Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

337 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren
Greet Training

Deze training is voor u, als u regelmatig telefoneert met klanten, leveranciers, interne en externe relaties. U leert & oefent de professionele telefoonetiquette, wat u moet vermijden, wat u moet doen bij klachten. Tijdens de training oefenen we met telefoontoestellen en ...

NL   |  Info





Workshop klantgerichte schriftelijke communicatie en taalgebruik
Agataal Taalopleidingen

Deze interactieve opleiding reikt u praktische redactionele taaltechnieken aan om klantgerichte teksten te schrijven. U leert visueel aantrekkelijke en dynamische teksten op te stellen waarvan de inhoud perfect beantwoordt aan de vragen en verwachtingen van uw doelpubliek. Ook ...

25/1   |  NL   |  Info





Effectief & doelgericht onderhandelen voor aankopers
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag wordt van u – als inkoper – verwacht dat u waarde creëert: financiële waarde enerzijds, operationele waarde anderzijds. Als inkoper draagt u immers een gigantische financiële en operationele verantwoordelijkheid. Uw resultaat determineert het resultaat van uw ...

3/5   |  NL   |  Info





Masterclass voorraadbeheer
IFBD - Institute for Business Development

Onze trainer garandeert dat u na het volgen van deze training en het opvolgen van de adviezen die u mee krijgt naar uw magazijn uw voorraden verder kunt optimaliseren. Besparingen van meer dan 20.000 € op korte termijn, zijn dan ook eerder regel dan uitzondering. Deze training ...

19/4   |  NL   |  Info





Telefooncommunicatie
AMVR

Aan de telefoon is men de public relation officer van het bedrijf en een professioneel gebruik van de telefoon als dusdanig is het tele-visitekaartje van het bedrijf. De voor- en nadelen van de telefoon en de fouten van het telefoongebruik worden toegelicht. Wanneer gebruiken we ...

Sur mesure   |  Info





Prospectie
AMVR

Hoe prospectie ontwikkelen tot een normaal onderdeel van de werkzaamheden van de verkoper? Wanneer prospecteren of het juiste momentum? De ideale weg bestaat niet. Elke verkoper moet uitzoeken welke weg naar Rome hem het beste ligt. Het leren realistisch inschatten van kansen. ...

Sur mesure   |  Info





Overtuigen en afsluiten in de verkoop
AMVR

Waarom koopt de klant bij de ene verkoper wel en niet bij de andere? Overtuigen is vooral inzicht in de behoeften van de klant en dit kunnen vertalen naar de krachten van de dienst of het product dat men aanbiedt. Maar dit is vaak niet voldoende. Het leren ontdekken en ...

Sur mesure   |  Info





Onderhandelen
AMVR

In deze opleiding wordt ingegaan op het verschil tussen samenwerken, vechten en onderhandelen. De verschillende onderhandelingsstijlen en de voor- en nadelen van elke stijl worden via concrete rollenspelen ingeoefend en uitgetest. Daarnaast bespreken we de verschillende ...

Sur mesure   |  Info





Klachtenbehandeling en customer service
AMVR

De customer service is een belangrijke schakel in de verdere uitbouw van de relatie met de klant. Hoe pakken we een agressieve, een stille, een twijfelende, een praatzieke klant aan? Hoe kunnen we te weten komen wat de echte klacht is en de klant laten voelen dat we zijn klacht ...

Sur mesure   |  Info





Commerciële vaardigheden en verkoop
AMVR

Afhankelijk van de vraag en van de voorkennis en ervaring van de deelnemers kunnen hier volgende onderwerpen aan bod komen: commerciële communicatie, hoe pas ik mij aan aan de communicatiestijl van de klant, hoe overtuig ik de klant, het afsluiten van een gesprek, hoe ga ik om ...

Sur mesure   |  Info





Accountmanagement
AMVR

Wat zijn de taken van de accountmanager? Op basis hiervan bespreken we de eigenschappen en noodzakelijke vaardigheden van de accountmanager. Hoe een correcte portfolio-analyse maken? De accountanalyse en een daaraan gekoppeld accountplan maken en opvolgen in functie van de ...

Sur mesure   |  Info





Cpi - customer performance indicatoren
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag leven wij in het ‘klantentijdperk’. Het is de klant die alle touwtjes strak in handen heeft én houdt. Maar deze klant staat vandaag ook zelf meer en meer onder druk en is daardoor uitermate complex en veeleisend geworden. Hij is niet langer alleen op zoek naar een ...

17/5   |  NL   |  Info





De eprivacy verordening (aanvulling gdpr) en de impact op cookies, dm en telemarketing
Kluwer Opleidingen / Formations

'Iedereen heeft sinds enkele maanden de mond vol van de aankomende GDPR. Maar wist u dat er ook een tweede verordening aankomt met aanzienlijke impact op de marketingwereld? In de loop van 2018 of in elk geval vóór 2019 wordt de zogenaamde ePrivacy verordening verwacht. Die ...

26/4   |  NL   |  Info





Gdpr en zijn wettelijke verplichtingen - datalekken, technische beveiliging en contractuele clausules
Kluwer Opleidingen / Formations

'De GDPR brengt een reeks strengere regels mee rond het gebruik van uw (marketing-)database. Maar daarnaast bevat de verordening ook een hele reeks 'organisatorische' verplichtingen voor de hele onderneming zoals de meldplicht bij datalekken, export van gegevens en data buiten ...

27/2   |  NL   |  Info





Excel voor inkopers
IFBD - Institute for Business Development

Als inkoper wordt u meer en meer bestookt met een overvloed aan (cijfermatige) informatie. Prijsvergelijkingen, product specificaties, complexe offertes … zijn hier slechts enkele voorbeelden van. Het verzamelen enerzijds en analyseren anderzijds van deze inkoopinformatie is dan ...

15/5   |  NL   |  Info





Agoria academy: masterclass social media in b2b
Agoria

Van het potentieel van social media voor b2b wordt slechts 10% benut. En dat terwijl net die kanalen steeds belangrijker worden, door o.a. e-commerce en de digitale transformatie van ondernemingen! Agoria helpt u op weg met een praktische opleiding die volledig is toegespitst op ...

NL   |  Info





Managing & coaching van uw commerciële binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

Uw commerciële binnendienstmedewerkers zijn immers de spil van uw bedrijf. Zij verwerken orders, opdrachten en verzoeken van de buitendienstmedewerkers, handelen klachten af, bereiden offertes voor en volgen die verder op, beheren de agenda van uw Sales, negotiëren met uw ...

15/5   |  NL   |  Info





Omgaan met agressie
Skan Performance Management

Deze contextuele training heeft twee zwaartepunten. Ten eerste het grondig begrijpen van de achtergronden van het proces van agressie als de weg naar aanvaarding en ten tweede de acute aanpak van agressie. Zowel de oorzaken van agressie, het leren beheren en beheersen van ...

Sur mesure   |  Info





Effectief verkopen
Skan Performance Management

Deze training kan modulair worden opgebouwd per stap van het verkoopsproces in functie van de sector, het product en klantenprofiel. De voornaamste doelstellingen van deze opleiding zijn : kennis van de fasering en structuur van het verkoopsproces, omzetten van deze kennis in ...

Sur mesure   |  Info





Stakeholdering
IFBD - Institute for Business Development

Het is opvallend hoeveel informatie, workshops en trainingen er voorhanden zijn over de harde, technische en managerial benadering van samenwerken en projectmanagement en hoe weinig over de zachte, menselijke en emotionele kant van uw job. Dit terwijl deze laatste essentieel is ...

26/2   |  NL   |  Info





De kracht van platformstrategie
IFBD - Institute for Business Development

Uw klanten zoeken vandaag niet langer naar winkels of producenten, maar naar producten of oplossingen. Zij zoeken een ontmoetingsplaats, die niet gebonden is aan één merk of één bedrijf. In de ‘analoge’ wereld zijn dit onze winkelcentra. Maar in onze ‘digitale’ wereld vinden we ...

22/1   |  FR   |  Info





HR Business Partner : Master Class
Kluwer Opleidingen / Formations

Lors de la formation pratique 'HR Business Partner : masterclass', découvrez comment devenir un décideur incontournable pour votre organisation. Lors de ces journées de formation intensive sous le regard des meilleurs coaches expérimentés, développez de multiples compétences ...

25/9   |  FR   |  Info





Hr-analytics: de basis voor een strategisch hr-management
Kluwer Opleidingen / Formations

Bent u op zoek naar een manier om de impact van het menselijk gedrag op uw bedrijfsresultaten meetbaar en zichtbaar te maken?Wilt u leren hoe u hr-metrics efficiënt in kaart brengt, analyseert en consulteer? Tijdens deze opleiding ontdekt u een holistische kijk op hr analytics. ...

5/11   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 337 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be