Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

299 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Ventes, Marketing et Communication

Masterclass Product Management
Kluwer Opleidingen / Formations

Of het nu gaat om product management in een b2b-, b2c- of dienstenomgeving, de verantwoordelijkheden, werkdruk, jobvereisten en verwachtingen van de product manager liggen behoorlijk hoog … U coördineert alle ins en outs van uw producten, zowel operationeel als strategisch. U ...

25/9   |  NL   |  Info





Masterclass Product Management
Kluwer Opleidingen / Formations

Of het nu gaat om product management in een b2b-, b2c- of dienstenomgeving, de verantwoordelijkheden, werkdruk, jobvereisten en verwachtingen van de product manager liggen behoorlijk hoog … U coördineert alle ins en outs van uw producten, zowel operationeel als strategisch. U ...

22/4   |  NL   |  Info





Pricing: strategies & tactics
Kluwer Opleidingen / Formations

Pricing verdient uw aandachtPricing is een belangrijk onderdeel van uw marketingmix, én bepaalt mee uw winstgevendheid. Weet uw bedrijf dat? In een recente enquête bekende de meerderheid van de ondervraagde managers dat ze te weinig aandacht besteden aan prijszetting. De reden? ...

17/9   |  NL   |  Info





Multichannel campagnes bouwen : stappenplan
Kluwer Opleidingen / Formations

-

6/10   |  NL   |  Info





Multichannel campagnes bouwen : stappenplan
Kluwer Opleidingen / Formations

-

24/4   |  NL   |  Info





Schrijven voor mobile: copywriting voor smartphone en tablet
Kluwer Opleidingen / Formations

Er wordt meer dan ooit mobile gesurft. En sites die 'mobile proof' zijn komen hoger in de google-ranking van mobile searches. Niet alleen uw website, ook uw nieuwsbrieven, blogs en sociale media moeten dus 100 % gebruiksvriendelijk worden gemaakt voor mobile gebruikers. Deze ...

20/11   |  NL   |  Info





Schrijven voor mobile: copywriting voor smartphone en tablet
Kluwer Opleidingen / Formations

Er wordt meer dan ooit mobile gesurft. En sites die 'mobile proof' zijn komen hoger in de google-ranking van mobile searches. Niet alleen uw website, ook uw nieuwsbrieven, blogs en sociale media moeten dus 100 % gebruiksvriendelijk worden gemaakt voor mobile gebruikers. Deze ...

12/5   |  NL   |  Info





Marketing metrics : selecteren en monitoren van zinvolle metrics
Kluwer Opleidingen / Formations

Customer data analyse en metrics staan vandaag hoog op de agenda bij marketeers. Niet alleen om te weten hoe klanten en prospects zich gedragen doorheen de customer journey. Maar ook om de ROI van acties en campagnes hard te kunnen maken. Maar net daar knelt het schoentje: hoe ...

3/12   |  NL   |  Info





Marketing metrics : selecteren en monitoren van zinvolle metrics
Kluwer Opleidingen / Formations

Customer data analyse en metrics staan vandaag hoog op de agenda bij marketeers. Niet alleen om te weten hoe klanten en prospects zich gedragen doorheen de customer journey. Maar ook om de ROI van acties en campagnes hard te kunnen maken. Maar net daar knelt het schoentje: hoe ...

4/6   |  NL   |  Info





Het marketingplan in de praktijk
Kluwer Opleidingen / Formations

Planmatige aanpak in marketing De nood aan een strategische, consistente en planmatige aanpak in marketing en communicatie is meer dan ooit nodig. Want impulsieve of creatieve beslissingen die snel resultaat moeten garanderen werken niet meer. Elke modern denkende manager of ...

23/4   |  NL   |  Info





Marketing voor niet-marketeers
Kluwer Opleidingen / Formations

Krijg in 2 dagen alle basics in marketing onder de knieWerkt u vaak samen met marketingcollega's of hebt u omzetverantwoordelijkheid? Zet u uw eerste stappen in een marketingfunctie? Krijgt u regelmatig te maken met één of ander marketingaspect? Zijn de verschillende ...

27/10   |  NL   |  Info





Marketing voor niet-marketeers
Kluwer Opleidingen / Formations

Krijg in 2 dagen alle basics in marketing onder de knieWerkt u vaak samen met marketingcollega's of hebt u omzetverantwoordelijkheid? Zet u uw eerste stappen in een marketingfunctie? Krijgt u regelmatig te maken met één of ander marketingaspect? Zijn de verschillende ...

27/8   |  NL   |  Info





Le marketing pour non-spécialistes
Kluwer Opleidingen / Formations

À vous les clés du marketing ! Vous faites vos premiers pas dans une fonction de marketing et vous souhaitez vous familiariser avec ce domaine et son jargon ? Vous souhaitez maîtriser les bases du marketing ? Votre job vous amène souvent à entretenir des contacts directs ou ...

23/4   |  FR   |  Info





LinkedIn Marketing
Kluwer Opleidingen / Formations

Steeds meer bedrijven gebruiken LinkedIn niet meer uitsluitend als cv-database, maar ook als marketing- of saleskanaal. En dat is terecht! Bedrijven nemen de b2b marketingmogelijkheden van LinkedIn steeds serieuzer. Door LinkedIn slim, bewust, intensief en gericht in te zetten ...

6/11   |  NL   |  Info





LinkedIn Marketing
Kluwer Opleidingen / Formations

Steeds meer bedrijven gebruiken LinkedIn niet meer uitsluitend als cv-database, maar ook als marketing- of saleskanaal. En dat is terecht! Bedrijven nemen de b2b marketingmogelijkheden van LinkedIn steeds serieuzer. Door LinkedIn slim, bewust, intensief en gericht in te zetten ...

7/5   |  NL   |  Info





Een infographic maken
Kluwer Opleidingen / Formations

Met infographics kunt u op een eenvoudige en visueel aantrekkelijke manier complexe data en informatie voorstellen. Beelden worden immers veel gemakkelijker begrepen, meer bekeken dan tekst én veel meer gedeeld. En laat dat nu net de uitdaging zijn voor marketeers die op zoek ...

18/11   |  NL   |  Info





Marketing de contenu: comment réussir votre stratégie?
Kluwer Opleidingen / Formations

La communication d’une marque ne peut plus se faire sans le content marketing. Les entreprises sont de plus en plus nombreuses à reconnaître ou à vouloir découvrir la force du contenu. C’est une bonne nouvelle car, de cette façon, les consommateurs, les collaborateurs et autres ...

22/4   |  FR   |  Info





Digitale marketing
EHSAL Management School

Het programma bestaat uit 16 opleidingssessies: Inleidende sessie Module 1: Marketingplanning en digital ondernemen Module 2: Understanding customer journey & digital touchpoints Module 3: Essential tools & skills/hands on De deelnemers bieden we tevens de mogelijkheid ...

13/10   |  NL   |  Info





De koopknop
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie ‘De Koopknop’ leert u wat consumenten echt willen, wie ze vertrouwen, wat ze graag willen hebben en uiteindelijk gaan kopen. De 'ontdekking' van de koopknop onthult de geheimen van het consumentenbrein. Een zegen voor de consument, maar vooral voor ...

NL   |  Info





Aankopen van taaloplossingen
De Taalsector

Hoe koop je de juiste taaloplossingen tegen de juiste prijs? Of het nu gaat om taalopleidingen, copywriting, vertalingen, tolkdiensten, taal- en spraaktechnologie, woordenboeken of zelfstudiemateriaal, technische documentatie, taaloplossingen voor toegankelijkheid, ...

NL   |  Info





Training helpdesk service
Pantelco BVBA

20 jaar ervaring ; heel interactief en praktijkgericht. Training voor uw helpdesk medewerkers. Bestaat uit 4 modules van telkens een halve dag: 1: Attitude en motivatie. 2: Oefensessie op eenvoudige gesprekken. 3: Oefensessie op moeilijke gesprekken. 4: E-mail ...

Sur mesure   |  Info





Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

In deze training worden theorie en praktijk afgewisseld. Je gaat concreet aan de slag met diverse praktijksituaties. Alle cases vertrekken van uw praktijk. Zo leer je inkomende en uitgaande gesprekken klantgericht af te werken. Je leert niet alleen ja maar ook neen te zeggen. Je ...

11/6   |  NL   |  Info





Excel voor inkopers
IFBD - Institute for Business Development

Als inkoper wordt u meer en meer bestookt met een overvloed aan (cijfermatige) informatie. Prijsvergelijkingen, product specificaties, complexe offertes … zijn hier slechts enkele voorbeelden van. Het verzamelen enerzijds en analyseren anderzijds van deze inkoopinformatie is dan ...

3/6   |  NL   |  Info





Interpersoonlijke en klantgerichte communicatie
Cameleon Business Training

Het begrip communicatie heeft tegenwoordig een heel andere betekenis gekregen. Het oude begrip 'zender' en 'ontvanger' heeft afgedaan. Dit dankzij nieuwe communicatiemogelijkheden zoals gsm, sms, blogs, chatten, internet, interactieve marketing,… Deze opleiding geeft u en ...

Sur mesure   |  Info





L’orientation client : un processus continu d’amélioration
Cameleon Business Training

Cela fait plusieurs années que nous formons des organisations sur ce thème.Nous constatons que la solution pour devenir une entreprise orientée client ne se situe pas uniquement dans l’apprentissage d'aptitudes.Bien entendu,une formation est importante.Mais nous abordons ...

Sur mesure   |  Info






Résultats 151-175 de 299 page précédente -  Page  4  5  6  7  8  9  10   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be