Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

196 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Organisation d'entreprise interne

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mail- of sms- verkeer. Er zijn natuurlijk nog altijd de basisprincipes van klantvriendelijk en zakelijk telefoneren. Het belang ...

NL   |  Info





Voeren van een verzuimbeleid / aanwezigheidsbeleid
De Gussem Training & Consulting

Als je de cijfers bekijkt van de kostprijs voor (ziekte)verzuim of alle afwezigheden buiten de wettelijk toegestane dan kijk minstens verbaasd. Ziektes kosten bedrijven en organisaties handen vol geld. Ziektes behoren jammer genoeg tot het normale leven en functioneren van de ...

NL   |  Info





Train the trainer
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een beetje ...

NL   |  Info





Peterschap nieuwe werknemers en introductie nieuwe collega
De Gussem Training & Consulting

Eindelijk : de nieuwe collega komt er aan ... . Hoge verwachtingen aan beide kanten maar hoe zorg je voor een vlot onthaal van nieuwe werknemers ? Welke acties onderneem je om de introductie gestructureerd en toekomstgericht te laten verlopen ? Peterschap, een stappenplan ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken voeren
De Gussem Training & Consulting

Als je er ook zo tegenaan kijkt of er echt naar uitkijkt om er aan te beginnen dan is dit de opleiding die je helemaal zal overtuigen en op je gemak stellen. Elke organisatie is voortdurend in beweging en evolueert aan een bepaalde snelheid. Sommige vanuit een maatschappelijk ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

21/2   |  NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

7/2   |  NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. U ontdekt hoe u leesbaar en doeltreffend schrijft voor de hedendaagse lezer van zakelijke teksten, e-mails enz. De trainer, Greet De Baets, is de auteur van het boek Helder schrijven. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee ...

8/11   |  NL   |  Info





Integriteitsscreening - en coaching
Nexus Integrity Consulting

Is mijn leidinggevende uit het juiste hout gesneden om op gepaste wijze te reageren in een onethische situatie? Welke zijn de ethische competenties van mijn (toekomstige) medewerkers? In deze workshop krijg je een overzicht van enkele problematieken en eenvoudige ...

NL   |  Info





Scriptcoaching: bereid je video of webinar optimaal voor
WebinarSolutions Academy

Ben je op zoek naar handige tips bij de voorbereiding van je volgende video of webinar? Of wil je graag feedback om het een volgende keer professioneler aan te pakken? Enkele mogelijke onderwerpen zijn o.a. – Ontdek je verhaal – Kies de gepaste structuur – Schrijf je ...

9/7   |  Info





Het grote blunderboek van het ontslagrecht
IFBD - Institute for Business Development

Meer en meer ondernemingen zijn verplicht om in het kader van een reorganisatie, fusie of outsourcingproject, ook de arbeidscontracten van werknemers te beëindigen. Kennis van ontslagrecht is dan ook een vereiste. En hoewel u bij complexe dossiers ongetwijfeld geadviseerd wordt ...

17/12   |  NL   |  Info





Rendement van leertrajecten
IFBD - Institute for Business Development

In een bedrijf gaat men van elke investering het rendement na. Ook bij opleidingsverantwoordelijken en -aanbieders groeit de behoefte om de effectiviteit en het rendement van leeractiviteiten te kunnen bepalen en optimaliseren. Zeker de laatste jaren wordt er steeds kritischer ...

8/11   |  NL   |  Info





Gedragsgericht interviewen
Quintessence Consulting

- waarde, validiteit en betrouwbaarheid van een interview als selectieinstrument - voorbereiding van het interview - de juiste vraag - gespreksmodel voor gedragsgerichte interviews - valkuilen - motivatie van de kandidaat: positieve en negatieve kenmerken - actief ...

15/10   |  NL   |  Info





Interview comportementale
Quintessence Consulting

La formation Interview comportementale améliore l’exécution de votre politique de recrutement et de sélection. En deux jours vous apprenez à poser les bonnes questions et à écouter de manière active. Vous découvrez ainsi les motivations positives et négatives du candidat et les ...

11/10   |  FR   |  Info





Certified personal coach
Quintessence Consulting

Het programma ‘Certified Personal Coach’ bouwt verder op de opleiding ‘Coaching Essentials’ en gaat dieper in op werkwijzes en technieken. Een geïntegreerd leertraject dat verschillende leermethodes combineert. ‘Certified Personal Coach’ biedt de ideale mix om van u een ...

NL   |  Info





Faciliteren en implementeren van thuiswerk
Mezure

Laten we mensen één, twee of meer dagen per week van thuis werken? Wat zijn de voordelen verbonden aan het thuiswerken waar zitten de valkuilen. En wat met de andere vragen die rijzen? Is de werknemer nog verzekerd tegen een arbeidsongeval? We bekijken stap per stap hoe je als ...

NL   |  Info





Selfiedeo training, maak zelf een professioneel uitziende video met je mobile device
WebinarSolutions Academy

Vandaag is video maken heel toegankelijk geworden. In elke mobile phone of tablet zit een camera waarmee je goede kwaliteitsvideo’s kan maken. Veel mensen denken dat het volstaat als je de record knop weet staan. Dat is een grote misvatting. In deze training krijg je een ...

3/7   |  NL   |  Info





Train-the-blended-trainer
WebinarSolutions Academy

Ontdek hoe eenvoudig en hoe leuk het is om digitale tools te gebruiken en zo de leerimpact te vergroten van je training. In deze training ga je actief aan de slag met de ontwikkeling van enkele digitale hulpmiddelen. NA DE OPLEIDING: - Maak je van elke klassikale training ...

11/9   |  NL   |  Info





Training helpdesk: vitaminen voor uw helpdesk
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers en tientallen in IT helpdesks. We maken heel snel een duidelijke analyse. Werken vervolgens heel sterk in op attitude en motivatie voor uw medewerkers. Trainen en coachen ...






Training call center: deze contact center training geeft blijvende resultaten
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Professioneel onthaal - training klantgericht onthaal - onthaal
Pantelco BVBA

2 daagse praktijk gerichte training De eerste dag is 14 februari, de 2 de dag 28 februari, telkens van 9 tot 17 uur. Wat heb je aan deze training? Je wordt ten volle bewust van hoe jij communiceert. Je beheerst de belangrijkste communicatievaardigheden voor een ...

17/10   |  NL   |  Info





Training klantgericht telefoneren telefoontraining
Pantelco BVBA

Hoe betover ik mijn klanten aan de telefoon? Ook u kunt klanten blindelings begeesteren! Leer en oefen gedurende deze dag klantgericht telefoneren om het beste uit uw telefoongesprekken te halen. Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw ...

23/8   |  NL   |  Info





Team punch training: inzicht in de werkmotivaties
Pantelco BVBA

Inzicht in mijn mensen en hun potentieel volledig aanwenden” Wat bereikt u met de training? 1. Inzicht in je eigen motivaties en de motivaties van je team. 2. Hoe overkom ik deze verschillen en waar hou ik rekening mee? 3. Beter inspelen op mijn medewerkers door de ...

7/8   |  NL   |  Info





Selection punch training: motivatie gericht interviewen
Pantelco BVBA

Wat bereikt u met de traning? Inzicht in de 48 verschillende werkmotivaties. Welke motivaties zijn belangrijk voor welke job? Hoe bevraag je de testresultaten van de kandidaat? Praktische oefeningen en cases. Je krijgt het certificaat. Een 2-daagse ...

9/7   |  NL   |  Info





Welkom aan boord: warmzakelijk interviewen en aanwerven van sterke kandidaten
M-arc

Grondige training met opleider die jarenlang kandidaten heeft gescreend en aangeworven. U leert niet in het wilde weg te vragen maar zo gericht mogelijk kandidaten op een warmzakelijke manier te interviewen. We gebruiken echte cv's en brieven van al dan niet aangeworven ...

Sur mesure   |  Info






Résultats 1-25 de 196 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be