Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

534 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Organisation d'entreprise interne

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen nog dikwijls direct contact boven mailverkeer. Daar gelden nog altijd de basisprincipes van zakelijk klantvriendelijk telefoneren. Het belang van een ...

NL   |  Info





Voeren van een verzuimbeleid / aanwezigheidsbeleid
De Gussem Training & Consulting

Als je de cijfers ontleedt van de kostprijs voor (ziekte)verzuim/afwezigheden buiten de wettelijk toegestane dan kijk minstens verbaasd. Verzuim kost bedrijven en organisaties handen vol geld. Ziektes behoren jammer genoeg tot het normale leven en functioneren van de mens. Dus ...

NL   |  Info





Train the trainer
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een beetje ...

NL   |  Info





Peterschap nieuwe werknemers en introductie nieuwe collega
De Gussem Training & Consulting

Eindelijk : de nieuwe collega komt er aan ... . Hoge verwachtingen aan beide kanten maar hoe zorg je voor een vlot onthaal van nieuwe werknemers ? Welke acties onderneem je om de introductie gestructureerd en toekomstgericht te laten verlopen ? Peterschap, een stappenplan ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken voeren
De Gussem Training & Consulting

Ben jij ook overtuigd van de grote meerwaarde van een aantal officieuze en officiële gespreksmomenten met je medewerkers en wil je dat op de juiste manier doen? Wil je deze gesprekken gebruiken als ultiem bindmiddel om medewerkers actief te betrekken bij de invulling en ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren in het duits
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. Voor uw Duitstalige gesprekken kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Het seminarie is in het Duits. Tweedaags seminarie in Duitstalig België (St. Vith). Twee overnachtingen en alle maaltijden ...

NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. U ontdekt hoe u leesbaar en doeltreffend schrijft voor de hedendaagse lezer van zakelijke teksten, e-mails enz. De trainer, Greet De Baets, is de auteur van het boek Helder schrijven. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee ...

NL   |  Info





Workshop telefonische klachtenbehandeling
Pantelco BVBA

Door slim te communiceren kan je de emotie van de klant snel beïnvloeden. Dankzij deze workshop weet je snel het vertrouwen te terug te winnen en klachten professioneel op te vangen en af te ronden. De aanpak van  de training 'Telefonische klachtenbehandeling' ? We ...

18/10   |  NL   |  Info





Transport en distributie management
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Deze opleiding verschaft de leidinggevende medewerkers met verantwoordelijkheden voor de planning en de organisatie van transport en distributie inzicht in de nieuwe technieken en de praktische oplossingen van de transportoptimalisatie.

28/11   |  NL   |  Info





Efficiënt magazijnmanagement
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

In 5 sessies (4 klassikaal en 1 digitaal) krijg je een grondige, indepth opleiding over de rol van het magazijn in de supply chain. Daarbij wordt vooral gefocust op: de lay-out van het magazijn, de werking van het magazijn en het WMS, WMS en kostenbeheersing en de aansturing van ...

10/9   |  NL   |  Info





Cyclus senior logistiek management
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

De functie van de logistiek manager verandert onder invloed van de globalisering van de economie, en de digitalisering van de markt. De nadruk komt te liggen op begrippen als flexibiliteit, betrouwbaarheid, partnership, responsiviteit en doorlooptijdverkorting. De ...

10/9   |  NL   |  Info





Voorraadbeheer en -optimalisatie
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

In 5 dagen (4 klassikaal en 1 digitaal) leer je alles over: de rol van voorraadbeheer, het statisch bestelmodel, het dynamisch bestelmodel en forecast-technieken, strategisch voorraadbeheer, voorraadbeheer in een distributie-omgeving en voorraadbeheer in een productie-omgeving.

10/10   |  NL   |  Info





Lean productiemanagement en -planning
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Voor een vlot en lean productieproces is een goede planning van capaciteit en resources van primordiaal belang. Tijdens deze opleiding leer je de verschillende planningsmethodieken kennen met hun voor- en nadelen.

5/11   |  NL   |  Info





Supply chain process & project management
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

De moderne logistieke organisatie moet de klant als vertrekpunt nemen. Dat vereist snelheid van goederen- en informatieoverdracht, kostenbeheersing, flexibiliteit, perfecte kwaliteit en added value. Integratie van bedrijfsprocessen en van informaticasystemen, zowel intern als ...

12/9   |  NL   |  Info





Klantgericht telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. De juiste attitude bij klantgericht telefoneren. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht ...

13/9   |  NL   |  Info





Build the scorecard for your hr department
CompetentieAtelier powered by Oxalis

Ontwikkel je persoonlijke vaardigheden om de implementatie van de bedrijfsstrategie efficiënt te ondersteunen. Ga aan de slag met je visie en missie en visualiseer je KSF's. Bouw en implementeer je scorecard vanuit je strategische thema's. Je leert een praktische tool die je ...

3/10   |  NL   |  Info





Interne communicatie
Zenit. Training, Consultancy & Coaching

ZENIT implementeert acties die leiden naar een betere doorstroming van de informatie over de taak, het beleid en de veranderingen binnen de organisatie. •Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de doelstellingen door iedereen eenduidig worden geïnterpreteerd? •Hoe kan men ...

Sur mesure   |  Info





Van evaluatie- tot evolutiegesprekken
The European Training House

Evolutiegesprekken zijn een tool om de eigen medewerkers op te tillen naar het niveau dat leidinggevenden nodig hebben om hun objectief te behalen. Dit vergt een grondige voorbereiding (manager medewerker). Waar staat de medewerker nu op het vlak van competentie en motivatie? ...

Sur mesure   |  Info





Sollicitatiegesprekken
The European Training House

Het sollicitatiegesprek zal u in staat moeten stellen aan de weet te komen in welke mate de kandidaat beantwoordt aan het gezochte profiel, maar ook of de persoon in kwestie de functie op lange termijn kan invullen. Stemmen de cultuur en de waarden van de kandidaat overeen met ...

Sur mesure   |  Info





Telefonische klachtenbehandeling
The European Training House

Klagende klanten zijn de klanten die tenminste de moeite stellen om hun klachten kenbaar te maken. We moeten deze klanten dan ook met het nodige respect behandelen en trachten op een snelle en accurate wijze hun klacht om te vormen tot een tevredenheid naar ons bedrijf toe. Het ...

Sur mesure   |  Info





Gastvriendelijkheid
The European Training House

Gastvriendelijkheid is de basis voor een succesvolle Horeca-zaak. De motivatie of demotivatie van de medewerkers wordt grondig in vraag gesteld. Hoe zien de gasten ons? Hoe communiceren wij met hen. … (non-verbaal en verbaal)? Zijn wij ons bewust van het feit dat ons gedrag dat ...

Sur mesure   |  Info





Faciliteren en implementeren van thuiswerk
Mezure

Laten we mensen één, twee of meer dagen per week van thuis werken? Wat zijn de voordelen verbonden aan het thuiswerken waar zitten de valkuilen. En wat met de andere vragen die rijzen? Is de werknemer nog verzekerd tegen een arbeidsongeval? We bekijken stap per stap hoe je als ...

NL   |  Info





Welkom aan boord: warmzakelijk interviewen en aanwerven van sterke kandidaten
M-arc

Grondige training met opleider die jarenlang kandidaten heeft gescreend en aangeworven. U leert niet in het wilde weg te vragen maar zo gericht mogelijk kandidaten op een warmzakelijke manier te interviewen. We gebruiken echte cv's en brieven van al dan niet aangeworven ...

Sur mesure   |  Info






Résultats 1-25 de 534 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be