Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

44 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Organisation d'entreprise interne: Réception et Secrétariat

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mail- of sms- verkeer. Er zijn natuurlijk nog altijd de basisprincipes van klantvriendelijk en zakelijk telefoneren. Het belang ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

21/2   |  NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

7/2   |  NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. U ontdekt hoe u leesbaar en doeltreffend schrijft voor de hedendaagse lezer van zakelijke teksten, e-mails enz. De trainer, Greet De Baets, is de auteur van het boek Helder schrijven. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee ...

8/11   |  NL   |  Info





Professioneel onthaal - training klantgericht onthaal - onthaal
Pantelco BVBA

2 daagse praktijk gerichte training De eerste dag is 14 februari, de 2 de dag 28 februari, telkens van 9 tot 17 uur. Wat heb je aan deze training? Je wordt ten volle bewust van hoe jij communiceert. Je beheerst de belangrijkste communicatievaardigheden voor een ...

18/1   |  NL   |  Info





Congrès national des assistant(e)s
Kluwer Opleidingen / Formations

En tant qu’assistant(e), vous êtes toujours sur la brèche. Respecter les délais, planifier et organiser les réunions, prendre des décisions… ça semble une bataille quotidienne avec le temps et votre liste des tâches. Vous souhaitez aborder vos tâches de manière encore plus ...

30/11   |  FR   |  Info





Nationaal assistant congres
Kluwer Opleidingen / Formations

U bent voortdurend in de weer. Deadlines halen, vergaderingen inplannen en organiseren, knopen doorhakken, ... Het lijkt soms een dagelijks gevecht met de tijd en de takenlijst. Die dagelijkse inspanningen kunnen wel wat ondersteuning gebruiken. Streeft u naar meer goesting & ...

6/12   |  NL   |  Info





Training klantgericht telefoneren / telefoontraining / professioneel telefoneren
Pantelco BVBA

Hoe betovert u uw klanten aan de telefoon? Tijdens deze training 'klantgericht telefoneren' leert u om het beste uit uw telefoongesprekken te halen. Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen ...

16/11   |  NL   |  Info





Notuleren met de laptop of iPad
Amelior vzw

Notuleren met de laptop/iPad is niet moeilijker dan notuleren met pen&papier, de basisregels blijven hetzelfde. In deze interactieve/praktijkgerichte cursus ga je direct aan de slag met de laptop/iPad om zelf de voordelen van het gebruik te ervaren. Je leert tips&trics in Word ...

14/12   |  NL   |  Info





Training call center: deze contact center training geeft blijvende resultaten
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Telefoniste / receptioniste
Laudius

Werkt u graag met mensen en zoekt u een afwisselende baan die enorm veel voldoening geeft? Word dan Telefoniste/Receptioniste. Met de kennis uit deze cursus bent u straks helemaal klaar voor een fantastische baan! Thuisstudie, kies voor zelfstudie of met hulp van een docent. ...

NL   |  Info





Secretaresse
Laudius

Om het vak van secretaresse tot in de perfectie uit te kunnen voeren dient u goed opgeleid te zijn. In deze korte, zeer praktijkgerichte cursus leiden we u in no-time op voor het diploma Secretaresse. Dit veelgevraagde diploma opent vele deuren en zorgt ervoor dat u uw ...

NL   |  Info





Telefonische klachtenbehandeling
The European Training House

Klagende klanten zijn de klanten die tenminste de moeite stellen om hun klachten kenbaar te maken. We moeten deze klanten dan ook met het nodige respect behandelen en trachten op een snelle en accurate wijze hun klacht om te vormen tot een tevredenheid naar ons bedrijf toe. Het ...

Sur mesure   |  Info





Gastvriendelijkheid
The European Training House

Gastvriendelijkheid is de basis voor een succesvolle Horeca-zaak. De motivatie of demotivatie van de medewerkers wordt grondig in vraag gesteld. Hoe zien de gasten ons? Hoe communiceren wij met hen. … (non-verbaal en verbaal)? Zijn wij ons bewust van het feit dat ons gedrag dat ...

Sur mesure   |  Info





L’intelligence émotionnelle
Kluwer Opleidingen / Formations

L'intelligence émotionnelle est un outil essentiel pour vous aider à : améliorer votre leadership, gérer adéquatement le changement, négocier en situations difficiles, sortir des impasses relationnelles, gérer les personnes au caractère difficile, mieux gérer les conflits. Ce ...

29/11   |  FR   |  Info





Eindeloopbaan
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft een overzicht van alle mogelijke eindeloopbaanregelingen. Dankzij concrete berekeningen en oefeningen ontdekt u hoe het financiële kostenplaatje van de verschillende eindeloopbaanregelingen in mekaar zit. Kortom na deze opleiding maakt u een eindeloopbaan ...

22/11   |  NL   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

9/11   |  NL   |  Info





L'assertivité : affirmez-vous en pensée et en action
Kluwer Opleidingen / Formations

Vous avez difficile à dire non ? Pouvoir défendre vos idées tout en respectant votre interlocuteur est une qualité difficile à acquérir. Notre formation vous apprendra à défendre vos idées, besoins et souhaits. Vous vous exercerez d'ailleurs directement sur bon nombre de ...

16/11   |  FR   |  Info





Update sociale actualiteit
Kluwer Opleidingen / Formations

De sociale wetgeving wijzigt momenteel in sneltreinvaart. Wilt u elk kwartaal een compacte update van de sociale actualiteit? Wat staat er op stapel met betrekking tot werkbaar en wendbaar werk? Hoever staat het met de modernisering van de uitzendarbeid? Welke impact heeft de ...

6/6   |  NL   |  Info





Actualités en droit social
Kluwer Opleidingen / Formations

La législation sociale change à toute allure. Que diriez-vous de recevoir chaque trimestre un résumé de l’actualité sociale ? Quelles sont les conséquences du statut unique ouvrier/employé ? Où en est la modernisation du travail intérimaire ? Quel est l’impact de la réforme des ...

11/6   |  FR   |  Info





Update sociale actualiteit
Kluwer Opleidingen / Formations

De sociale wetgeving wijzigt momenteel in sneltreinvaart. Wilt u elk kwartaal een compacte update van de sociale actualiteit? Wat staat er op stapel met het werkbaar en wendbaar werk? Hoever staat het met de modernisering van de uitzendarbeid? Welke impact heeft de ...

14/3   |  NL   |  Info





Update sociale actualiteit
Kluwer Opleidingen / Formations

De sociale wetgeving wijzigt momenteel in sneltreinvaart. Wilt u elk kwartaal een compacte update van de sociale actualiteit? Wat staat er op stapel met het werkbaar en wendbaar werk? Hoever staat het met de modernisering van de uitzendarbeid? Welke impact heeft de ...

13/3   |  NL   |  Info





Actualités en droit social
Kluwer Opleidingen / Formations

La législation sociale change à toute allure. Que diriez-vous de recevoir chaque trimestre un résumé de l’actualité sociale ? Quelles sont les conséquences du statut unique ouvrier/employé ? Où en est la modernisation du travail intérimaire ? Quel est l’impact de la réforme des ...

5/2   |  FR   |  Info





Update sociale actualiteit
Kluwer Opleidingen / Formations

De sociale wetgeving wijzigt momenteel in sneltreinvaart. Wilt u elk kwartaal een compacte update van de sociale actualiteit? Wat zijn de gevolgen van de wet werkbaar en wendbaar werk? Hoever staat het met de modernisering van de uitzendarbeid? Welke impact heeft de ...

6/12   |  NL   |  Info





Update sociale actualiteit
Kluwer Opleidingen / Formations

De sociale wetgeving wijzigt momenteel in sneltreinvaart. Wilt u elk kwartaal een compacte update van de sociale actualiteit? Wat zijn de gevolgen van de wet werkbaar en wendbaar werk? Hoever staat het met de modernisering van de uitzendarbeid? Welke impact heeft de ...

5/12   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 44 Page  1  2   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be