Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

674 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion

Vergadertechnieken
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een ...

NL   |  Info





Timemanagement
De Gussem Training & Consulting

Druk, drukker, drukst. Opzij, opzij, opzij... Hebben we nu teveel werk of te weinig tijd? Feit is dat veel werknemers zich toch zorgen beginnen te maken over de workload. Terecht? Als je je tijd goed beheert, jezelf steeds afvraagt of wat je aan het doen bent ook het juiste is ...

NL   |  Info





Stressmanagement
De Gussem Training & Consulting

Als er over stress wordt gesproken dan is dat meestal in negatieve betekenis. En toch, gelukkig hebben we stress want zo komen we meestal goed door de dag. Denk maar eens aan de dagen waarop je weinig te hoen hebt …, wanneer doe je die zaken ? Juist, meestal “last minute”. Door ...

NL   |  Info





Presentatietechnieken - spreken in het openbaar
De Gussem Training & Consulting

Staat het angstzweet je bij de gedachte al op het voorhoofd of in de handen ? Ligt je maag al in de knoop? Ben jij nochtans de meest aangewezen persoon omwille van je kennis of beschikbaarheid maar ben je zelf zeker geen vragende partij? Vind je de presentaties van de anderen ...

NL   |  Info





Onderhandelen
De Gussem Training & Consulting

Onderhandelen is niet de gemakkelijkste opdracht van het zaken doen, maar wel één waar je heel veel genoegen en (financiële) meerwaarde kunt uithalen. Of het nu gaat over persoonlijke belangen, over de prijs, het loon of verworven rechten, het gaat er steeds om dat beide ...

NL   |  Info





Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info





Individuele coaching van medewerkers
De Gussem Training & Consulting

Meer en meer medewerkers hebben nood aan individuele coaching. Er kan ook minder tijd vrij gemaakt worden om met iedereen samen te zitten. De behoeften verschillen dan ook per persoon. In zijn evolutietraject is iemand bijvoorbeeld aan een verandering toe. Het kan gaan om nieuwe ...

NL   |  Info





Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, over hun gedrag, over hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van ...

NL   |  Info





Doeltreffend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Consequent en motiverend leiding geven op de werkvloer
De Gussem Training & Consulting

Leidinggeven is er voor zorgen dat medewerkers dagelijks met een goed gevoel taken aanvatten en afwerken. Hoe realiseer je dat in veranderende tijden zonder er zelf je motivatie bij te verliezen? Hoe zorg je ervoor dat je medewerkers mee evolueren op het tempo van de ...

NL   |  Info





Assertiviteit
De Gussem Training & Consulting

Probeer het woord assertiviteit eens voor jezelf te definiëren … Niet gemakkelijk omdat het één van die woorden is die veel gebruikt worden, maar waarvan zeker niet iedereen de juiste beschrijven kan geven. Meestal is het antwoord : “opkomen voor jezelf, je niet laten doen” ...

NL   |  Info





Probleemoplossend denken
Greet Training

Probleemoplossend denken kunt u leren. U wilt situaties vlotter analyseren? Kordater beslissingen nemen? Niet bij de pakken blijven zitten en beter omgaan met problemen, uitdagingen en onverwachte omstandigheden? Oplossingen vinden om een gewenst resultaat te bereiken? U ...

4/10   |  NL   |  Info





Presenteren in het engels
Greet Training

Presenteren in het Engels kunt u leren. Voor uw Engelstalige presentaties kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Deze training vindt plaats in het Engels. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee overnachtingen en alle ...

20/9   |  NL   |  Info





Aikidocommunicatie om met culturen om te gaan
Greet Training

Multiculturele aikidocommunicatie is voor u als u contact hebt met andere culturen: aan de telefoon, in onderhandelingen, verkoopsgesprekken, vergaderingen... Het seminarie start niet met een diashow, wel met bewegingen uit aikido, een Japanse krijgskunst. Daaruit distilleren ...

6/9   |  NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken
Greet Training

U kunt leren hoe u een functioneringsgesprek of een evaluatiegesprek voert. U ontdekt inzichten en technieken om met de twee communicatierichtingen in zo een gesprek om te gaan. U leert hoe u veilig uw doel bereikt, zowel als leidinggevende als als ondergeschikte. U oefent ...

6/12   |  NL   |  Info





Een team managen
Greet Training

Deze training is voor u, als u verantwoordelijk bent voor een aantal mensen of in de toekomst de verantwoordelijkheid over een team kunt krijgen. Na de training zult u kneepjes gebruiken om moeilijke situaties en relaties aan te pakken (veranderingen begeleiden, beslissingen ...

NL   |  Info





Taste & test formation : root/grow
Training & Coaching Square

Découvrez la puissance du coaching et ce que cela peut représenter pour vous. Venez faire connaissance avec Training & Coaching Square et notre passion. Qu’allez-vous découvrir? Faites connaissance avec notre programme de formation en coaching afin de devenir coach ...

6/9   |  FR   |  Info





Specialisation coaching d'équipe
Training & Coaching Square

Coaching d'équipe, faciliter le travail en équipe pour contribuer à une collaboration performante par le biais d'interventions ciblées pour mettre au grand jour des modèles collectifs d’agir et de penser faisant en sorte qu’un groupe reste inconsciemment et involontairement ...

10/10   |  FR   |  Info





Formation coaching (fondation): root
Training & Coaching Square

La formation ROOT comprend 9 jours de formation et vous apprend à coacher au niveau des compétences, du développement, des actions. Vous découvrez comment obtenir le meilleur de l’autre de façon ciblée. Vous vous exercez en matière d’exploration, de communication directe, ...

11/10   |  FR   |  Info





Formation bloom
Training & Coaching Square

Qu'apprenez-vous au cours d'une formation 'BLOOM' ? Vous comprenez plus aisément les effets des processus de transition et acquérez une connaissance et une vision susceptibles d'influencer avec plus d'impact les processus et les étapes de vie et de carrière de votre client, ...

24/1   |  FR   |  Info





Coaching training (manager and personal coach): root
Training & Coaching Square

At the end of this 9 days ROOT training, you will have developed a coaching attitude, and the competencies and the tools to coach others. You discover how you can obtain the best from the other in a targeted manner. You exercise in exploration, development-oriented questions, ...

17/10   |  EN   |  Info





Effectiever communiceren met nlp
Uit Jezelf

Wil u uw team beter motiveren? Wil u sterker staan vanuit uzelf? Wil u professioneel omgaan met moeilijke situaties op het werk? Wil u leren hoe vanuit menselijke warmte assertief en toch in alle respect tot de kern van de zaak kan komen tijdens een gesprek? Dan is deze ...

6/10   |  NL   |  Info





Taste & test opleiding: communicatie met impact
Ithaka bvba

Kom kennismaken met Training & Coaching Square (TCS) in samenwerking met Ithaka op onze Taste & Test sessies, inspirerende themasessies waarbij je op gebalde wijze informatie verzamelt. Communicatie met impact is een intensieve 4-daagse opleiding. De focus ligt op het ...

28/8   |  NL   |  Info





Communicatie met impact: beter communiceren in de werkcontext
Ithaka bvba

Communicatie met impact is een intensieve 4-daagse opleiding. De focus ligt op het verhogen van je efficiëntie en doelgerichtheid in communiceren binnen de werkcontext. In het programma zijn twee individuele coachingssessies inbegrepen. Zo kunnen je nieuwe inzichten hechter ...

20/9   |  NL   |  Info





Verdieping: systemisch coachen en managen
Training & Coaching Square

Leiderschap en transformatie in complexiteit: systemisch kijken, navigeren en interveniëren. In het domein van complexiteit zijn oorzaak en gevolg niet zichtbaar of helder, is de uitkomst van beslissingen en akties vaak onvoorspelbaar en werkt onze traditionele analytische ...

21/11   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 674 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be