Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

306 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Ventes, Marketing et Communication

Aankopen van taaloplossingen
De Taalsector

Hoe koop je de juiste taaloplossingen tegen de juiste prijs? Of het nu gaat om taalopleidingen, copywriting, vertalingen, tolkdiensten, taal- en spraaktechnologie, woordenboeken of zelfstudiemateriaal, technische documentatie, taaloplossingen voor toegankelijkheid, ...

NL   |  Info





Training helpdesk service
Pantelco BVBA

20 jaar ervaring ; heel interactief en praktijkgericht. Training voor uw helpdesk medewerkers. Bestaat uit 4 modules van telkens een halve dag: 1: Attitude en motivatie. 2: Oefensessie op eenvoudige gesprekken. 3: Oefensessie op moeilijke gesprekken. 4: E-mail ...

Sur mesure   |  Info





Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

In deze training worden theorie en praktijk afgewisseld. Je gaat concreet aan de slag met diverse praktijksituaties. Alle cases vertrekken van uw praktijk. Zo leer je inkomende en uitgaande gesprekken klantgericht af te werken. Je leert niet alleen ja maar ook neen te zeggen. Je ...

11/6   |  NL   |  Info





Excel voor inkopers
IFBD - Institute for Business Development

Als inkoper wordt u meer en meer bestookt met een overvloed aan (cijfermatige) informatie. Prijsvergelijkingen, product specificaties, complexe offertes … zijn hier slechts enkele voorbeelden van. Het verzamelen enerzijds en analyseren anderzijds van deze inkoopinformatie is dan ...

3/6   |  NL   |  Info





Interpersoonlijke en klantgerichte communicatie
Cameleon Business Training

Het begrip communicatie heeft tegenwoordig een heel andere betekenis gekregen. Het oude begrip 'zender' en 'ontvanger' heeft afgedaan. Dit dankzij nieuwe communicatiemogelijkheden zoals gsm, sms, blogs, chatten, internet, interactieve marketing,… Deze opleiding geeft u en ...

Sur mesure   |  Info





L’orientation client : un processus continu d’amélioration
Cameleon Business Training

Cela fait plusieurs années que nous formons des organisations sur ce thème.Nous constatons que la solution pour devenir une entreprise orientée client ne se situe pas uniquement dans l’apprentissage d'aptitudes.Bien entendu,une formation est importante.Mais nous abordons ...

Sur mesure   |  Info





Klantgerichtheid een continu verbeterproces
Cameleon Business Training

Een vraag: De hoeveelste opleiding klantgerichtheid gaat u organiseren of volgen? We trainen al jaren organisaties in het thema klantgerichtheid. Steeds stellen we hetzelfde vast. De oplossing tot de meest klantgerichte organisatie zit niet enkel in het aanleren van enkel ...

Sur mesure   |  Info





Hart selling (verkoop)
Cameleon Business Training

Vroeger kocht men enkel het product. Vandaag speelt er veel meer mee in het beslissingsproces van de consument en de klant is mondiger geworden. Wij gaan een stap verder dan Smart-Selling. Met onze verkoopsbenadering kan u uw eigen of uw team verkoopsrendement verhogen. Enkele ...

Sur mesure   |  Info





Heart selling (vente)
Cameleon Business Training

Par le passé, on n’achetait que le produit. Aujourd’hui, de nombreux facteurs supplémentaires sont pris en compte dans le processus décisionnel du consommateur.De plus, il faut aussi tenir compte du fait que les clients sont devenus beaucoup plus autonomes. Cette formation va ...

Sur mesure   |  Info





Communication interpersonnelle et orientée vers le client
Cameleon Business Training

De nos jours, les anciennes notions d’émetteur et de destinataire ont disparu. Ceci grâce aux nouvelles possibilités de communication telles que le gsm, le sms, le webblog, le chat, l'internet, le marketing interactif, etc. Grâce à cette formation, vous et vos collaborateurs ...

Sur mesure   |  Info





Incoterms 2010 (internationale leveringsvoorwaarden)
Amelior

Deze opleiding geeft u inzicht in de rechten en plichten waaraan zowel kopers als verkopers zich moeten houden. Vooraleer je een contract sluit zal u weten welke kosten en risico’s de gebruikte Incoterm u oplegt en wat de gevolgen zijn voor uw boekhouding, logistiek en ...

11/6   |  NL   |  Info





Treintransport: kansen & dwarsliggers
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

De keuze voor spoorvervoer is een strategische aangelegenheid; het is een afweging of een modal shift een optimalisatie van kosten en efficiëntie kan bewerkstelligen. Een grondige kennis van de markt, de techniek, de processen, de prijsopbouw, de soorten treinen en mogelijke ...

2/4   |  NL   |  Info





Luchtvracht: transport van alles behalve lucht
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Voor lange afstand transport wordt meestal gekozen voor zeevracht. Voor sommige goederen, of in bepaalde situaties kan luchtvracht echter aangewezen of noodzakelijk zijn. Het is belangrijk om de voor- en nadelen van beide transportmodi goed te kennen, evenals de belangrijkste ...

23/4   |  NL   |  Info





Zeevracht
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Programma: Vraag en aanbod in de scheepvaart Marktspelers en marktverhoudingen Voor- en nadelen van de verschillende tariefstellingen Transittijd of service als criteria Betalingscondities vergeleken Aanbod en impact op de prijsstelling Tactische aspecten

30/4   |  NL   |  Info





Pimp je team - inkooporganisatie & talent development
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Om de doelstellingen van de inkoopstrategie te kunnen verwezenlijken moet je een goed gestructureerde inkooporganisatie uitbouwen, die aansluit bij de noden van het bedrijf. Structuur ontwerpen betekent beslissen wie waarvoor verantwoordelijk is en dus ook wie daarbij wat moet ...

23/4   |  NL   |  Info





Strategisch account management
Zenit. Training, Consultancy & Coaching

* In staat zijn om de meest rendabele klanten te kunnen identificeren. * Een overzicht geven van de vereiste vaardigheden, kennis en attitudes die nodig zijn om een succesvolle strategie te ontwikkelen. * Het aanleren van de nodige vaardigheden om een doeltreffend accountplan ...

Sur mesure   |  Info





Klantgerichtheid en ontevreden klanten
Zenit. Training, Consultancy & Coaching

* De deelnemers leren omgaan met agressieve en ontevreden klanten. * Het doeltreffend kunnen (her)-motiveren van ontevreden of onredelijke klanten. Dit geeft een onmiddellijke impact op de klachtenbehandeling en follow-up. * De deelnemers leren constructiever, samen met de ...

Sur mesure   |  Info





Commercieel onderhandelen
Zenit. Training, Consultancy & Coaching

* Het inoefenen van praktijkgerichte vaardigheden waardoor men de laagste prijs, de beste voorwaarden of de meest ideale deal kan bekomen. * Het in kaart brengen van uw persoonlijk profiel als onderhandelaar (sterke punten, tegenstrijdigheden, lacunes) aan de hand van ...

Sur mesure   |  Info





Yield management
The European Training House

'Yield Management' is uitgegroeid tot een ingeburgerde term in het hotelwezen. In de meeste hotels worden Revenue Managers verantwoordelijk geacht om het vooropgestelde zakencijfer te behalen en zo mogelijk te overtreffen. Maar wat is nu precies Yield - of Revenue Management? ...

Sur mesure   |  Info





Value selling
The European Training House

Wat is ‘added value’? Hoe verkoop je die (extra) services aan klanten? In deze training wordt een kader gecreëerd waarbinnen deze begrippen hun waarde waarmaken. Ze biedt uw verkoopteam niet enkel hulpmiddelen en technieken, maar ook die extra motivatie waardoor zowel verkoper ...

Sur mesure   |  Info





Selling skills
The European Training House

De beïnvloeding van het beslissingsproces van uw klanten vormt in deze training het uitgangspunt. De ontwikkeling van een gestructureerd verkoopgesprek is naast planning, prospectie, voorbereiding, opvolging etc., slechts één van de bouwstenen uit het reële en praktische sales ...

Sur mesure   |  Info





Meer en beter verkopen in de bediening
The European Training House

In deze training reiken wij de bedieningsmedewerkers alle noodzakelijke hulpmiddelen aan om actief en suggestief te verkopen. Kennen ze de klanten en hun latente én manifeste behoeften, hun verwachtingen? Kennen ze de producten en de voordelen die eraan beantwoorden? Kunnen ze ...

Sur mesure   |  Info





Klantgericht denken en doen
The European Training House

De bedoeling van deze opleiding is service verleners, technici, monteurs, supervisors, ... nieuwe ideeën aan te reiken over de belangrijke rol die zij vervullen in een klantgerichte onderneming waarbij de klant, klantentevredenheid en klantentrouw centraal staan. Het is dan ...

Sur mesure   |  Info





Afsluittechnieken
The European Training House

Interactiviteit staat centraal. Enkele topics: - Wanneer is afsluiten gemakkelijk? Moeilijk? - Begrijpen van het beslissingsproces van de klant - De 5 fasen van een verkoopgesprek - Zelfevaluatie over de afsluitvaardigheden - Welke info hebben we nodig - Emotionele redenen ...

Sur mesure   |  Info





Up & running met indesign
Mezure

Het belang van mooi ogende publicaties groeit voortdurend: van boeken en brochures tot digitale magazines en iPad-apps. Toch worden marketing- en communicatiespecialisten steeds vaker gevraagd een deel van de publicaties zelf onder hun hoede te nemen en minder uit te besteden. ...

NL   |  Info






Résultats 176-200 de 306 page précédente -  Page  5  6  7  8  9  10  11   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be