Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

371 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info   |  55 = 9,3





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Omgaan met agressie
tweetakt.

In deze training leer je correct en assertief omgaan met agressie. Je ontdekt ook hoe je kan omgaan met lastig, emotioneel of dwingend gedrag van je klant. Door dat te doen op een respectvolle en kordate manier, vermijd je dat het escaleert. En zorg je voor je eigen motivatie en ...

8/11   |  NL   |  Info





Impact op anderen met de roos van leary
tweetakt.

De Roos van Leary helpt om een dynamiek te doorbreken die je liever niet wil. Dat doe je door je eigen houding actief te veranderen. Zo krijg je impact op de reactie en het gedrag van anderen. Je kan hen bijvoorbeeld meer of minder doen praten. Of nodigt hen uit om meer samen te ...

26/11   |  NL   |  Info





Sales - verkoop
CIPERS Training Professionals

Na afloop van dit 5-daagse traject (gespreid over 5 maanden) zullen de deelnemers onder meer: • meer 'face time' krijgen bij beslissers van prospecten • de principes van ‘Solution Selling’ begrijpen en kunnen toepassen • een groter impact hebben op hun gesprekspartners • ...

NL   |  Info





Interpersoonlijke en klantgerichte communicatie
Cameleon Business Training

Het begrip communicatie heeft tegenwoordig een heel andere betekenis gekregen. Het oude begrip 'zender' en 'ontvanger' heeft afgedaan. Dit dankzij nieuwe communicatiemogelijkheden zoals gsm, sms, blogs, chatten, internet, interactieve marketing,… Deze opleiding geeft u en ...

Sur mesure   |  Info





L’orientation client : un processus continu d’amélioration
Cameleon Business Training

Cela fait plusieurs années que nous formons des organisations sur ce thème.Nous constatons que la solution pour devenir une entreprise orientée client ne se situe pas uniquement dans l’apprentissage d'aptitudes.Bien entendu,une formation est importante.Mais nous abordons ...

Sur mesure   |  Info





Klantgerichtheid een continu verbeterproces
Cameleon Business Training

Een vraag: De hoeveelste opleiding klantgerichtheid gaat u organiseren of volgen? We trainen al jaren organisaties in het thema klantgerichtheid. Steeds stellen we hetzelfde vast. De oplossing tot de meest klantgerichte organisatie zit niet enkel in het aanleren van enkel ...

Sur mesure   |  Info





Hart selling (verkoop)
Cameleon Business Training

Vroeger kocht men enkel het product. Vandaag speelt er veel meer mee in het beslissingsproces van de consument en de klant is mondiger geworden. Wij gaan een stap verder dan Smart-Selling. Met onze verkoopsbenadering kan u uw eigen of uw team verkoopsrendement verhogen. Enkele ...

Sur mesure   |  Info





Heart selling (vente)
Cameleon Business Training

Par le passé, on n’achetait que le produit. Aujourd’hui, de nombreux facteurs supplémentaires sont pris en compte dans le processus décisionnel du consommateur.De plus, il faut aussi tenir compte du fait que les clients sont devenus beaucoup plus autonomes. Cette formation va ...

Sur mesure   |  Info





Communication interpersonnelle et orientée vers le client
Cameleon Business Training

De nos jours, les anciennes notions d’émetteur et de destinataire ont disparu. Ceci grâce aux nouvelles possibilités de communication telles que le gsm, le sms, le webblog, le chat, l'internet, le marketing interactif, etc. Grâce à cette formation, vous et vos collaborateurs ...

Sur mesure   |  Info





Succesvol deelnemen aan beurzen
B&D

Dit buitengewoon trainingsprogramma, aangepast aan de verkoop op een beurs, zal je krachtige tools, technieken en een methodologie geven, die je in staat zullen stellen de concurrentie te verslaan, goede contacten te leggen, je verkoopresultaten te realiseren en zelfs te ...

NL   |  Info





Prospecteren is fun
B&D

Nieuwe klanten vinden is vaak het meest moeilijke in de verkoop. Op bepaalde momenten staat de teller op nul, je hebt nog niets verkocht! In deze training leer je alles over de verschillende stappen in de prospectie: het opbouwen van een bestand, hoe je voorbereiden en hoe je ...

NL   |  Info





Netwerken opent deuren
B&D

Hoe bouw je actief en doelbewust je netwerk op? Hoe spreek je iemand aan? Hoe onderhoud je je netwerk? Dit zijn slechts enkele vragen waarop je een antwoord krijgt tijdens deze workshop ‘Efficiënt netwerken’. Je leert bewuster, efficiënter en met meer plezier je netwerk ...

NL   |  Info





Onderhandelen tot win-win
B&D

In deze compacte training leer je de basisprincipes en de spelregels van het onderhandelen voor het behalen van een optimaal resultaat voor beide partijen. Hierbij staan het behoud van een goede relatie en van de beoogde toegevoegde waarde van deals centraal en worden ...

NL   |  Info





Incoterms 2010 (internationale leveringsvoorwaarden)
Amelior vzw

Deze opleiding geeft u inzicht in de rechten en plichten waaraan zowel kopers als verkopers zich moeten houden. Vooraleer je een contract sluit zal u weten welke kosten en risico’s de gebruikte Incoterm u oplegt en wat de gevolgen zijn voor uw boekhouding, logistiek en ...

11/6   |  NL   |  Info





Commercieel Business Innovatie Model
Amelior vzw

Tijdens deze tweedaagse opleiding zal worden gewerkt rond 2 of 3 real life cases. Leerdoelstellingen: stimuleren om actief het bestaande business model regelmatig te controleren en te innoveren op het juiste moment, stimuleren om regelmatig over het business model te ...

30/3   |  NL   |  Info





Professioneel omgaan met verbale agressie
Amelior vzw

Tijdens de training primeert de praktijk. Het uitgangspunt is de huidige aanpak van iedere individuele deelnemer. Deze aanpak wordt geobserveerd, tegen het licht gehouden en geanalyseerd. Wat goed is wordt behouden. De trainer helpt ontdekken wat nog verfijnd kan worden. Daaruit ...

20/3   |  NL   |  Info





Incoterms 2010 (internationale leveringsvoorwaarden)
Amelior vzw

Deze opleiding geeft u inzicht in de rechten en plichten waaraan zowel kopers als verkopers zich moeten houden. Vooraleer je een contract sluit zal u weten welke kosten en risico’s de gebruikte Incoterm u oplegt en wat de gevolgen zijn voor uw boekhouding, logistiek en ...

12/11   |  NL   |  Info





Professioneel omgaan met verbale agressie
Amelior vzw

Tijdens de training primeert de praktijk. Het uitgangspunt is de huidige aanpak van iedere individuele deelnemer. Deze aanpak wordt geobserveerd, tegen het licht gehouden en geanalyseerd. Wat goed is wordt behouden. De trainer helpt ontdekken wat nog verfijnd kan worden. Daaruit ...

24/9   |  NL   |  Info





Commercieel Business Innovatie Model
Amelior vzw

Tijdens deze tweedaagse opleiding zal worden gewerkt rond 2 of 3 real life cases. Leerdoelstellingen: stimuleren om actief het bestaande business model regelmatig te controleren en te innoveren op het juiste moment, stimuleren om regelmatig over het business model te ...

19/9   |  NL   |  Info





Negotiating - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

12/11   |  NL   |  Info





Negotiating - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

10/12   |  EN   |  Info





Digitale marketing
EHSAL Management School

Het programma bestaat uit 16 opleidingssessies: Inleidende sessie Module 1: Marketingplanning en digital ondernemen Module 2: Understanding customer journey & digital touchpoints Module 3: Essential tools & skills/hands on De deelnemers bieden we tevens de mogelijkheid ...

15/10   |  NL   |  Info





Gezondheidseconomie
EHSAL Management School

Het postuniversitair programma Gezondheidseconomie bestaat uit 18 opleidingssessies van 3,5 uur. Programma-inhoud: Algemene gezondheidseconomie, inleiding tot de statistiek in het gezondheidsonderzoek, introductie tot de epidemiologie, gezondheidseconomische evaluatie, ...

15/10   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 371 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be