Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

66 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden: Gesprekstechnieken en beoordelen

Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, over hun gedrag, over hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van ...

NL   |  Info





Doeltreffend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Starten met leidinggeven voor managers
Expert Academy

In deze praktijkgerichte training krijgt u de verschillende strategieën en leiderschapsstijlen aangereikt om die resultaten te bereiken. U verwerft alle tools en technieken om uw medewerkers op een coachende, inspirerende en motiverende manier aan te sturen en het rendement van ...

12/10   |  NL   |  Info





Assertief communiceren - workshop assertiviteit
Expert Academy

De cursus “Assertief en zelfzeker communiceren” zal u in staat stellen om: • op een constructieve manier conflicten op te lossen • een win-win situatie te creëren in elke onderhandeling • uw eigen emoties en die van anderen voor u te laten werken in plaats van ze te ...

25/9   |  NL   |  Info





Ziek is ziek: gezonde verzuimgesprekken
M-arc

Verzuim kan uw bedrijf veel centen kosten. Voor de directe leidinggevende is het een opdracht en vaak een hele klus om een gesprek te hebben met de medewerker die te vaak afwezig is. De materie is erg delicaat: je bevindt je op het gebied van gezondheid, privé sfeer. In deze ...

Op maat   |  Info





Zeer onaangename gesprekken
M-arc

Als leidinggevende ontsnap je er echt niet aan: je moet enge dingen melden. Zoals: u wordt ontslagen; u bent ongewenst intiem met een collega; uw prestaties zijn erg ondermaats; u verspreidt een lijfgeur; uw kledij is niet conform de stijl van het bedrijf; de manier waarop u met ...

Op maat   |  Info





Evaluatie- en functioneringsgesprekken moderne stijl
M-arc

Evaluatie- of functioneringsgesprekken voeren op zich, is misschien niet zo moeilijk. Het zo aanpakken dat de medewerker morgen nog met je spreekt is een ander paar mouwen. Hoe bespreek ik goede prestaties? Hoe bespreek ik burn-out verschijnselen? Hoe breng ik een minder ...

Op maat   |  Info





Feedback geven en ontvangen
IFBD - Institute for Business Development

Een compliment geven lukt je wel, maar het heel concreet benoemen van wat je niet prettig vindt, is al een flink stuk lastiger. Maar als leidinggevende, coach of professional, moet je feedback geven op output of attitudes. En dat is niet steeds even gemakkelijk. Want de een ...

20/11   |  NL   |  Info





Functioneringsgesprekken
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Managers, teamleiders en/of medewerkers praktische vaardigheden bijbrengen waardoor zij vruchtbaar functioneringsgesprekken kunnen voeren. * De deelnemers bewust maken van hun capaciteiten, hulpmiddelen, vaardigheden en houdingen die kunnen verbeterd worden. * Inoefenen van ...

Op maat   |  Info





Développez vos compétences en communication interne
Kluwer Opleidingen / Formations

Cet atelier interactif vous fournit une boîte à outils et des conseils pour gagner du temps et accroître notablement votre efficacité en communication interne. Vous apprendrez à reconnaître les facteurs déterminant la réussite d'une politique de communication et la manière de ...

19/9   |  FR   |  Info





Interne communicatie
Kluwer Opleidingen / Formations

Wat maakt een organisatie succesvol vandaag en morgen? Niet alleen een topproduct, een uitgekiende marktstrategie of ervaren medewerkers? Neen, meer en meer groeit het besef dat het welzijn van medewerkers hier voor een groot stuk toe bijdraagt. En dat is nét het domein waar een ...

8/5   |  NL   |  Info





Interne communicatie
Kluwer Opleidingen / Formations

Wat maakt een organisatie succesvol vandaag en morgen? Niet alleen een topproduct, een uitgekiende marktstrategie of ervaren medewerkers? Neen, meer en meer groeit het besef dat het welzijn van medewerkers hier voor een groot stuk toe bijdraagt. En dat is nét het domein waar een ...

12/10   |  NL   |  Info





Het verzuimgesprek
Kluwer Opleidingen / Formations

De training 'het verzuimgesprek' leert u de basisvoorwaarden en randcondities voor het voeren van effectieve verzuimgesprekken. U krijgt zicht op mogelijke bronnen, oorzaken en consequenties van ziekteverzuim en bent zich bewust van uw rol en verantwoordelijkheid als ...

27/11   |  NL   |  Info





Het evaluatiegesprek
Kluwer Opleidingen / Formations

De training 'Evaluatiegesprekken voeren' vertrekt vanuit een aantal basisinzichten in de betekenis en structurering van evaluatiegesprekken om vervolgens te focussen op het effectief inoefenen van een aantal essentiële vaardigheden en communicatietechnieken. ...

30/11   |  NL   |  Info





Feedback geven en ontvangen
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens deze eendaagse praktijktraining krijgt u een antwoord op de volgende vragen: Hoe bereidt u zich het best voor op een feedbackgesprek? Wat is het belang van positieve feedback? Hoe kunt u negatieve feedback geven op een constructieve manier? Hoe kunt u omgaan met ...

27/9   |  NL   |  Info





Feedback geven en ontvangen
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens deze eendaagse praktijktraining krijgt u een antwoord op de volgende vragen: Hoe bereidt u zich het best voor op een feedbackgesprek? Wat is het belang van positieve feedback? Hoe kunt u negatieve feedback geven op een constructieve manier? Hoe kunt u omgaan met ...

6/3   |  NL   |  Info





Feedback geven en ontvangen
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens deze eendaagse praktijktraining krijgt u een antwoord op de volgende vragen: Hoe bereidt u zich het best voor op een feedbackgesprek? Wat is het belang van positieve feedback? Hoe kunt u negatieve feedback geven op een constructieve manier? Hoe kunt u omgaan met ...

26/9   |  NL   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Een geoliede communicatie garandeert een betere samenwerking tussen collega's, verhoogt uw werkplezier en leidt tot meer persoonlijke effectiviteit. Aan de hand van concrete modellen helpt de 2-daagse training 'Effectief communiceren vanuit eigen kracht' uw communicatiestijl te ...

21/11   |  NL   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Een geoliede communicatie garandeert een betere samenwerking tussen collega's, verhoogt uw werkplezier en leidt tot meer persoonlijke effectiviteit. Aan de hand van concrete modellen helpt de 2-daagse training 'Effectief communiceren vanuit eigen kracht' uw communicatiestijl te ...

11/9   |  NL   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Een geoliede communicatie garandeert een betere samenwerking tussen collega's, verhoogt uw werkplezier en leidt tot meer persoonlijke effectiviteit. Aan de hand van concrete modellen helpt de 2-daagse training 'Effectief communiceren vanuit eigen kracht' uw communicatiestijl te ...

19/6   |  NL   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Een geoliede communicatie garandeert een betere samenwerking tussen collega's, verhoogt uw werkplezier en leidt tot meer persoonlijke effectiviteit. Aan de hand van concrete modellen helpt de 2-daagse training 'Effectief communiceren vanuit eigen kracht' uw communicatiestijl te ...

8/3   |  NL   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Een geoliede communicatie garandeert een betere samenwerking tussen collega's, verhoogt uw werkplezier en leidt tot meer persoonlijke effectiviteit. Aan de hand van concrete modellen helpt de 2-daagse training 'Effectief communiceren vanuit eigen kracht' uw communicatiestijl te ...

5/12   |  NL   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Een geoliede communicatie garandeert een betere samenwerking tussen collega's, verhoogt uw werkplezier en leidt tot meer persoonlijke effectiviteit. Aan de hand van concrete modellen helpt de 2-daagse training 'Effectief communiceren vanuit eigen kracht' uw communicatiestijl te ...

22/9   |  NL   |  Info





Développez vos compétences en communication interne
Kluwer Opleidingen / Formations

Cet atelier interactif vous fournit une boîte à outils et des conseils pour gagner du temps et accroître notablement votre efficacité en communication interne. Vous apprendrez à reconnaître les facteurs déterminant la réussite d'une politique de communication et la manière de ...

19/10   |  FR   |  Info





Développez vos compétences en communication interne
Kluwer Opleidingen / Formations

Cet atelier interactif vous fournit une boîte à outils et des conseils pour gagner du temps et accroître notablement votre efficacité en communication interne. Vous apprendrez à reconnaître les facteurs déterminant la réussite d'une politique de communication et la manière de ...

13/3   |  FR   |  Info






Resultaten 1-25 van 66 Pagina  1  2  3   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be