Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

64 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden: Omgaan met emoties en conflicten

Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info





Omgaan met conflicten
The European Training House

- Elke medewerker heeft een persoonlijke kijk op het ervaren van conflicten. Zij of hij weet eigenlijk niet op welke manier deze conflicten te hanteren en om te buigen tot een positief resultaat. - Het kunnen onderkennen van de oorsprong van conflicten is een hulpmiddel. Maar ...

Op maat   |  Info





Verbale agressie? leren leiden zonder lijden
M-arc

Onze trainers hebben enkele duizenden deelnemers begeleid in het stand houden in zéér vervelende en moeilijke situaties. Acteurs tonen u in simulaties wat de beste manier is om het verbaal geweld op te vangen en om te buigen. U ondervindt in de sessie hoe negatieve spiralen die ...

Op maat   |  Info





Overval: ervoor, tijdens en erna!
M-arc

Deze overvaltraining is principieel preventief bedoeld. Je leert er hoe een overvaller redeneert, wat hij verwacht, hoe hij tewerk gaat. En vooral, hoe voorkomen we de overval. Op 1 dag doorloop je 6 overvallen en je leert hoe je absoluut niet en hoe je beter wel reageert. Deze ...

Op maat   |  Info





Onzichtbaar verhoren
IFBD - Institute for Business Development

Als professional moet u soms moeilijke gesprekken voeren… Klanten, leveranciers of medewerkers van wie u vermoedt of soms zelfs zeker bent dat zij niet de volledige waarheid spreken. Soms flagrant liegen, soms de waarheid geweld aan doen. Maar hoe komt u dit te weten? Hoe krijgt ...

20/11   |  NL   |  Info





Stress en burn-out mindful aanpakken
Instituut voor Aandacht en Mindfulness

Wie werkt, ervaart stress. Het leven op zich is voor de meesten onder ons een ‘roller coaster’ waarbij we vaak niet het gevoel hebben aan ‘het stuur’ te zitten. Soms zijn er positieve uitdagingen, maar vaak is de druk te hoog en gaan we gebukt onder velerlei stresssymptomen. We ...

NL   |  Info





Pava bewustzijnsmodel - basisreeks
Centrum GEA

Het PAVA-bewustzijnsmodel, dat de voorbije 10 jaar ontwikkeld is in Centrum GEA, is een praktisch methode waarmee je de belangrijkste factoren in kaart brengt die bepalen in welke mate je efficiënt en gelukkig bent en zingeving ervaart in je leven. De kracht van het PAVA-model ...

NL   |  Info





Opleiding tot coach in het pava bewustzijnsmodel voor professionelen
Centrum GEA

Deze opleiding is een compacte, kwaliteitsvolle postmasteropleiding waarin alle vaardigheden en attitudes aangeleerd worden die nodig zijn om op een professionele manier anderen te kunnen begeleiden met het PAVA-bewustzijnsmodel. De opleiding bestaat uit 6 lesdagen. Er wordt ...

NL   |  Info





Driedaagse basistraining verbindende communicatie
Human Matters

Heb je het soms moelijk om onder woorden te brengen wat je stoort bij anderen? Vraag je je soms af wat je moet doen met de verbale woordenvloed en de machtsspelletjes van anderen? Vraag je je af hoe je op een gezonde manier kunt omgaan met pijnlijke gevoelens en conflicten? ...

NL   |  Info





Conflicthantering
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Deelnemers inzichten geven en technieken aanleren om met agressie en conflicten te kunnen omgaan, waardoor hun zelfvertrouwen merkbaar zal toenemen. * Deelnemers eenvoudige, maar doeltreffende technieken aanreiken, waardoor ze delicate situaties met klanten, medewerkers en ...

Op maat   |  Info





Conflicthantering
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Deelnemers inzichten geven en technieken aanleren om met agressie en conflicten te kunnen omgaan, waardoor hun zelfvertrouwen merkbaar zal toenemen. * Deelnemers eenvoudige, maar doeltreffende technieken aanreiken, waardoor ze delicate situaties met klanten, medewerkers en ...

Op maat   |  Info





Annoncer une mauvaise nouvelle de façon adéquate et bienveillante.
Evoluo

Annoncer une mauvaise nouvelle à un ami, à un patient, à un collaborateur, à un collègue, à un groupe de collègues est particulièrement désagréable. Il s’agit souvent d’un casse-tête pour l’émetteur. Il est toutefois possible de le faire de façon adéquate. •identifier vos ...

Op maat   |  Info





Problem solving with Kepner-Tregoe® - Foundation training
Kluwer Opleidingen / Formations

This 2-day course equips you with the terminology, structure and basic concepts of Kepner-Tregoe’s problem management and incident management techniques, such as Situation Appraisal, Problem Analysis, Decision Analysis and Potential Problem Analysis. This method has become very ...

24/10   |  EN   |  Info





Personne de confiance : supervision - les procédures relatives aux interventions psychosociales
Kluwer Opleidingen / Formations

Au travers de la loi du 28 février 2014 sur les risques psychosociaux, dont l’entrée en vigueur est prévue pour le 1er septembre 2014, les autorités entendent souligner l’importance du bien-être psychosocial. Le défi des personnes de confiance : connaître sur le bout des doigts ...

24/4   |  FR   |  Info





Leidinggeven aan verandering
Key-consult

De leidinggevenden krijgen inzicht veranderingsmodellen als die van Kotter en Rogers & Shoemaker. Ze ontdekken dat in ieder veranderingsgsproces de key vraag gaat over de aanvaarding van de verandering. We gebruiken hiervoor het effectief leiderschapsmodel (de 7 eigenschappen) ...

Op maat   |  Info





Adequate conflictoplossing
Key-consult

Managen van interpersoonlijke conflicten. De deelnemers leren hoe een conflict in elkaar zit en krijgen instrumenten om het conflict op te lossen evenals instrumenten om conflicten te voorkomen. We trainen in conflictstijlen en haar toepassing. We gaan uit van de Harvard ...

Op maat   |  Info





Omgaan met weerstand
Konsensus Leadership Coaching & Development

Mensen houden niet zo van veranderingen. Ze doen er soms alle moeite voor om bij hun oorspronkelijke standpunt te blijven en de dingen bij het oude te laten. Dat gesputter is niet altijd onterecht. Misschien is jouw idee gewoon een slecht idee. Vaker nog hebben mensen niet ...

Op maat   |  Info





Conflictcoaching voor leidinggevenden
Konsensus Leadership Coaching & Development

Het gebied van conflictcoachen is onbekend. We vinden het lastig om met conflicten van anderen om te gaan, daar lopen we liever een blokje voor om. Maar leidinggevenden kunnen conflicten niet negeren en vermijden, omdat ze een grote impact hebben op de werksituatie. Hoe pak je ...

Op maat   |  Info





Hoofdopleiding intuitief coachen
IMC Mensontwikkeling

Hoofdopleiding Intuitief Coachen De opleiding biedt een unieke combinatie van Westerse en Oosterse denkwijzen binnen coaching. Reguliere coachtechnieken worden gecombineerd met intutieve technieken en Oosterse denkwijzen, zoals energie-reading, voice dialoog, aikido, ...

NL   |  Info





Team- en interpersoonlijke conflicten aanpakken: het begin van een efficiënte samenwerking
Amelior vzw

De training legt de nadruk uitdrukkelijk op uw eigen realiteit: die wordt grondig met u doorgenomen, en op een niet bedreigende manier gestimuleerd. Leerdoelstellingen tijdens deze training: Weten conflicten te vermijden door het toepassen van de aangeleerde technieken? Kennen ...

2/10   |  NL   |  Info





Emotionele intelligentie
Skan Performance Management

Emotionele intelligentie verwijst naar de capaciteit om onze eigen gevoelens en die van anderen te herkennen, om onszelf en anderen te motiveren en om goed om te gaan met eigen emoties en emoties bij relaties. Door deze training krijg je inzicht in sterke kanten en ...

Op maat   |  Info





Conflicthantering
Skan Performance Management

De aanpak van deze opleiding is gebaseerd op het inzicht over hoe een conflict wordt opgebouwd en hoe men preventief kan omgaan met conflicten. Conflicten aanpakken zonder vermijdings- of uitstelgedrag te uiten en leren omgaan met verscheidene complexe situaties en verschillende ...

Op maat   |  Info





Mind the gap: omgaan met diversiteit op de werkvloer
Fortio Bedrijfsopleidingen

Op een diverse werkplek vind je mensen van alle generaties en/of verschillende culturele achtergronden. Vanuit die achtergrond treedt iedereen opdrachten of uitdagingen op zijn eigen manier tegemoet. In deze opleiding leer je niet alleen deze ‘gaps’ (h)erkennen, maar vooral hoe ...

Op maat   |  Info





Klantvriendelijk omgaan met klachten en verbale agressie
Tweetakt

In deze training leer je hoe je het beste kan omgaan met mensen die ontevreden, boos of verbaal agressief zijn. Je leert ook hoe je kan reageren op mensen die je op één of andere manier onder druk zetten. Dat doe je op zo een manier te communiceren dat het allemaal niet erger ...

Op maat   |  Info





Ontdek de kracht van emotionele intelligentie
B&D

Naast IQ hebben we EQ nodig om sociaal vaardig te zijn. Een emotioneel intelligente persoon aanvaardt zichzelf, heeft inzicht in andere mensen en hun gevoelens en kan de juiste beslissingen nemen. Hoe empathisch ben je? Hoe sterk ben je in het omgaan met je eigen emoties en die ...

NL   |  Info






Resultaten 1-25 van 64 Pagina  1  2  3   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be