Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

63 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden: Omgaan met emoties en conflicten

Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info





Geweldloos communiceren en omgaan met mensen
SBM

Iedereen communiceert, maar soms is het zinvol stil te staan bij de manier waarop we dat doen. Bereiken we met onze communicatie wel dat wat we willen en bedoelen? In deze opleiding komt u meer te weten over uw eigen manier van communiceren en de invloed die dat heeft op het ...

6/6   |  NL   |  Info





Geweldloos communiceren en omgaan met mensen
SBM

Iedereen communiceert, maar soms is het zinvol stil te staan bij de manier waarop we dat doen. Bereiken we met onze communicatie wel dat wat we willen en bedoelen? In deze opleiding komt u meer te weten over uw eigen manier van communiceren en de invloed die dat heeft op het ...

8/5   |  NL   |  Info





Conflicthantering
Arcturus training en coaching cvba

Zowel op professioneel vlak als privé krijgen we al wel eens te maken met conflicten. Conflicten kan je grosso modo opdelen in twee grote categorieën: emotionele conflicten en belangenconflicten. Ook al kunnen belangenconflicten erg emotioneel worden maar dat is niet automatisch ...

Op maat   |  Info





Verbindende communicatie voor leidinggevenden
Walk Your Talk

Verbindende Communicatie biedt in de eerste instantie veiligheid, vertrouwen en ondersteuning. Alleen vanuit verbinding kunnen medewerkers groeien naar echte creativiteit, proactiviteit en betrokkenheid. Als leidinggevende leren we verder kijken dan gedrag van de ...

NL   |  Info





Verbindende communicatie basis
Human Matters

Heb je het soms moelijk om onder woorden te brengen wat je stoort bij anderen? Vraag je je soms af wat je moet doen met de verbale woordenvloed en de machtsspelletjes van anderen? Vraag je je af hoe je op een gezonde manier kunt omgaan met pijnlijke gevoelens en conflicten? ...

31/10   |  NL   |  Info





Communicatie
Act in Company

Communicatie is de sterkste troef van mensen. En tegelijkertijd is het in een tijd waar communiceren nooit zo gemakkelijk is geweest steeds moeilijker om echt contact te maken. Daar draait het in deze opleiding om, in contact komen met elkaar en stilstaan bij de boodschap en ...

Op maat   |  Info





Inzicht in en aanpak van stress en burn-out
Amelior vzw

Stress en burn-out zijn begrippen die regelmatig in de media opduiken. Organisaties worden er zich meer en meer van bewust dat ook hun werknemers kunnen getroffen worden. Zeker in het geval van burn-out kan dit langdurige werkonbekwaamheid tot gevolg hebben. Wat kan je als ...

25/10   |  NL   |  Info





Pava bewustzijnsmodel - basisreeks
Centrum GEA

Het PAVA-bewustzijnsmodel, dat de voorbije 10 jaar ontwikkeld is in Centrum GEA, is een praktisch methode waarmee je de belangrijkste factoren in kaart brengt die bepalen in welke mate je efficiënt en gelukkig bent en zingeving ervaart in je leven. De kracht van het PAVA-model ...

NL   |  Info





Opleiding tot coach in het pava bewustzijnsmodel voor professionelen
Centrum GEA

Deze opleiding is een compacte, kwaliteitsvolle postmasteropleiding waarin alle vaardigheden en attitudes aangeleerd worden die nodig zijn om op een professionele manier anderen te kunnen begeleiden met het PAVA-bewustzijnsmodel. De opleiding bestaat uit 6 lesdagen. Er wordt ...

NL   |  Info





Absentéisme : comment élaborer une politique intégrée ?
SD Worx

Cette formation s’adresse aux responsables RH et aux managers qui veulent réduire leur taux d’absentéisme, et amener leur organisation à un niveau supérieur de performance et de bien-être. En deux jours, vous découvrirez comment mesurer l’absentéisme par des indicateurs ...

FR   |  Info





Verzuim aanpakken doet u zo!
SD Worx

Deze opleiding reikt u concrete richtlijnen en instrumenten aan, via de opbouw van een proactief verzuim- of aanwezigheidsbeleid. U leert wat de basisvoorwaarden en randcondities voor het voeren van effectieve verzuimgesprekken. U krijgt zicht op mogelijke bronnen, oorzaken en ...

NL   |  Info





Bemiddeling bij conflicten op het werk
SD Worx

Productiviteitsverlies, demotivatie, ziekteverzuim, stress, ontslag of dure rechtszaken, … vinden vaak hun oorzaak in conflicten. Als bedrijfsleider of verantwoordelijke bent u niet altijd op de hoogte van onenigheden en spanningen die leven op de werkvloer. Vaak wordt het ...

NL   |  Info





Gestion des conflits
SD Worx

Cette formation pratique apprend à reconnaître de manière proactive les signaux annonciateurs de conflits et à les gérer pour éviter l’escalade.

FR   |  Info





Omgaan met conflicten en lastig gedrag voor niet leidinggevenden
SBM

Leren omgaan met moeilijke mensen houdt in dat je leert hoe jij er mee om gaat teneinde samen tot oplossingen te komen. Welke fundamentele communicatievaardigheden kunnen je helpen in de omgang met moeilijke mensen? Wanneer loont het zich assertief op te stellen? Na deze ...

25/10   |  NL   |  Info





Geweldloos communiceren en omgaan met mensen
SBM

Iedereen communiceert, maar soms is het zinvol stil te staan bij de manier waarop we dat doen. Bereiken we met onze communicatie wel dat wat we willen en bedoelen? In deze opleiding komt u meer te weten over uw eigen manier van communiceren en de invloed die dat heeft op het ...

22/11   |  NL   |  Info





Conflicthantering
AMVR

Conflicten zijn een normaal verschijnsel. Eerst zoeken we naar de mogelijke oorzaken van het conflict. Een correcte analyse is noodzakelijk voor de juiste aanpak van het conflict. Is het conflict eerder zaakgericht of persoonsgericht, is de situatie symmetrisch of complementair? ...

Op maat   |  Info





Wat luisteren kan betekenen voor een bedrijf .
Hathor-Instituut

Vanuit het model van M.Rosenberg richt dit aanbod zich eerst op de relatie en de verbinding met jezelf : Hoe beleef ik mijn omgeving, welke gevoelens en behoeften leven er in mezelf? En hoe uit ik die, in verbinding met mezelf en anderen ? Een tweede deel focust op het ...

Op maat   |  Info





Conflictbemiddeling vanuit wat mensen bindt!
Hathor-Instituut

De opleiding richt zich tot leiding gevenden en hanteert het model van M.Rosenberg. Met als accent het leren hanteren van gevoelens en behoeften van zichzelf en anderen.En vooral:luisteren en teruggeven. Conflictsituaties en agressie hanteren vraagt heel wat persoonlijke ...

Op maat   |  Info





Een team leiden, een uitdaging !
Hathor-Instituut

Een team leiden is en blijft voor elke leidinggevende een uitdaging. In een eerste stap wordt er stilgestaan bij belangrijke groepsdynamische aspecten, en hoe daar het best wordt op ingespeeld. Volgende aspecten komen in deze opleiding zeker aan bod : self-empowerment van het ...

Op maat   |  Info





Conflicthantering
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Deelnemers inzichten geven en technieken aanleren om met agressie en conflicten te kunnen omgaan, waardoor hun zelfvertrouwen merkbaar zal toenemen. * Deelnemers eenvoudige, maar doeltreffende technieken aanreiken, waardoor ze delicate situaties met klanten, medewerkers en ...

Op maat   |  Info





Omgaan met conflicten
The European Training House

- Elke medewerker heeft een persoonlijke kijk op het ervaren van conflicten. Zij of hij weet eigenlijk niet op welke manier deze conflicten te hanteren en om te buigen tot een positief resultaat. - Het kunnen onderkennen van de oorsprong van conflicten is een hulpmiddel. Maar ...

Op maat   |  Info





Annoncer une mauvaise nouvelle de façon adéquate et bienveillante.
Evoluo

Annoncer une mauvaise nouvelle à un ami, à un patient, à un collaborateur, à un collègue, à un groupe de collègues est particulièrement désagréable. Il s’agit souvent d’un casse-tête pour l’émetteur. Il est toutefois possible de le faire de façon adéquate. •identifier vos ...

Op maat   |  Info





Mindful communiceren
Tryangle

Hoe kan je communiceren met respect voor jezelf en voor anderen? Hoe verhoog je je spreekcomfort? In deze opleiding leer je de taal van de weerstand te vermijden en brengen we je enkele communicatieve vaardigheden bij waardoor je constructief kan werken aan jouw eigen welzijn en ...






Verbale agressie? leren leiden zonder lijden
M-arc

Onze trainers hebben enkele duizenden deelnemers begeleid in het stand houden in zéér vervelende en moeilijke situaties. Acteurs tonen u in simulaties wat de beste manier is om het verbaal geweld op te vangen en om te buigen. U ondervindt in de sessie hoe negatieve spiralen die ...

Op maat   |  Info






Resultaten 1-25 van 63 Pagina  1  2  3   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be