Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

242 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Social media: hoe chatten, twitter, facebook en youtube gebruiken
Pantelco BVBA

Wat bereik je met deze training? U leert: Analyseren van berichten /proactief en passend antwoorden Voorbeelden van klantgerichtheid per kanaal Checklist klantgerichtheid over alle kanalen Juiste ‘tone of voice’ via elk kanaal Effectief inspelen op onl Chat en ...

19/12   |  NL   |  Info





Workshop klantgerichte schriftelijke communicatie en taalgebruik
Agataal Taalopleidingen

Deze interactieve opleiding reikt u praktische redactionele taaltechnieken aan om klantgerichte teksten te schrijven. U leert visueel aantrekkelijke en dynamische teksten op te stellen waarvan de inhoud perfect beantwoordt aan de vragen en verwachtingen van uw doelpubliek. Ook ...

6/11   |  NL   |  Info





Expert klantgerichtheid
SBM

Hoe evolueert je organisatie naar een klantgerichte organisatie? Welke acties kan je daartoe opzetten? Hoe krijg je medewerkers gemotiveerd zodat zij volop voor de klant gaan? Welke klantbevragingen zet je best op en hoe ga je aan de slag met de resultaten? Hoe krijg je de ...

12/3   |  NL   |  Info





Klantvriendelijk telefoneren
Expert Academy

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft ...

6/2   |  NL   |  Info





Zeevracht
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Programma: Vraag en aanbod in de scheepvaart Marktspelers en marktverhoudingen Voor- en nadelen van de verschillende tariefstellingen Transittijd of service als criteria Betalingscondities vergeleken Aanbod en impact op de prijsstelling Tactische aspecten

19/3   |  NL   |  Info





Wegtransport
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

In de Europese Unie vertegenwoordigt het goederenvervoer over de weg meer dan twee derden van de totale tonnage. In deze module analyseren we samen met jou hoe de markt van het wegtransport in elkaar zit en evolueert én de voor- en nadelen van deze transportvorm. We kijken ook ...

7/2   |  NL   |  Info





Toolbox voor duurzaam inkopen
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Labels, certificaten en managementsystemen zijn belangrijke tools in de uitbouw van een duurzaam inkoopbeleid. Ze helpen je om zicht te krijgen op complexe producteigenschappen, op TCO of levenscycluskost, en op duurzame praktijken in de supply chain.

18/12   |  NL   |  Info





Succesvolle strategieën voor duurzaam inkopen
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Ken je de vijf kritische succesfactoren om van duurzaam aankopen een succes te maken in jouw organisatie? Draagvlak creëren voor duurzaam aankopen is alvast de eerste stap. Maar ook het bepalen van die strategische doelstellingen die cruciaal zijn voor de organisatie en het mee ...

20/11   |  NL   |  Info





Pimp je team - inkooporganisatie & talent development
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Om de doelstellingen van de inkoopstrategie te kunnen verwezenlijken moet je een goed gestructureerde inkooporganisatie uitbouwen, die aansluit bij de noden van het bedrijf. Structuur ontwerpen betekent beslissen wie waarvoor verantwoordelijk is en dus ook wie daarbij wat moet ...

6/12   |  NL   |  Info





Marktanalyse & inkoopstrategie voor transport
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Als transport-inkoper is het belangrijk om de juiste strategische keuzes te maken, die aansluiten bij de specifieke transportbehoeften en doelstellingen van jouw bedrijf. Een bedrijfsvisie die duurzaamheid laat primeren, resulteert bijvoorbeeld in een heel andere oplossing dan ...

24/1   |  NL   |  Info





Sociale regelgeving voor inkoop/uitbesteden van transport
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Ken je de risico’s die je loopt als opdrachtgever/verlader bij het inkopen en uitbesteden van transport? Wist je dat je als opdrachtgever hoofdelijk aansprakelijk wordt gesteld als jouw transporteur niet in orde is met de sociale wetgeving, of zich niet houdt aan de Europese ...

31/1   |  NL   |  Info





Luchtvracht: transport van alles behalve lucht
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Voor lange afstand transport wordt meestal gekozen voor zeevracht. Voor sommige goederen, of in bepaalde situaties kan luchtvracht echter aangewezen of noodzakelijk zijn. Het is belangrijk om de voor- en nadelen van beide transportmodi goed te kennen, evenals de belangrijkste ...

28/2   |  NL   |  Info





Starten met duurzaam inkopen
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Hoe kunnen we als organisatie, als inkoopmanager, als inkoopprofessional en als duuurzaamheidsexpert starten met het creëren van duurzame impact via de grootste hefboom van jouw organisatie: koopkracht. We gaan op zoek naar de antwoorden bij de nieuwe internationale standaard ...

23/10   |  NL   |  Info





Operationeel inkopen - vlot van purchase to pay
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Een operationele inkoper ben je sneller dan je denkt. Plaats je bestellingen? Moet je soms prijzen aanvragen of offertes vergelijken? Heb je regelmatig (telefonisch) contact met leveranciers? Dan is deze opleiding voor jou! Na afronding zal je door het bos de bomen zien: vele ...

4/12   |  NL   |  Info





Juridische aspecten van het inkoopcontract
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Het doel van deze opleiding is om jouw juridisch bewustzijn als inkoper aan te scherpen en je basiskennis mee te geven van juridische aandachtspunten die belangrijk zijn voor inkopers. De inhoud van de cursus is uiteraard juridisch, maar er wordt dicht aangesloten bij de ...

20/11   |  NL   |  Info





Cyclus masterclass duurzaam inkopen
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Duurzaamheid is een belangrijke strategische keuze die bedrijven (moeten) maken, enerzijds om zelf te overleven, maar ook omwille van hun verantwoordelijkheid voor de samenleving en het milieu. Inkoop is het krachtigste instrument om duurzaamheidsdoelstellingen te realiseren in ...

23/10   |  NL   |  Info





Treintransport: kansen & dwarsliggers
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

De keuze voor spoorvervoer is een strategische aangelegenheid; het is een afweging of een modal shift een optimalisatie van kosten en efficiëntie kan bewerkstelligen. Een grondige kennis van de markt, de techniek, de processen, de prijsopbouw, de soorten treinen en mogelijke ...

21/2   |  NL   |  Info





Efficiënte inkoopprocessen & digitalisering
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Om een inkoopstrategie te kunnen vertalen naar een efficiënte inkooporganisatie, moet je eerst de verschillende processen onderkennen en in kaart brengen die een rol spelen in de uitoefening van de inkoopfunctie. Tevens is het belangrijk om te weten door welke systemen deze ...

8/11   |  NL   |  Info





Binnenvaart & short sea shipping
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

In de bedrijfswereld heerst nog grote onwetendheid over de troeven van de binnenvaart en ShortSea Shipping (SSS). De essentie waarom binnenvaart en SSS niet vaker in logistieke schema’s voorkomen is dat velen een verkeerd beeld hebben; zij denken aan traag en/of complex te ...

14/2   |  NL   |  Info





10x sneller door inspiratie - best practices duurzaam inkopen
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Dit is een unieke workshop voor professionals. U krijgt zicht op inspirerende best practices en tools in de voormiddag. In de namiddag bent u aan het woord in een lerend netwerk van collega-aankopers, experten en pioniers. Stel nu al uw grote vragen en uitdagingen rond duurzaam ...

5/2   |  NL   |  Info





Advanced procurement
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

In het derde advanced niveau van de algemene VIB-inkoopopleidingen gaan we dieper in op het managen, structureren en optimaliseren van relaties en samenwerking met enerzijds kernleveranciers en anderzijds interne stakeholders.

15/11   |  NL   |  Info





L’orientation client : un processus continu d’amélioration
Cameleon Business Training

Cela fait plusieurs années que nous formons des organisations sur ce thème.Nous constatons que la solution pour devenir une entreprise orientée client ne se situe pas uniquement dans l’apprentissage d'aptitudes.Bien entendu,une formation est importante.Mais nous abordons ...

Sur mesure   |  Info





Heart selling (vente)
Cameleon Business Training

Par le passé, on n’achetait que le produit. Aujourd’hui, de nombreux facteurs supplémentaires sont pris en compte dans le processus décisionnel du consommateur.De plus, il faut aussi tenir compte du fait que les clients sont devenus beaucoup plus autonomes. Cette formation va ...

Sur mesure   |  Info






Résultats 1-25 de 242 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be