruikbaar actieplan om leads te genereren, afhankelijk van de producten/services, de ...

18/12   |  NL   |  Info





Geef nooit korting
IFBD - Institute for Business Development

Als klanten zeggen dat u te duur bent, is dat ronduit vervelend. Maar het is pas een ramp als u dat zelf ook vindt. Daarom moet u zelf geloven dat uw prijs, de juiste prijs is. Denk nooit zelf dat u te duur bent, maar wees trots op uw eigen tarieven. Op interactieve wijze, ...

28/9   |  NL   |  Info





Wat als de klant nee zegt ...
IFBD - Institute for Business Development

Positief omgaan met weerstand tijdens het verkoopproces? Deze interactieve workshop laat zien hoe u de bezwaren van uw klant countert en een 'nee' ombuigt in een 'ja'. Tijdens deze interactieve workshop kan u uw eigen cases aanbrengen. U bezorgt ons uw top 5 van meest ...

15/11   |  NL   |  Info





Scorende offertes schrijven
IFBD - Institute for Business Development

In deze training leer je met meer gemak een overtuigende offerte schrijven. Een klantgerichte tekst die aansluit op de klantvraag en de lezer snel overtuigt van jouw toegevoegde waarde. Je krijgt praktische tips voor logische opbouw, overtuigende inhoud en aantrekkelijke ...

7/5   |  NL   |  Info





Wat als de klant nee zegt ...
IFBD - Institute for Business Development

Positief omgaan met weerstand tijdens het verkoopproces? Deze interactieve workshop laat zien hoe u de bezwaren van uw klant countert en een 'nee' ombuigt in een 'ja'. Tijdens deze interactieve workshop kan u uw eigen cases aanbrengen. U bezorgt ons uw top 5 van meest ...

17/5   |  NL   |  Info





Wat als de klant nee zegt ...
IFBD - Institute for Business Development

Positief omgaan met weerstand tijdens het verkoopproces? Deze interactieve workshop laat zien hoe u de bezwaren van uw klant countert en een 'nee' ombuigt in een 'ja'. Tijdens deze interactieve workshop kan u uw eigen cases aanbrengen. U bezorgt ons uw top 5 van meest ...

3/5   |  NL   |  Info





Lead generation
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie leert u wat een goede ‘lead’ is, waar u die vindt, wat het u mag kosten en wie hier verantwoordelijk is, hoe u die prioriteert ... U krijgt bovendien een direct bruikbaar actieplan om leads te genereren, afhankelijk van de producten/services, de ...

26/4   |  NL   |  Info





Telefonische afspraakname ! telefoontraining
Pantelco BVBA

Hoe word ik kampioen in afspraakname? In deze training telefonische afspraakname van een dag leert en oefent u de technieken om succesvolle telefonische afspraken te maken. Een intensieve training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, ...

NL   |  Info





Telefonische afspraakname
Pantelco BVBA

Inhoud: Als je 30 % meer kwalitatieve afspraken wilt. Voorbereiding: On-line invullen van de iWAM test (peilt naar de diepere werkmotivaties). Telefoongesprek met deelnemer en verantwoordelijke. De training: De juiste attitude. Sleutels voor succes. Oefenen, live ...

6/11   |  NL   |  Info





Verkoop / face to face verkoop / winkelverkoop
Pantelco BVBA

Hoe word ik topverkoper? Zet de stap van verkoper naar topverkoper. Verwerf in deze training de vaardigheden om het verkoopgesprek van begin tot einde te beheersen. Maximaliseer uw kansen, vermijd valkuilen. Interactieve training met oefeningen gebaseerd op ervaring uit uw ...

NL   |  Info





Prospectie
AMVR

Hoe prospectie ontwikkelen tot een normaal onderdeel van de werkzaamheden van de verkoper? Wanneer prospecteren of het juiste momentum? De ideale weg bestaat niet. Elke verkoper moet uitzoeken welke weg naar Rome hem het beste ligt. Het leren realistisch inschatten van kansen. ...

Sur mesure   |  Info





Overtuigen en afsluiten in de verkoop
AMVR

Waarom koopt de klant bij de ene verkoper wel en niet bij de andere? Overtuigen is vooral inzicht in de behoeften van de klant en dit kunnen vertalen naar de krachten van de dienst of het product dat men aanbiedt. Maar dit is vaak niet voldoende. Het leren ontdekken en ...

Sur mesure   |  Info





Onderhandelen
AMVR

In deze opleiding wordt ingegaan op het verschil tussen samenwerken, vechten en onderhandelen. De verschillende onderhandelingsstijlen en de voor- en nadelen van elke stijl worden via concrete rollenspelen ingeoefend en uitgetest. Daarnaast bespreken we de verschillende ...

Sur mesure   |  Info





Commerciële vaardigheden en verkoop
AMVR

Afhankelijk van de vraag en van de voorkennis en ervaring van de deelnemers kunnen hier volgende onderwerpen aan bod komen: commerciële communicatie, hoe pas ik mij aan aan de communicatiestijl van de klant, hoe overtuig ik de klant, het afsluiten van een gesprek, hoe ga ik om ...

Sur mesure   |  Info





Accountmanagement
AMVR

Wat zijn de taken van de accountmanager? Op basis hiervan bespreken we de eigenschappen en noodzakelijke vaardigheden van de accountmanager. Hoe een correcte portfolio-analyse maken? De accountanalyse en een daaraan gekoppeld accountplan maken en opvolgen in functie van de ...

Sur mesure   |  Info





Effectief verkopen
Skan Performance Management

Deze training kan modulair worden opgebouwd per stap van het verkoopsproces in functie van de sector, het product en klantenprofiel. De voornaamste doelstellingen van deze opleiding zijn : kennis van de fasering en structuur van het verkoopsproces, omzetten van deze kennis in ...

Sur mesure   |  Info





Vaardigheden voor de commercieel medewerker binnendienst
Kluwer Opleidingen / Formations

In deze training leert u hoe u een gesprek stuurt door de juiste telefoontechnieken toe te passen. U oefent met concrete scenario's en gespreksstructuren. De trainer geeft u de basis en een aantal richtlijnen. Deze technieken koppelen we telkens terug naar uw praktijkervaringen. ...

8/11   |  NL   |  Info





Vaardigheden voor de commercieel medewerker binnendienst
Kluwer Opleidingen / Formations

In deze training leert u hoe u een gesprek stuurt door de juiste telefoontechnieken toe te passen. U oefent met concrete scenario's en gespreksstructuren. De trainer geeft u de basis en een aantal richtlijnen. Deze technieken koppelen we telkens terug naar uw praktijkervaringen. ...

17/5   |  NL   |  Info





Resultaatgericht onderhandelen voor de sales professional
Kluwer Opleidingen / Formations

In deze tweedaagse verkooptraining zet u alle misvattingen rond commercieel onderhandelen opzij en leert u wat onderhandelen echt is: een aparte vorm van communicatie. Praktische oefeningen onder deskundige begeleiding staan garant voor onmiddellijk resultaat in uw ...

23/10   |  NL   |  Info





Négociations commerciales
Kluwer Opleidingen / Formations

Ce training de 2 jours produit 5 résultats concrets : vous comprenez l'importance d'une bonne préparation pour la réussite de la négociation , vous comprenez les étapes du processus de négociation , vous connaissez votre style de négociation et vous pouvez l'adapter à votre ...

14/6   |  FR   |  Info





Optimaliseer uw persoonlijke verkoopstijl
Kluwer Opleidingen / Formations

U laat de generieke salestechnieken liever voor wat ze zijn want 'die werken toch niet voor u'? Daag uzelf eens uit met een blik op uw persoonlijk sales-DNA. Wat werkt er wel voor u en wat niet? Waarom ergert u zich aan klanten die minder overtuigend zijn? En hoe komt het dat u ...

16/10   |  NL   |  Info





Sales: training voor starters
Kluwer Opleidingen / Formations

Meer en meer spreken we over 'solution selling': de verkoper die op het juiste moment met de juiste oplossing zijn klant benadert, wint! In deze vierdaagse basistraining rond commerciële vaardigheden krijgt u enerzijds een volledig inzicht in alle aspecten van commerciële ...

25/9   |  NL   |  Info





Formation de base pour commerciaux
Kluwer Opleidingen / Formations

Durant cette formation intensive de 3 jours, vous acquérez les éléments fondateurs de votre future réussite commerciale. Vous parcourez le processus commercial de A à Z pour développer vos réflexes commerciaux et comprendre la valeur ajoutée que le client attend de vous. Vous ...

24/9   |  FR   |  Info






Résultats 1-25 de 62 Page  1  2  3   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be