Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

301 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Organisation d'entreprise interne

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mail- of sms- verkeer. Er zijn natuurlijk nog altijd de basisprincipes van klantvriendelijk en zakelijk telefoneren. Het belang ...

NL   |  Info





Voeren van een verzuimbeleid / aanwezigheidsbeleid
De Gussem Training & Consulting

Als je de cijfers bekijkt van de kostprijs voor (ziekte)verzuim of alle afwezigheden buiten de wettelijk toegestane dan kijk minstens verbaasd. Ziektes kosten bedrijven en organisaties handen vol geld. Ziektes behoren jammer genoeg tot het normale leven en functioneren van de ...

NL   |  Info





Train the trainer
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een beetje ...

NL   |  Info





Peterschap nieuwe werknemers en introductie nieuwe collega
De Gussem Training & Consulting

Eindelijk : de nieuwe collega komt er aan ... . Hoge verwachtingen aan beide kanten maar hoe zorg je voor een vlot onthaal van nieuwe werknemers ? Welke acties onderneem je om de introductie gestructureerd en toekomstgericht te laten verlopen ? Peterschap, een stappenplan ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken voeren
De Gussem Training & Consulting

Als je er ook zo tegenaan kijkt of er echt naar uitkijkt om er aan te beginnen dan is dit de opleiding die je helemaal zal overtuigen en op je gemak stellen. Elke organisatie is voortdurend in beweging en evolueert aan een bepaalde snelheid. Sommige vanuit een maatschappelijk ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

21/2   |  NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

7/2   |  NL   |  Info





Functionerings- en beoordelingsgesprekken voor medewerkers
Geert Haentjens Training & Consulting

Alle inzichten en vaardigheden nodig om als medewerker gebruik te maken van de sturing, aansporing, coaching en binding die functionerings- en beoordelingsgesprekken kunnen bieden. Immers, geleid worden is GEEN passief proces! Deze training kan onderdeel zijn van een ...

Sur mesure   |  Info





Beoordelingen die functioneren
Geert Haentjens Training & Consulting

Ontdek de meerwaarde, (nieuwe) technieken en kleine kneepjes van het vak m.b.t. resultaat- en competentiegericht coachen en beoordelen door middel van een praktisch bedrijfseigen systeem. Omzeil de moeilijkheden en valkuilen bij het implementeren, revitaliseren en onderhouden ...

Sur mesure   |  Info





Voorraadbeheer en -optimalisatie
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

In 5 dagen (4 klassikaal en 1 digitaal) leer je alles over: de rol van voorraadbeheer, het statisch bestelmodel, het dynamisch bestelmodel en forecast-technieken, strategisch voorraadbeheer, voorraadbeheer in een distributie-omgeving en voorraadbeheer in een productie-omgeving.

2/4   |  NL   |  Info





Cyclus senior logistiek management
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

De functie van de logistiek manager verandert onder invloed van de globalisering van de economie, en de digitalisering van de markt. De nadruk komt te liggen op begrippen als flexibiliteit, betrouwbaarheid, partnership, responsiviteit en doorlooptijdverkorting. De ...

24/1   |  NL   |  Info





Efficiënt magazijnmanagement
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

In 5 sessies (4 klassikaal en 1 digitaal) krijg je een grondige, indepth opleiding over de rol van het magazijn in de supply chain. Daarbij wordt vooral gefocust op: de lay-out van het magazijn, de werking van het magazijn en het WMS, WMS en kostenbeheersing en de aansturing van ...

24/1   |  NL   |  Info





Asset management, aan de slag met iso 55000
ie-net ingenieursvereniging

Na het volgen van deze training: • Heeft de deelnemer kennis van Asset Management definities en de vereisten genoemd in ISO 55000 • Is hij / zij bewust van de toegevoegde waarde van Asset Management voor zijn / haar organisatie • Kent de deelnemer de verschillende Asset ...

NL   |  Info





Human resources management
EHSAL Management School

Inleidende sessies: Kick-off Voorstelling van een HRM-denkkader HRM en de maatschappelijke omgeving Module 1: Instroom en uitstroom Module 2: Doorstroom Workshop: Transformerend functioneren Module 3: Organisatiecultuur en ...

NL   |  Info





Training call center: deze contact center training geeft blijvende resultaten
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Training klantgericht telefoneren met klachten
Pantelco BVBA

Hoe betovert u uw klanten aan de telefoon? Tijdens deze training 'klantgericht telefoneren' leert u om het beste uit uw telefoongesprekken te halen. Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen ...

11/10   |  NL   |  Info





Slim rekruteren: motivatie gericht interviewen
Pantelco BVBA

'De juiste persoon op de juiste plaats, wetenschappelijk bepaald' Wat mag u verwachten? Inzicht in 48 verschillende werkmotivaties. Professioneel testen van uw kandidaten. Rapporten lezen, interpreteren en gebruiken. Hoe iWAM verder gebruiken voor ...

11/7   |  NL   |  Info





Team management, teamcoaching
Pantelco BVBA

Inzicht in mijn mensen en hun potentieel volledig aanwenden” Wat bereikt u met de training? 1. Inzicht in je eigen motivaties en de motivaties van je team. 2. Hoe overkom ik deze verschillen en waar hou ik rekening mee? 3. Beter inspelen op mijn medewerkers door de ...

16/5   |  NL   |  Info





Team management, teamcoaching
Pantelco BVBA

Inzicht in mijn mensen en hun potentieel volledig aanwenden” Wat bereikt u met de training? 1. Inzicht in je eigen motivaties en de motivaties van je team. 2. Hoe overkom ik deze verschillen en waar hou ik rekening mee? 3. Beter inspelen op mijn medewerkers door de ...

16/5   |  NL   |  Info





Top100 tools for learning
Stimulearning - L&D Netwerk

Een twintigtal collega's in L&D komen een tool voorstellen die ze zelf gebruiken in hun dagelijkse leerpraktijk. Stimulearners betalen een vroegboekprijs van € 40.00 tot 05/02/19. Nadien is het € 80.00 voor hen. Niet-stimulearners betalen € 120.00.

21/2   |  Info





Training helpdesk: vitaminen voor uw helpdesk
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers en tientallen in IT helpdesks. We maken heel snel een duidelijke analyse. Werken vervolgens heel sterk in op attitude en motivatie voor uw medewerkers. Trainen en coachen ...






Training klantgericht telefoneren / telefoontraining / professioneel telefoneren
Pantelco BVBA

Hoe betovert u uw klanten aan de telefoon? Tijdens deze training 'klantgericht telefoneren' leert u om het beste uit uw telefoongesprekken te halen. Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen ...

5/7   |  NL   |  Info





Professioneel onthaal - training klantgericht onthaal - onthaal
Pantelco BVBA

2 daagse praktijk gerichte training De eerste dag is 14 februari, de 2 de dag 28 februari, telkens van 9 tot 17 uur. Wat heb je aan deze training? Je wordt ten volle bewust van hoe jij communiceert. Je beheerst de belangrijkste communicatievaardigheden voor een ...

26/4   |  NL   |  Info





Interview comportementale
Quintessence Consulting

La formation Interview comportementale améliore l’exécution de votre politique de recrutement et de sélection. En deux jours vous apprenez à poser les bonnes questions et à écouter de manière active. Vous découvrez ainsi les motivations positives et négatives du candidat et les ...

7/2   |  FR   |  Info





Netwerkevent: leren en coachen via paarden - kennismaking
Hilde Mariën Coaching en Opleiding

Ervaar hoe het coachen en leren via paarden in zijn werk gaat. Na een korte theoretische introductie gaan we aan de slag met de paarden met demo's en oefeningen, zodat je de meerwaarde van de inzet van paarden in coaching- en leerprocessen ervaart. Paarden filteren hun ...

28/2   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 301 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be