Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

61 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Organisation d'entreprise interne: Réception et Secrétariat

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen nog dikwijls direct contact boven mailverkeer. Daar gelden nog altijd de basisprincipes van zakelijk klantvriendelijk telefoneren. Het belang van een ...

NL   |  Info   |  17 = 8,4





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren in het duits
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. Voor uw Duitstalige gesprekken kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Het seminarie is in het Duits. Tweedaags seminarie in Duitstalig België (St. Vith). Twee overnachtingen en alle maaltijden ...

NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. U ontdekt hoe u leesbaar en doeltreffend schrijft voor de hedendaagse lezer van zakelijke teksten, e-mails enz. De trainer, Greet De Baets, is de auteur van het boek Helder schrijven. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee ...

NL   |  Info





Offertes en verkoopbrieven op maat van je klant
B&D

Offertes zijn meer dan een formaliteit met een prijslijst en voorwaarden. Maak van offertes een sterk, verkoopkrachtig wapen! Meer gerichte en verkoopskrachtige offertes schrijven. Dit wil zeggen: - gericht op resultaat; - met respect voor het imago van het bedrijf; - met ...

NL   |  Info





Klantgericht telefoneren: bellen met een glimlach
B&D

Tijdens deze training wordt vooral ingegaan op de basisingrediënten voor een vlot, vriendelijk en efficiënt telefoongesprek. Deelnemers krijgen input over alle onderdelen van een telefoongesprek, de opening, opbouw en afsluiting. Zij krijgen tips over opnemen, doorverbinden met ...

NL   |  Info





Ontwikkel onmisbare vaardigheden als management assistant
Amelior vzw

Tijdens deze training: Verwerft u inzicht in de verschillende psychologische profielen. U ontdekt uw eigen en andermans profiel om te komen tot een nog doeltreffender samenwerking met de manager(s) en met collega’s. Verwerft u inzicht in uw eigen sterktes en zwaktes waardoor u ...

17/3   |  NL   |  Info





Van aantekeningen naar verslag
Amelior vzw

Tijdens deze training leer je dan ook hoe je van je aantekeningen een correct verslag maakt dat aan alle eisen voldoet en taalkundig op het juiste niveau is. Je weet hoe je spreektaal omzet naar schrijftaal en leert hoe je verslag goed leesbaar is voor je doelgroep. Je gaat ...

10/3   |  NL   |  Info





Notuleren met de laptop of iPad
Amelior vzw

De training is interactief en praktijkgericht. Je gaat direct aan de slag met de laptop of iPad om zelf de voordelen van het gebruik te ervaren. Je leert tips & trucs uit Word die je helpen bij het notuleren en ook handige weetjes die de iPad je bieden, komen ruimschoots aan bod.

11/2   |  NL   |  Info





Van aantekeningen naar verslag
Amelior vzw

Tijdens deze training leer je dan ook hoe je van je aantekeningen een correct verslag maakt dat aan alle eisen voldoet en taalkundig op het juiste niveau is. Je weet hoe je spreektaal omzet naar schrijftaal en leert hoe je verslag goed leesbaar is voor je doelgroep. Je gaat ...

10/10   |  NL   |  Info





Notuleren met de laptop of iPad
Amelior vzw

De training is interactief en praktijkgericht. Je gaat direct aan de slag met de laptop of iPad om zelf de voordelen van het gebruik te ervaren. Je leert tips & trucs uit Word die je helpen bij het notuleren en ook handige weetjes die de iPad je bieden, komen ruimschoots aan bod.

27/9   |  NL   |  Info





Ontwikkel onmisbare vaardigheden als management assistant
Amelior vzw

Tijdens deze training: Verwerft u inzicht in de verschillende psychologische profielen. U ontdekt uw eigen en andermans profiel om te komen tot een nog doeltreffender samenwerking met de manager(s) en met collega’s. Verwerft u inzicht in uw eigen sterktes en zwaktes waardoor u ...

12/9   |  NL   |  Info





Workshop telefonische klachtenbehandeling
Pantelco BVBA

Door slim te communiceren kan je de emotie van de klant snel beïnvloeden. Dankzij deze workshop weet je snel het vertrouwen te terug te winnen en klachten professioneel op te vangen en af te ronden. De aanpak van  de training 'Telefonische klachtenbehandeling' ? We ...

18/10   |  NL   |  Info





Klantgericht telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. De juiste attitude bij klantgericht telefoneren. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht ...

13/9   |  NL   |  Info





Telefonische klachtenbehandeling
The European Training House

Klagende klanten zijn de klanten die tenminste de moeite stellen om hun klachten kenbaar te maken. We moeten deze klanten dan ook met het nodige respect behandelen en trachten op een snelle en accurate wijze hun klacht om te vormen tot een tevredenheid naar ons bedrijf toe. Het ...

Sur mesure   |  Info





Gastvriendelijkheid
The European Training House

Gastvriendelijkheid is de basis voor een succesvolle Horeca-zaak. De motivatie of demotivatie van de medewerkers wordt grondig in vraag gesteld. Hoe zien de gasten ons? Hoe communiceren wij met hen. … (non-verbaal en verbaal)? Zijn wij ons bewust van het feit dat ons gedrag dat ...

Sur mesure   |  Info





Telefoniste / receptioniste
Laudius

Werkt u graag met mensen en zoekt u een afwisselende baan die enorm veel voldoening geeft? Word dan Telefoniste/Receptioniste. Met de kennis uit deze cursus bent u straks helemaal klaar voor een fantastische baan! Thuisstudie, kies voor zelfstudie of met hulp van een docent. ...

NL   |  Info





Secretaresse
Laudius

Om het vak van secretaresse tot in de perfectie uit te kunnen voeren dient u goed opgeleid te zijn. In deze korte, zeer praktijkgerichte cursus leiden we u in no-time op voor het diploma Secretaresse. Dit veelgevraagde diploma opent vele deuren en zorgt ervoor dat u uw ...

NL   |  Info





De zelfsturende management assistant: manage uzelf, uw werk en uw manager
Kluwer Opleidingen / Formations

Zelfsturing voor assistants (en secretariaten) wordt steeds populairder en is passend in deze turbulente en onzekere tijden. Zelfsturing geeft assistants meer ruimte om het werk effectiever en efficiënter te organiseren. Assistants gaan autonomer te werk. Zonder dat de manager ...

20/10   |  NL   |  Info





De zelfsturende management assistant: manage uzelf, uw werk en uw manager
Kluwer Opleidingen / Formations

Zelfsturing voor assistants (en secretariaten) wordt steeds populairder en is passend in deze turbulente en onzekere tijden. Zelfsturing geeft assistants meer ruimte om het werk effectiever en efficiënter te organiseren. Assistants gaan autonomer te werk. Zonder dat de manager ...

5/5   |  NL   |  Info





De zelfsturende management assistant: manage uzelf, uw werk en uw manager
Kluwer Opleidingen / Formations

Zelfsturing voor assistants (en secretariaten) wordt steeds populairder en is passend in deze turbulente en onzekere tijden. Zelfsturing geeft assistants meer ruimte om het werk effectiever en efficiënter te organiseren. Assistants gaan autonomer te werk. Zonder dat de manager ...

15/10   |  NL   |  Info





Restez polyvalent en tant que Management Assistant : Word et Outlook
Kluwer Opleidingen / Formations

En qualité d’assistant(e) de direction, vous devez souvent gérer des offres, des manuels ou d’autres documents Word assez longs. Vous savez donc que la structure de votre document est très importante. Word vous offre aujourd’hui de très nombreuses possibilités en matière de ...

9/12   |  FR   |  Info





Restez polyvalent en tant que Management Assistant : Word et Outlook
Kluwer Opleidingen / Formations

En qualité d’assistant(e) de direction, vous devez souvent gérer des offres, des manuels ou d’autres documents Word assez longs. Vous savez donc que la structure de votre document est très importante. Word vous offre aujourd’hui de très nombreuses possibilités en matière de ...

27/9   |  FR   |  Info





Restez polyvalent en tant que Management Assistant : PowerPoint et OneNote
Kluwer Opleidingen / Formations

Vos collègues comptent-ils sur vous pour préparer leur présentation ? PowerPoint a tout un arsenal de gadgets pour réaliser des présentations de qualité. Souhaitez-vous les maîtriser ? Alors cette formation est faite pour vous. En qualité d’assistant(e) de direction, vous êtes ...

3/12   |  FR   |  Info






Résultats 1-25 de 61 Page  1  2  3   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be