Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

41 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe: Aptitudes commerciales

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Klantvriendelijk telefoneren
Expert Academy

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft ...

6/2   |  NL   |  Info





Hart selling (verkoop)
Cameleon Business Training

Vroeger kocht men enkel het product. Vandaag speelt er veel meer mee in het beslissingsproces van de consument en de klant is mondiger geworden. Wij gaan een stap verder dan Smart-Selling. Met onze verkoopsbenadering kan u uw eigen of uw team verkoopsrendement verhogen. Enkele ...

Sur mesure   |  Info





Klant- en doelgericht communiceren
Syntra Bizz

Dankzij een professionele en klantgerichte communicatie draag je meer dan ooit bij om de vooropgestelde bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Elke klant is evenwel anders. Hij verwacht echter steeds meer van jou: zelfcontrole, inlevingsvermogen, helderziendheid, geduld, ...

Sur mesure   |  Info





Omgaan met moeilijke klanten en klachten
Syntra Bizz

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant. Door dit op een positieve manier aan te pakken kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige ...

Sur mesure   |  Info





Verkoop / face to face verkoop / winkelverkoop
Pantelco BVBA

Hoe word ik topverkoper? Zet de stap van verkoper naar topverkoper. Verwerf in deze training de vaardigheden om het verkoopgesprek van begin tot einde te beheersen. Maximaliseer uw kansen, vermijd valkuilen. Interactieve training met oefeningen gebaseerd op ervaring uit uw ...

NL   |  Info





Overtuigend schrijven voor luie lezers
SBM

Uw lezer is lui. Hij leest uw commerciële tekst of bedrijfscommunicatie niet voor zijn plezier. En al zeker niet voor het uwe! Nee, hij wil gewoon zo snel mogelijk de info krijgen die er voor hem toe doet. Zonder zoek- of denkwerk. Bedient u hem op zijn wenken? Dan hebt u er een ...

19/11   |  NL   |  Info





Sales - verkoop
CIPERS Training Professionals

Na afloop van dit 5-daagse traject (gespreid over 5 maanden) zullen de deelnemers onder meer: • meer 'face time' krijgen bij beslissers van prospecten • de principes van ‘Solution Selling’ begrijpen en kunnen toepassen • een groter impact hebben op hun gesprekspartners • ...

NL   |  Info





Accountmanagement
AMVR

Wat zijn de taken van de accountmanager? Op basis hiervan bespreken we de eigenschappen en noodzakelijke vaardigheden van de accountmanager. Hoe een correcte portfolio-analyse maken? De accountanalyse en een daaraan gekoppeld accountplan maken en opvolgen in functie van de ...

Sur mesure   |  Info





Commerciële vaardigheden en verkoop
AMVR

Afhankelijk van de vraag en van de voorkennis en ervaring van de deelnemers kunnen hier volgende onderwerpen aan bod komen: commerciële communicatie, hoe pas ik mij aan aan de communicatiestijl van de klant, hoe overtuig ik de klant, het afsluiten van een gesprek, hoe ga ik om ...

Sur mesure   |  Info





Onderhandelen
AMVR

In deze opleiding wordt ingegaan op het verschil tussen samenwerken, vechten en onderhandelen. De verschillende onderhandelingsstijlen en de voor- en nadelen van elke stijl worden via concrete rollenspelen ingeoefend en uitgetest. Daarnaast bespreken we de verschillende ...

Sur mesure   |  Info





Overtuigen en afsluiten in de verkoop
AMVR

Waarom koopt de klant bij de ene verkoper wel en niet bij de andere? Overtuigen is vooral inzicht in de behoeften van de klant en dit kunnen vertalen naar de krachten van de dienst of het product dat men aanbiedt. Maar dit is vaak niet voldoende. Het leren ontdekken en ...

Sur mesure   |  Info





Prospectie
AMVR

Hoe prospectie ontwikkelen tot een normaal onderdeel van de werkzaamheden van de verkoper? Wanneer prospecteren of het juiste momentum? De ideale weg bestaat niet. Elke verkoper moet uitzoeken welke weg naar Rome hem het beste ligt. Het leren realistisch inschatten van kansen. ...

Sur mesure   |  Info





Strategisch account management
Zenit. Training, Consultancy & Coaching

* In staat zijn om de meest rendabele klanten te kunnen identificeren. * Een overzicht geven van de vereiste vaardigheden, kennis en attitudes die nodig zijn om een succesvolle strategie te ontwikkelen. * Het aanleren van de nodige vaardigheden om een doeltreffend accountplan ...

Sur mesure   |  Info





Klantgerichtheid en ontevreden klanten
Zenit. Training, Consultancy & Coaching

* De deelnemers leren omgaan met agressieve en ontevreden klanten. * Het doeltreffend kunnen (her)-motiveren van ontevreden of onredelijke klanten. Dit geeft een onmiddellijke impact op de klachtenbehandeling en follow-up. * De deelnemers leren constructiever, samen met de ...

Sur mesure   |  Info





Commercieel onderhandelen
Zenit. Training, Consultancy & Coaching

* Het inoefenen van praktijkgerichte vaardigheden waardoor men de laagste prijs, de beste voorwaarden of de meest ideale deal kan bekomen. * Het in kaart brengen van uw persoonlijk profiel als onderhandelaar (sterke punten, tegenstrijdigheden, lacunes) aan de hand van ...

Sur mesure   |  Info





Yield management
The European Training House

'Yield Management' is uitgegroeid tot een ingeburgerde term in het hotelwezen. In de meeste hotels worden Revenue Managers verantwoordelijk geacht om het vooropgestelde zakencijfer te behalen en zo mogelijk te overtreffen. Maar wat is nu precies Yield - of Revenue Management? ...

Sur mesure   |  Info





Value selling
The European Training House

Wat is ‘added value’? Hoe verkoop je die (extra) services aan klanten? In deze training wordt een kader gecreëerd waarbinnen deze begrippen hun waarde waarmaken. Ze biedt uw verkoopteam niet enkel hulpmiddelen en technieken, maar ook die extra motivatie waardoor zowel verkoper ...

Sur mesure   |  Info





Selling skills
The European Training House

De beïnvloeding van het beslissingsproces van uw klanten vormt in deze training het uitgangspunt. De ontwikkeling van een gestructureerd verkoopgesprek is naast planning, prospectie, voorbereiding, opvolging etc., slechts één van de bouwstenen uit het reële en praktische sales ...

Sur mesure   |  Info





Meer en beter verkopen in de bediening
The European Training House

In deze training reiken wij de bedieningsmedewerkers alle noodzakelijke hulpmiddelen aan om actief en suggestief te verkopen. Kennen ze de klanten en hun latente én manifeste behoeften, hun verwachtingen? Kennen ze de producten en de voordelen die eraan beantwoorden? Kunnen ze ...

Sur mesure   |  Info





Klantgericht denken en doen
The European Training House

De bedoeling van deze opleiding is service verleners, technici, monteurs, supervisors, ... nieuwe ideeën aan te reiken over de belangrijke rol die zij vervullen in een klantgerichte onderneming waarbij de klant, klantentevredenheid en klantentrouw centraal staan. Het is dan ...

Sur mesure   |  Info





Afsluittechnieken
The European Training House

Interactiviteit staat centraal. Enkele topics: - Wanneer is afsluiten gemakkelijk? Moeilijk? - Begrijpen van het beslissingsproces van de klant - De 5 fasen van een verkoopgesprek - Zelfevaluatie over de afsluitvaardigheden - Welke info hebben we nodig - Emotionele redenen ...

Sur mesure   |  Info





Lead generation
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie leert u wat een goede ‘lead’ is, waar u die vindt, wat het u mag kosten en wie hier verantwoordelijk is, hoe u die prioriteert ... U krijgt bovendien een direct bruikbaar actieplan om leads te genereren, afhankelijk van de producten/services, de ...

18/12   |  NL   |  Info





Effectief verkopen
Skan Performance Management

Deze training kan modulair worden opgebouwd per stap van het verkoopsproces in functie van de sector, het product en klantenprofiel. De voornaamste doelstellingen van deze opleiding zijn : kennis van de fasering en structuur van het verkoopsproces, omzetten van deze kennis in ...

Sur mesure   |  Info






Résultats 1-25 de 41 Page  1  2   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be