Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

230 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion: Compétences en gestion d'affaires

Presentatietechnieken - spreken in het openbaar
De Gussem Training & Consulting

Staat het angstzweet je bij de gedachte al op het voorhoofd of in de handen ? Ligt je maag al in de knoop? Ben jij nochtans de meest aangewezen persoon omwille van je kennis of beschikbaarheid maar ben je zelf zeker geen vragende partij? Vind je de presentaties van de anderen ...

NL   |  Info   |  10 = 8,5





Individuele coaching van medewerkers
De Gussem Training & Consulting

Meer en meer medewerkers ervaren de nood aan individuele coaching, hetzij door hun leidinggevende, hetzij door een externe coach. De behoeften verschillen dan ook per persoon. Dan is individuele coaching dé oplossing. Kort en krachtig. Voordeel : medewerkers worden op maat ...

Sur mesure   |  Info





Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, hun gedrag, hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van je ...

NL   |  Info   |  = 8,4





Efficiënt vergaderen
De Gussem Training & Consulting

Vergaderen is de duurste vorm van samenwerken Inderdaad, bereken de uurlonen van de deelnemers en je zal snel overtuigd zijn dat vergaderen meer mag zijn dan zaken en problemen bespreken en oplossen. Vergaderen kan veel rendement opleveren en kostenbesparend zijn als alles ...

NL   |  Info   |  50 = 8,8





Doeltreffend en verbindend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Consequent en motiverend leiding geven op de werkvloer
De Gussem Training & Consulting

Leidinggeven is zorgen dat medewerkers dagelijks met bezieling en passie aan hun taken werken. Hoe realiseer je dat in veranderende tijden zonder er zelf je motivatie bij te verliezen? Hoe zorg je ervoor dat je medewerkers mee evolueren op het tempo van de organisatie? Delegeer ...

NL   |  Info   |  44 = 8,9





Presenteren in het engels
Greet Training

Presenteren in het Engels kunt u leren. Voor uw Engelstalige presentaties kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Deze training vindt plaats in het Engels. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee overnachtingen en alle ...

NL   |  Info





Presenteren
Greet Training

Presenteren kunt u leren. Bereid uw presentatie voor en oefen in een veilige omgeving. U leert veilige presenteertechnieken. U ontdekt uw valkuilen, uw sterktes en typische formuleringen. Bovendien krijgt u relevante tips. Tijdens de training oefenen we met - vrijblijvende - ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken
Greet Training

U kunt leren hoe u een functioneringsgesprek of een evaluatiegesprek voert. U ontdekt inzichten en technieken om met de twee communicatierichtingen in zo een gesprek om te gaan. U leert hoe u veilig uw doel bereikt, zowel als leidinggevende als als ondergeschikte. U oefent ...

NL   |  Info





Een team managen
Greet Training

Deze training is voor u, als u verantwoordelijk bent voor een aantal mensen of in de toekomst de verantwoordelijkheid over een team kunt krijgen. Na de training zult u kneepjes gebruiken om moeilijke situaties en relaties aan te pakken (veranderingen begeleiden, beslissingen ...

NL   |  Info





Aikidocommunicatie om met culturen om te gaan
Greet Training

Multiculturele aikidocommunicatie is voor u als u contact hebt met andere culturen: aan de telefoon, in onderhandelingen, verkoopsgesprekken, vergaderingen... Het seminarie start niet met een diashow, wel met bewegingen uit aikido, een Japanse krijgskunst. Daaruit distilleren ...

NL   |  Info





Onderhandelen
De Gussem Training & Consulting

Onderhandelen is niet de gemakkelijkste opdracht van het zaken doen, maar wel één waar je heel veel genoegen en (financiële) meerwaarde kunt uithalen. Of het nu gaat over persoonlijke belangen, over de prijs, het loon of verworven rechten, het gaat er steeds om dat beide ...

NL   |  Info   |  = 8,5





De 6 geheimen van het overtuigen volgens cialdini
IFBD - Institute for Business Development

Overtuigen is een technische aangelegenheid. Het is de mix van een juiste boodschap, op een geloofwaardige manier gebracht door iemand die uw vertrouwen verdient en ook krijgt. Onderzoekers ontdekten welke mechanismen leiden tot overtuiging en impact. En deze leert u gedurende ...

7/10   |  NL   |  Info





Impact maken met data
IFBD - Institute for Business Development

ZEGGEN CIJFERS ALTIJD MEER DAN WOORDEN? “Cijfers zeggen meer dan woorden”. Maar is dat wel zo? Cijfers zijn vaak de dooddoener van uw presentatie. In deze training over datavisualisatie gaan we aan de slag met het bestrijden van die dooddoeners. Aan de hand van de technieken ...

12/9   |  NL   |  Info





Coachen van medewerkers
AMVR

Wat is coachen in de praktijk? Coachen is cruciaal voor het motiveren van uw medewerkers en is noodzakelijk voor de ontwikkeling van hun competenties. In de opleiding komen de verschillende vormen en coachingstechnieken aan bod. Coachingsgesprekken worden via rollenspel geoefend ...

Sur mesure   |  Info





Communicatiestijlen
AMVR

Waarom klikt het bij de ene gesprekspartner van in het begin en waarom verloopt de communicatie bij een andere gesprekspartner zo moeilijk? Via een zelftest krijgen de deelnemers een inzicht in hun persoonlijke communicatiestijl. We gaan na welke stijlen op een natuurlijke wijze ...

Sur mesure   |  Info





Communicatievaardigheden
AMVR

In een organisatie is een goede interne en externe communicatie van cruciaal belang. Iedereen communiceert, maar dit loopt ook het meeste fout. Wat zijn de oorzaken van miscommunicatie? Het belang van een correcte vraagstelling en van analytisch luisteren naar de ...

Sur mesure   |  Info





Delegeren
AMVR

In deze opleiding komen alle aspecten aan bod om succesvol taken te delegeren. Welke voorwaarden moeten voldaan zijn voor het delegeren van één of meerdere taken? Wat zijn de voordelen voor leidinggevende en medewerker, maar ook mogelijke valkuilen? Wat zijn mijn eigen ...

Sur mesure   |  Info





Functioneringsgesprekken
AMVR

Naast het “waarom” van functioneringsgesprekken, wordt aandacht besteed aan randvoorwaarden en diverse evaluatiesystemen. Functioneringsgesprekken zijn een onderdeel van een permanente coaching en begeleiding van de medewerker met als resultaat het ontwikkelen van de ...

Sur mesure   |  Info





Leiding geven
AMVR

Waarom scoor ik als leidinggevende en waarom lukt het soms niet? Wat is de oorzaak van het succes of van het mislukken? Welke stijl hanteer ik? Hoe soepel ben ik in het aanpassen van mijn stijl in functie van het team. Wat zijn mijn valkuilen? Na een persoonlijke zelftest wordt ...

Sur mesure   |  Info





Leiding geven op afstand
AMVR

Voor sommigen een vloek, voor anderen een zegen. Waar moet de leidinggevende zich mentaal op voorbereiden? De vijf klassieke valkuilen in de organisatie bij de opstart. Aan welke eisen/competenties moeten de medewerkers voldoen voor succes bij afstandswerken? De acht ...

Sur mesure   |  Info





Motiveren van medewerkers
AMVR

Waarom vindt de leidinggevende de ene medewerker gemakkelijk/meewerkend en de andere moeilijk/lastig? Wat motiveert/demotiveert uw medewerker of hoe kunt u uw medewerkers verrukken of verdrukken? De 4 basisaspecten van motivatie: individueel, veranderbaar, invloed van externe ...

Sur mesure   |  Info





Overtuigend presenteren
AMVR

Er worden veel presentaties gegeven, maar hoe kunnen we onze toehoorders echt overtuigen en boeien? Zowel een goede voorbereiding als goede presentatievaardigheden zijn hierbij belangrijk. Hoe kunnen we bij de voorbereiding onze slaagkansen al verhogen? Hoe brengen we onze ...

Sur mesure   |  Info





Situationeel leidinggeven
AMVR

Het goed leiden van een team hangt af van diverse factoren, waarbij uw medewerkers de cruciale sleutel tot succes zijn. In deze opleiding leert u hoe u de individuele competentieniveaus van uw medewerkers kan inschatten op basis van hun bekwaamheid en bereidheid om hun taak uit ...

Sur mesure   |  Info





Teamwerking
AMVR

We gaan eerst na welke elementen een rol spelen bij het al dan niet goed functioneren van een team. De deelnemers krijgen daarna inzicht in de fases die een team kan doorlopen, welke bijdrage elk lid van het team (zowel leidinggevende als medewerker) kan leveren en hoe hierdoor ...

Sur mesure   |  Info






Résultats 1-25 de 230 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be