Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

56 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden: Omgaan met emoties en conflicten

Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info





Masterclass with ike lasater (attendance at venue)
Human Matters

Ike Lasater, NVC-expert and author of the book 'Words that work' will give a one-day masterclass in Antwerp. This masterclass is the kick-off for a 14 week programme with exercises for self-study. After you've learned the basics in the interactive workshop with Ike, you will ...

8/6   |  EN   |  Info





Verbindende communicatie basis met optie overnachting
Human Matters

In beperkte groep oefen je met voorbeelden die voor jou herkenbaar zijn, je leert zowel verbindend spreken als empathisch luisteren. Je vertrekt met een beter inzicht in wat jou en anderen drijft, een manier om op een slimme manier met jouw gevoelens en die van anderen om te ...

19/8   |  NL   |  Info





Conflicthantering: praktische eendaagse
Human Matters

Vanuit Verbindende Communicatie streven we ernaar om conflicten duurzaam op te lossen. Een geslaagde oplossing zien we als een situatie waarbij alle betrokken partijen voldoende (h)erkend worden in hun behoeften en belangen. Dit betekent dat we vanuit Verbindende Communicatie ...

20/9   |  NL   |  Info





Annoncer une mauvaise nouvelle de façon adéquate et bienveillante.
Evoluo

Annoncer une mauvaise nouvelle à un ami, à un patient, à un collaborateur, à un collègue, à un groupe de collègues est particulièrement désagréable. Il s’agit souvent d’un casse-tête pour l’émetteur. Il est toutefois possible de le faire de façon adéquate. •identifier vos ...

Op maat   |  Info





Klantvriendelijk omgaan met klachten en verbale agressie
Tweetakt

In deze training leer je hoe je het beste kan omgaan met mensen die ontevreden, boos of verbaal agressief zijn. Je leert ook hoe je kan reageren op mensen die je op één of andere manier onder druk zetten. Dat doe je op zo een manier te communiceren dat het allemaal niet erger ...

Op maat   |  Info





Emotionele intelligentie
Skan Performance Management

Emotionele intelligentie verwijst naar de capaciteit om onze eigen gevoelens en die van anderen te herkennen, om onszelf en anderen te motiveren en om goed om te gaan met eigen emoties en emoties bij relaties. Door deze training krijg je inzicht in sterke kanten en ...

Op maat   |  Info





Conflicthantering
Skan Performance Management

De aanpak van deze opleiding is gebaseerd op het inzicht over hoe een conflict wordt opgebouwd en hoe men preventief kan omgaan met conflicten. Conflicten aanpakken zonder vermijdings- of uitstelgedrag te uiten en leren omgaan met verscheidene complexe situaties en verschillende ...

Op maat   |  Info





Omgaan met weerstand
Konsensus Leadership Coaching & Development

Mensen houden niet zo van veranderingen. Ze doen er soms alle moeite voor om bij hun oorspronkelijke standpunt te blijven en de dingen bij het oude te laten. Dat gesputter is niet altijd onterecht. Misschien is jouw idee gewoon een slecht idee. Vaker nog hebben mensen niet ...

Op maat   |  Info





Conflictcoaching voor leidinggevenden
Konsensus Leadership Coaching & Development

Het gebied van conflictcoachen is onbekend. We vinden het lastig om met conflicten van anderen om te gaan, daar lopen we liever een blokje voor om. Maar leidinggevenden kunnen conflicten niet negeren en vermijden, omdat ze een grote impact hebben op de werksituatie. Hoe pak je ...

Op maat   |  Info





Leidinggeven aan verandering
Key-consult

De leidinggevenden krijgen inzicht veranderingsmodellen als die van Kotter en Rogers & Shoemaker. Ze ontdekken dat in ieder veranderingsgsproces de key vraag gaat over de aanvaarding van de verandering. We gebruiken hiervoor het effectief leiderschapsmodel (de 7 eigenschappen) ...

Op maat   |  Info





Adequate conflictoplossing
Key-consult

Managen van interpersoonlijke conflicten. De deelnemers leren hoe een conflict in elkaar zit en krijgen instrumenten om het conflict op te lossen evenals instrumenten om conflicten te voorkomen. We trainen in conflictstijlen en haar toepassing. We gaan uit van de Harvard ...

Op maat   |  Info





Beheersing en aikido
Greet Training

Aikidocommunicatie kunt u leren. U ontdekt hoe aikido u inspireert in moeilijke communicatie. Vooral in moeilijke situaties die bij u frustratie, weerstand of soms zelfs woede uitlokken. Het seminarie start niet met een diashow, wel met bewegingen uit aikido, een Japanse ...

NL   |  Info





Conflicthantering
AMVR

Conflicten zijn een normaal verschijnsel. Eerst zoeken we naar de mogelijke oorzaken van het conflict. Een correcte analyse is noodzakelijk voor de juiste aanpak van het conflict. Is het conflict eerder zaakgericht of persoonsgericht, is de situatie symmetrisch of complementair? ...

Op maat   |  Info





Stress & burn-out preventie op de werkvloer
IFBD - Institute for Business Development

U hernieuwt uw kennis van het menselijke brein en vergroot daardoor uw inzicht in de oorsprong van motivatie, inspiratie en loyaliteit. Tegelijkertijd ontdekt u dat er alleen maar hele kleine groepen samenwerkende mensen bestaan, hoe groot uw organisatie ook is. Maar u leert ...

4/6   |  NL   |  Info





Onzichtbaar verhoren
IFBD - Institute for Business Development

Als professional moet u soms moeilijke gesprekken voeren… Klanten, leveranciers of medewerkers van wie u vermoedt of soms zelfs zeker bent dat zij niet de volledige waarheid spreken. Soms flagrant liegen, soms de waarheid geweld aan doen. Maar hoe komt u dit te weten? Hoe krijgt ...

27/5   |  NL   |  Info





Geweldloos communiceren en omgaan met mensen
SBM

Iedereen communiceert, maar soms is het zinvol stil te staan bij de manier waarop we dat doen. Bereiken we met onze communicatie wel dat wat we willen en bedoelen? In deze opleiding komt u meer te weten over uw eigen manier van communiceren en de invloed die dat heeft op het ...

6/6   |  NL   |  Info





Geweldloos communiceren en omgaan met mensen
SBM

Iedereen communiceert, maar soms is het zinvol stil te staan bij de manier waarop we dat doen. Bereiken we met onze communicatie wel dat wat we willen en bedoelen? In deze opleiding komt u meer te weten over uw eigen manier van communiceren en de invloed die dat heeft op het ...

8/5   |  NL   |  Info





Verbindende communicatie voor leidinggevenden
Walk Your Talk

Verbindende Communicatie biedt in de eerste instantie veiligheid, vertrouwen en ondersteuning. Alleen vanuit verbinding kunnen medewerkers groeien naar echte creativiteit, proactiviteit en betrokkenheid. Als leidinggevende leren we verder kijken dan gedrag van de ...

NL   |  Info





Pava bewustzijnsmodel - basisreeks
Centrum GEA

Het PAVA-bewustzijnsmodel, dat de voorbije 10 jaar ontwikkeld is in Centrum GEA, is een praktisch methode waarmee je de belangrijkste factoren in kaart brengt die bepalen in welke mate je efficiënt en gelukkig bent en zingeving ervaart in je leven. De kracht van het PAVA-model ...

NL   |  Info





Opleiding tot coach in het pava bewustzijnsmodel voor professionelen
Centrum GEA

Deze opleiding is een compacte, kwaliteitsvolle postmasteropleiding waarin alle vaardigheden en attitudes aangeleerd worden die nodig zijn om op een professionele manier anderen te kunnen begeleiden met het PAVA-bewustzijnsmodel. De opleiding bestaat uit 6 lesdagen. Er wordt ...

NL   |  Info





Absentéisme : comment élaborer une politique intégrée ?
SD Worx

Cette formation s’adresse aux responsables RH et aux managers qui veulent réduire leur taux d’absentéisme, et amener leur organisation à un niveau supérieur de performance et de bien-être. En deux jours, vous découvrirez comment mesurer l’absentéisme par des indicateurs ...

FR   |  Info





Verzuim aanpakken doet u zo!
SD Worx

Deze opleiding reikt u concrete richtlijnen en instrumenten aan, via de opbouw van een proactief verzuim- of aanwezigheidsbeleid. U leert wat de basisvoorwaarden en randcondities voor het voeren van effectieve verzuimgesprekken. U krijgt zicht op mogelijke bronnen, oorzaken en ...

NL   |  Info





Bemiddeling bij conflicten op het werk
SD Worx

Productiviteitsverlies, demotivatie, ziekteverzuim, stress, ontslag of dure rechtszaken, … vinden vaak hun oorzaak in conflicten. Als bedrijfsleider of verantwoordelijke bent u niet altijd op de hoogte van onenigheden en spanningen die leven op de werkvloer. Vaak wordt het ...

NL   |  Info





Gestion des conflits
SD Worx

Cette formation pratique apprend à reconnaître de manière proactive les signaux annonciateurs de conflits et à les gérer pour éviter l’escalade.

FR   |  Info






Resultaten 1-25 van 56 Pagina  1  2  3   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be