Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

306 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Ventes, Marketing et Communication

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Omgaan met agressie (praktische training met uw noden)
Pantelco BVBA

Agressie kan blijvende schade aanrichten. Ook al word je er maar 1 maal mee geconfronteerd. Het kan die keer teveel zijn. Een mens kan er door kraken. We kennen 3 verschillende basisreacties op agressie: vluchten, vechten en verstijven. Van de laatste reactie onderschatten we ...

12/6   |  NL   |  Info





Klantgericht communiceren
Pantelco BVBA

Wil je in face to face situaties klantgerichter communiceren? Vanuit een goeie attitude? Met inzicht in jezelf en de klant? Dan is deze workshop er voor jou ! Door jouw communicatiestijl aan te passen, kan je slim inspelen op de emotie van je klant. Je leert zijn of haar ...

28/8   |  NL   |  Info





Opex & lean - masterclass operational excellence & lean
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag is Operational Excellence hét belangrijkste thema, zowel in productiebedrijven als service organisaties. Operational Excellence heeft immers als doel om de operationele winst te maximaliseren. Enerzijds door de kosten zo laag mogelijk te houden, anderzijds door maximale ...

24/9   |  NL   |  Info





Communicatieskills – salesgesprekken voeren
ElaN Languages

Tijdens deze opleiding reiken we u alle tools aan voor een professioneel en doeltreffend verkoopgesprek – face to face of aan de telefoon. Tal van simulatieoefeningen bereiden u voor op het echte werk: uw product of dienst met succes aan de m/v brengen. Voor wie? Medewerkers uit ...

Sur mesure   |  Info





Communicatieskills – presentaties geven
ElaN Languages

Uw presentaties naar een hoger niveau tillen: dat leert u tijdens deze opleiding. Met dank aan de praktische tips & tricks van een ervaren specialist. Op de koop toe leert u de stijl en de structuur van uw presentaties te verbeteren. Resultaat? U overtuigt met sprekend gemak uw ...

Sur mesure   |  Info





Communicatieskills – klantgerichte e-mails schrijven
ElaN Languages

Helder, correct en in een klantvriendelijke stijl. Tijdens deze opleiding leert u e-mails te schrijven die professioneel overkomen. Met veel voorbeelden uit de praktijk en handige tips & tricks. Voortaan drukt u in alle gemoedsrust op ‘verzenden’. Voor wie? Medewerkers die in ...

Sur mesure   |  Info





Communicatieskills – klantgericht telefoneren
ElaN Languages

Hoe staat u iemand op een professionele manier te woord aan de telefoon? Wat doet u beter wel en wat beter niet? Onze coach geeft u tips & tricks en vertrekt vanuit cases die u aanreikt. Resultaat? Na deze opleiding beschikt u over de juiste ‘telefoonreflex’: klantgericht en ...

Sur mesure   |  Info





Communicatieskills – klachten behandelen
ElaN Languages

Heeft een klant een klacht? Dan verwacht hij een positieve en hoffelijke reactie. Tijdens deze opleiding leert u gepast te reageren. Een ervaren coach koppelt de theorie aan voorbeelden uit de praktijk van de deelnemers en simulatieoefeningen. Resultaat? Meer tevreden klanten en ...

Sur mesure   |  Info





Strategisch account management
IFBD - Institute for Business Development

De relatie klant-leverancier zit midden in een veranderingsproces. Als Commercieel of Account Manager bent u dan ook verplicht deze relatie te herdenken in functie van de objectieven van uw organisatie én in functie van de doelstellingen van uw klant. Dagelijks moet u schipperen ...

8/10   |  NL   |  Info





Aankopen van grondstoffen
IFBD - Institute for Business Development

Als aankoper bent u verantwoordelijk voor het aankopen van grondstoffen. Het beheersen van de grondstofprijzen is zonder twijfel één van uw moeilijkste uitdagingen. Prijsschommelingen veroorzaakt door (tijdelijke) schaarste of economische, politieke en sociale onrusten zorgen ...

10/9   |  NL   |  Info





De psychologie van de inkoper
IFBD - Institute for Business Development

Gedurende deze dag leert u hoe een aankoper werkt, functioneert, denkt en onderhandelt. Deze training wapent u tegen harde prijsnegotiaties door een diepgaand inzicht in de wijze waarop de aankoopfunctie functioneert. Deze workshop is een perfecte mix van concepten, inzichten en ...

29/6   |  NL   |  Info





Inspirerend spreken voor een groep
Expert Academy

In een servicegerichte werkomgeving draait alles rond communicatie. Niet alleen de inhoud, maar ook de manier waarop u een boodschap naar buiten brengt, is belangrijk. Elke professional die bepaalde ideeën, projecten of plannen moet presenteren en daarbij wil overtuigen of ...

18/6   |  NL   |  Info





Professioneel telefoneren en klachten behandelen
Expert Academy

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft ...

11/5   |  NL   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

3/6   |  NL   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

4/6   |  NL   |  Info





Accountmanagement
AMVR

Wat zijn de taken van de accountmanager? Op basis hiervan bespreken we de eigenschappen en noodzakelijke vaardigheden van de accountmanager. Hoe een correcte portfolio-analyse maken? De accountanalyse en een daaraan gekoppeld accountplan maken en opvolgen in functie van de ...

Sur mesure   |  Info





Commerciële vaardigheden en verkoop
AMVR

Afhankelijk van de vraag en van de voorkennis en ervaring van de deelnemers kunnen hier volgende onderwerpen aan bod komen: commerciële communicatie, hoe pas ik mij aan aan de communicatiestijl van de klant, hoe overtuig ik de klant, het afsluiten van een gesprek, hoe ga ik om ...

Sur mesure   |  Info





Klachtenbehandeling en customer service
AMVR

De customer service is een belangrijke schakel in de verdere uitbouw van de relatie met de klant. Hoe pakken we een agressieve, een stille, een twijfelende, een praatzieke klant aan? Hoe kunnen we te weten komen wat de echte klacht is en de klant laten voelen dat we zijn klacht ...

Sur mesure   |  Info





Onderhandelen
AMVR

In deze opleiding wordt ingegaan op het verschil tussen samenwerken, vechten en onderhandelen. De verschillende onderhandelingsstijlen en de voor- en nadelen van elke stijl worden via concrete rollenspelen ingeoefend en uitgetest. Daarnaast bespreken we de verschillende ...

Sur mesure   |  Info





Overtuigen en afsluiten in de verkoop
AMVR

Waarom koopt de klant bij de ene verkoper wel en niet bij de andere? Overtuigen is vooral inzicht in de behoeften van de klant en dit kunnen vertalen naar de krachten van de dienst of het product dat men aanbiedt. Maar dit is vaak niet voldoende. Het leren ontdekken en ...

Sur mesure   |  Info





Prospectie
AMVR

Hoe prospectie ontwikkelen tot een normaal onderdeel van de werkzaamheden van de verkoper? Wanneer prospecteren of het juiste momentum? De ideale weg bestaat niet. Elke verkoper moet uitzoeken welke weg naar Rome hem het beste ligt. Het leren realistisch inschatten van kansen. ...

Sur mesure   |  Info





Telefooncommunicatie
AMVR

Aan de telefoon is men de public relation officer van het bedrijf en een professioneel gebruik van de telefoon als dusdanig is het tele-visitekaartje van het bedrijf. De voor- en nadelen van de telefoon en de fouten van het telefoongebruik worden toegelicht. Wanneer gebruiken we ...

Sur mesure   |  Info





Masterclass inkoop - de inkoper als business partner
IFBD - Institute for Business Development

In deze writer’s class behandelt Rietveld ‘het verhaal achter het verhaal’ en traint hij u in het concept van de businessgedreven inkoop. Maar hij brengt ook talloze praktijkvoorbeelden en deelt met u de nieuwste inzichten die hij heeft verworven en succesvol heeft toegepast bij ...

19/5   |  NL   |  Info





Wat als de klant nee zegt ...
IFBD - Institute for Business Development

Positief omgaan met weerstand tijdens het verkoopproces? Deze interactieve workshop laat zien hoe u de bezwaren van uw klant countert en een 'nee' ombuigt in een 'ja'. Tijdens deze interactieve workshop kan u uw eigen cases aanbrengen. U bezorgt ons uw top 5 van meest ...

18/5   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 306 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be