Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

51 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden: Omgaan met emoties en conflicten

Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info   |  = 8,6





Verbindende communicatie voor leidinggevenden
Walk Your Talk

Verbindende Communicatie biedt in de eerste instantie veiligheid, vertrouwen en ondersteuning. Alleen vanuit verbinding kunnen medewerkers groeien naar echte creativiteit, proactiviteit en betrokkenheid. Als leidinggevende leren we verder kijken dan gedrag van de ...

NL   |  Info





Wat luisteren kan betekenen voor een bedrijf .
Hathor-Instituut

Vanuit het model van M.Rosenberg richt dit aanbod zich eerst op de relatie en de verbinding met jezelf : Hoe beleef ik mijn omgeving, welke gevoelens en behoeften leven er in mezelf? En hoe uit ik die, in verbinding met mezelf en anderen ? Een tweede deel focust op het ...

Op maat   |  Info





Een team leiden, een uitdaging !
Hathor-Instituut

Een team leiden is en blijft voor elke leidinggevende een uitdaging. In een eerste stap wordt er stilgestaan bij belangrijke groepsdynamische aspecten, en hoe daar het best wordt op ingespeeld. Volgende aspecten komen in deze opleiding zeker aan bod : self-empowerment van het ...

Op maat   |  Info





Conflictbemiddeling vanuit wat mensen bindt!
Hathor-Instituut

De opleiding richt zich tot leiding gevenden en hanteert het model van M.Rosenberg. Met als accent het leren hanteren van gevoelens en behoeften van zichzelf en anderen.En vooral:luisteren en teruggeven. Conflictsituaties en agressie hanteren vraagt heel wat persoonlijke ...

Op maat   |  Info





Communiceren met verschillende persoonlijkheden
Orbid

Samenwerken is niet altijd evident. Iedereen heeft een eigen persoonlijkheid waardoor we elkaar niet altijd even goed begrijpen. Dit leidt tot ongepaste conflicten, ongewenst tijdverlies of onnodige stress. Orbid biedt u een eenvoudig toepasbaar model om uw persoonlijkheid en ...

Op maat   |  Info





Conflicthantering
AMVR

Conflicten zijn een normaal verschijnsel. Eerst zoeken we naar de mogelijke oorzaken van het conflict. Een correcte analyse is noodzakelijk voor de juiste aanpak van het conflict. Is het conflict eerder zaakgericht of persoonsgericht, is de situatie symmetrisch of complementair? ...

Op maat   |  Info





Onzichtbaar verhoren
IFBD - Institute for Business Development

Als professional moet u soms moeilijke gesprekken voeren… Klanten, leveranciers of medewerkers van wie u vermoedt of soms zelfs zeker bent dat zij niet de volledige waarheid spreken. Soms flagrant liegen, soms de waarheid geweld aan doen. Maar hoe komt u dit te weten? Hoe krijgt ...

9/12   |  NL   |  Info





Stress & burn-out preventie op de werkvloer
IFBD - Institute for Business Development

U hernieuwt uw kennis van het menselijke brein en vergroot daardoor uw inzicht in de oorsprong van motivatie, inspiratie en loyaliteit. Tegelijkertijd ontdekt u dat er alleen maar hele kleine groepen samenwerkende mensen bestaan, hoe groot uw organisatie ook is. Maar u leert ...

6/12   |  NL   |  Info





Moeilijke gesprekken met medewerkers
tweetakt.

In deze dagopleiding leer je medewerkers aanspreken op de meest moeilijke momenten. Je geeft duidelijke boodschappen, op zo’n manier dat een medewerker zelf meedenkt en naar oplossingen zoekt. Dat is handig voor jou, maar ook goed voor je medewerker. Je vermijdt demotivatie, ...

3/12   |  NL   |  Info





Ontdek de kracht van emotionele intelligentie
B&D

Naast IQ hebben we EQ nodig om sociaal vaardig te zijn. Een emotioneel intelligente persoon aanvaardt zichzelf, heeft inzicht in andere mensen en hun gevoelens en kan de juiste beslissingen nemen. Hoe empathisch ben je? Hoe sterk ben je in het omgaan met je eigen emoties en die ...

NL   |  Info





Gestion de conflit : méthodes et techniques de résolution constructive
SD Worx Learning

1 journée de formation pour : Apprendre à reconnaître et à prévenir un conflit Estimer la nature et l’intensité d’un conflit Évaluer votre propre implication dans un conflit Prendre position et exprimer votre avis en situation conflictuelle sans en faire une affaire ...

FR   |  Info





Verzuim aanpakken doet u zo!
SD Worx Learning

Deze opleiding reikt u concrete richtlijnen en instrumenten aan, via de opbouw van een proactief verzuim- of aanwezigheidsbeleid. U leert wat de basisvoorwaarden en randcondities voor het voeren van effectieve verzuimgesprekken. U krijgt zicht op mogelijke bronnen, oorzaken en ...

NL   |  Info





Conflicthantering
SD Worx Learning

Na deze opleiding ben je in staat om op te treden als bemiddelaar en collega’s aan te moedigen om met elkaar in dialoog te gaan en zelf oplossingen te bedenken. Zo komen ze samen tot een duurzaam resultaat met een breed draagvlak.

NL   |  Info





Conflicthantering
Amelior

Conflicten voorkomen is één zaak. Conflicten verstandig aanpakken is een andere zaak. Beiden zijn belangrijk. Er bestaan heel wat methoden om conflicten aan te pakken. Toch heeft 'Mediation' zijn meerwaarde bewezen als tool om interpersoonlijke relaties op de rails te krijgen. ...

10/2   |  NL   |  Info





Inzicht in en aanpak van stress en burn-out
Amelior

Deze training is opgebouwd rond een wetenschappelijk concept dat het ontstaan van stress en burnout verduidelijkt. Theoretische inzichten worden geïllustreerd met zeer herkenbare voorbeelden uit de dagelijkse praktijk. In deze opleiding krijgt u een duidelijk beeld van de ...

21/1   |  NL   |  Info





Inzicht in en aanpak van stress en burn-out
Amelior

Deze training is opgebouwd rond een wetenschappelijk concept dat het ontstaan van stress en burnout verduidelijkt. Theoretische inzichten worden geïllustreerd met zeer herkenbare voorbeelden uit de dagelijkse praktijk. In deze opleiding krijgt u een duidelijk beeld van de ...

18/11   |  NL   |  Info





Verbindend leidinggeven met optie overnachting
Human Matters

Met onze training Verbindend Leidinggeven focussen we op het inzetten van een communicatie die werkt. Deze aanpak maakt dat de natuurlijke goesting die mensen hebben om zinvol werk te doen, gevoed wordt door een duidelijke, betrokken en inspirerende manier van leidinggeven.

21/10   |  NL   |  Info





Betere gesprekken. minder stress.
Hilde Mariën Coaching en Opleiding

Praten met collega’s, we doen het elke dag. Goede gesprekken zijn essentieel voor een productieve en gezonde werksfeer, maar al te dikwijls vervallen we in geklaag, komen we niet to the point en blijft hetzelfde onderwerp steeds terugkomen. In deze cursus leert u ...

19/11   |  NL   |  Info





Roos van leary: communiceren met moeilijke mensen
Hilde Mariën Coaching en Opleiding

Goede communicatie is essentieel om goed samen te werken. Maar de ene mens is de andere niet en soms ontspoort de communicatie of loopt ze vast. Dat leidt dikwijls tot spanningen en conflicten, met als gevolg dat de communicatie dan nóg moeilijker gaat. De sfeer verziekt en er ...

7/11   |  NL   |  Info





Conflicthantering
Zenit. Training, Consultancy & Coaching

* Deelnemers inzichten geven en technieken aanleren om met agressie en conflicten te kunnen omgaan, waardoor hun zelfvertrouwen merkbaar zal toenemen. * Deelnemers eenvoudige, maar doeltreffende technieken aanreiken, waardoor ze delicate situaties met klanten, medewerkers en ...

Op maat   |  Info





Mindful communiceren
Tryangle

Hoe kan je communiceren met respect voor jezelf en voor anderen? Hoe verhoog je je spreekcomfort? In deze opleiding leer je de taal van de weerstand te vermijden en brengen we je enkele communicatieve vaardigheden bij waardoor je constructief kan werken aan jouw eigen welzijn en ...






Omgaan met conflicten
The European Training House

- Elke medewerker heeft een persoonlijke kijk op het ervaren van conflicten. Zij of hij weet eigenlijk niet op welke manier deze conflicten te hanteren en om te buigen tot een positief resultaat. - Het kunnen onderkennen van de oorsprong van conflicten is een hulpmiddel. Maar ...

Op maat   |  Info





Verbale agressie? leren leiden zonder lijden
M-arc

Onze trainers hebben enkele duizenden deelnemers begeleid in het stand houden in zéér vervelende en moeilijke situaties. Acteurs tonen u in simulaties wat de beste manier is om het verbaal geweld op te vangen en om te buigen. U ondervindt in de sessie hoe negatieve spiralen die ...

Op maat   |  Info





Overval: ervoor, tijdens en erna!
M-arc

Deze overvaltraining is principieel preventief bedoeld. Je leert er hoe een overvaller redeneert, wat hij verwacht, hoe hij tewerk gaat. En vooral, hoe voorkomen we de overval. Op 1 dag doorloop je 6 overvallen en je leert hoe je absoluut niet en hoe je beter wel reageert. Deze ...

Op maat   |  Info






Resultaten 1-25 van 51 Pagina  1  2  3   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be