Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

209 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Video testimonials maken met je smartphone
Catena Company

Een bekend spreekwoord zegt dat de beste camera diegene is die je bij je hebt. Tegenwoordig heeft iedereen zijn smartphone steeds op zak en de camera's daarin zijn meestal van een superieure kwaliteit. Je hebt dus niet veel extra meer nodig om mooie beelden te maken. Veel mensen ...

4/4   |  NL   |  Info





Workshop klantgerichte schriftelijke communicatie en taalgebruik
Agataal Taalopleidingen

Deze interactieve opleiding reikt u praktische redactionele taaltechnieken aan om klantgerichte teksten te schrijven. U leert visueel aantrekkelijke en dynamische teksten op te stellen waarvan de inhoud perfect beantwoordt aan de vragen en verwachtingen van uw doelpubliek. Ook ...

15/3   |  NL   |  Info





Training communicatieskills – salesgesprekken voeren
ElaN Languages

Tijdens deze opleiding reiken we u alle tools aan voor een professioneel en doeltreffend verkoopgesprek – face to face of aan de telefoon. Tal van simulatieoefeningen bereiden u voor op het echte werk: uw product of dienst met succes aan de m/v brengen. Voor wie? Medewerkers uit ...

Sur mesure   |  Info





Training communicatieskills – presentaties geven
ElaN Languages

Uw presentaties naar een hoger niveau tillen: dat leert u tijdens deze opleiding. Met dank aan de praktische tips & tricks van een ervaren specialist. Op de koop toe leert u de stijl en de structuur van uw presentaties te verbeteren. Resultaat? U overtuigt met sprekend gemak uw ...

Sur mesure   |  Info





Training communicatieskills – klantgerichte e-mails schrijven
ElaN Languages

Helder, correct en in een klantvriendelijke stijl. Tijdens deze opleiding leert u e-mails te schrijven die professioneel overkomen. Met veel voorbeelden uit de praktijk en handige tips & tricks. Voortaan drukt u in alle gemoedsrust op ‘verzenden’. Voor wie? Medewerkers die in ...

Sur mesure   |  Info





Training communicatieskills – klantgericht telefoneren
ElaN Languages

Hoe staat u iemand op een professionele manier te woord aan de telefoon? Wat doet u beter wel en wat beter niet? Onze coach geeft u tips & tricks en vertrekt vanuit cases die u aanreikt. Resultaat? Na deze opleiding beschikt u over de juiste ‘telefoonreflex’: klantgericht en ...

Sur mesure   |  Info





Training communicatieskills – klachten behandelen
ElaN Languages

Heeft een klant een klacht? Dan verwacht hij een positieve en hoffelijke reactie. Tijdens deze opleiding leert u gepast te reageren. Een ervaren coach koppelt de theorie aan voorbeelden uit de praktijk van de deelnemers en simulatieoefeningen. Resultaat? Meer tevreden klanten en ...

Sur mesure   |  Info





Klantvriendelijk telefoneren
Expert Academy

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft ...

19/8   |  NL   |  Info





De kunst van vragen stellen
Pantelco BVBA

De kunst van vraagstelling, die willen we met u delen. We frissen het voor u op en maken intelligente vragen stellen voor u blijvend helder. Waarom stel je vragen? Je stelt een vraag omdat je iets wilt weten. (Door vragen te stellen, kom je erachter waar de klant precies ...

26/3   |  NL   |  Info





Negotiëren - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

17/9   |  EN   |  Info





Negotiëren - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

4/6   |  EN   |  Info





Negotiating - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

21/5   |  NL   |  Info





Negotiating - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

26/2   |  EN   |  Info





Negotiatiëren - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

EN   |  Info





E-mail marketing en marketing automation
SBM

Genereer nieuwe prospects en klanten via het digitale marketing proces. In deze training leren we u hoe u een leadgeneratie traject opzet via verschillende (online) kanalen. We leren hoe u uw doelgroep(en) verleidt via sociale media berichten en hoe uw e-mailmarketing ...

6/6   |  NL   |  Info





Google analytics basics
SBM

De opleiding Google Analytics Basics leert u de cijfers van uw website juist te analyseren en te interpreteren. U leert hoe u een Google Analytics-account opzet en data structureert. We leren u werken met filters en lossen specifieke problemen op zoals: data meten voor ...

18/3   |  NL   |  Info





Facebook marketing
SBM

De training Facebook Marketing bestaat uit 2 modules. Deelnemers kunnen zich inschrijven voor één module of voor beide modules*. Wie zich inschrijft voor module 2 is beheerder van de Facebook bedrijfspagina in zijn of haar organisatie. Module 1: Bouwen aan uw merk op ...

18/3   |  NL   |  Info





Linkedin marketing
SBM

De training LinkedIn marketing bestaat uit 2 modules. Deelnemers kunnen zich inschrijven voor één module of voor beide modules*. Wie zich inschrijft voor module 2 wordt verondersteld om beheerder te zijn van de LinkedIn bedrijfspagina in zijn of haar organisatie. · Module 1: ...

13/3   |  NL   |  Info





Marketing communicatie (marcom): de fundamenten
SBM

Werk stap voor stap aan de communicatiestrategie voor uw organisatie of uw merk. Bij marketingcommunicatie komt veel meer kijken dan reclamepraatjes. Van klanten informeren en overtuigen, tot uw imago oppoetsen en een trendsetter worden in uw vakgebied. Een greep uit de ...

25/2   |  NL   |  Info





Google advanced (sbm certified training)
SBM

Volg deze opleiding en: . U kent de do’s-and-don’ts van SEO-copywriting . U haalt een hoge ranking in Google . U weet welke andere factoren SEO-succes bepalen Toch is SEO-copywriting alleen niet zaligmakend. Volg dus zeker ook de twee modules van Frederik Delfosse. Hij ...

13/5   |  NL   |  Info





Professioneel functioneren op een vakbeursstand - inhouse training
SBM

Zet uw standbemanning op scherp - INHOUSE TRAINING VAN 1 DAG Vanuit onze expertise hebben we een standaardprogramma van 1 dag (6 uur) voor bedrijven en organisaties uitgewerkt, samen met onze zeer ervaren trainers. Ze zijn één voor één bedreven in de materie, ongeacht de ...






Professioneel accountmanagement
SBM

De Account Manager als spilfiguur in het veranderende verkoopproces Traditionele salesrecepten schieten tekort om klanten aan de haak te slaan én te houden. Benieuwd naar de ingrediënten van accountmanagement 3.0? Uw verkopersrol future-proof invullen? Dan is de opleiding ...

15/4   |  NL   |  Info





Advanced verkooptraining: de onderhandelings- en communicatievaardigheden van een sales pro
SBM

Leer alle communicatie- en onderhandelingsvaardigheden die uw commercieel succes gevoelig verhogen! Krijgt u klamme handjes en knikkende knieën als u voor een publiek spreekt? Geen nood: zelfverzekerd communiceren met impact valt te leren - zeker als u onze training volgt. ...

21/3   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 209 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be