Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

46 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden: Omgaan met emoties en conflicten

Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info





Stress & burn-out preventie op de werkvloer
IFBD - Institute for Business Development

U hernieuwt uw kennis van het menselijke brein en vergroot daardoor uw inzicht in de oorsprong van motivatie, inspiratie en loyaliteit. Tegelijkertijd ontdekt u dat er alleen maar hele kleine groepen samenwerkende mensen bestaan, hoe groot uw organisatie ook is. Maar u leert ...

5/12   |  NL   |  Info





Onzichtbaar verhoren
IFBD - Institute for Business Development

Als professional moet u soms moeilijke gesprekken voeren… Klanten, leveranciers of medewerkers van wie u vermoedt of soms zelfs zeker bent dat zij niet de volledige waarheid spreken. Soms flagrant liegen, soms de waarheid geweld aan doen. Maar hoe komt u dit te weten? Hoe krijgt ...

6/11   |  NL   |  Info





Mindful communiceren
Tryangle

Hoe kan je communiceren met respect voor jezelf en voor anderen? Hoe verhoog je je spreekcomfort? In deze opleiding leer je de taal van de weerstand te vermijden en brengen we je enkele communicatieve vaardigheden bij waardoor je constructief kan werken aan jouw eigen welzijn en ...

Op maat   |  Info





Driedaagse basistraining verbindende communicatie
Human Matters

Heb je het soms moelijk om onder woorden te brengen wat je stoort bij anderen? Vraag je je soms af wat je moet doen met de verbale woordenvloed en de machtsspelletjes van anderen? Vraag je je af hoe je op een gezonde manier kunt omgaan met pijnlijke gevoelens en conflicten? ...

20/8   |  NL   |  Info





Stress en burn-out mindful aanpakken
Instituut voor Aandacht en Mindfulness

Wie werkt, ervaart stress. Het leven op zich is voor de meesten onder ons een ‘roller coaster’ waarbij we vaak niet het gevoel hebben aan ‘het stuur’ te zitten. Soms zijn er positieve uitdagingen, maar vaak is de druk te hoog en gaan we gebukt onder velerlei stresssymptomen. We ...

NL   |  Info





Overval: ervoor, tijdens en erna!
M-arc

Deze overvaltraining is principieel preventief bedoeld. Je leert er hoe een overvaller redeneert, wat hij verwacht, hoe hij tewerk gaat. En vooral, hoe voorkomen we de overval. Op 1 dag doorloop je 6 overvallen en je leert hoe je absoluut niet en hoe je beter wel reageert. Deze ...

Op maat   |  Info





Verbale agressie? leren leiden zonder lijden
M-arc

Onze trainers hebben enkele duizenden deelnemers begeleid in het stand houden in zéér vervelende en moeilijke situaties. Acteurs tonen u in simulaties wat de beste manier is om het verbaal geweld op te vangen en om te buigen. U ondervindt in de sessie hoe negatieve spiralen die ...

Op maat   |  Info





Leidinggeven aan verandering
Key-consult

De leidinggevenden krijgen inzicht veranderingsmodellen als die van Kotter en Rogers & Shoemaker. Ze ontdekken dat in ieder veranderingsgsproces de key vraag gaat over de aanvaarding van de verandering. We gebruiken hiervoor het effectief leiderschapsmodel (de 7 eigenschappen) ...

Op maat   |  Info





Adequate conflictoplossing
Key-consult

Managen van interpersoonlijke conflicten. De deelnemers leren hoe een conflict in elkaar zit en krijgen instrumenten om het conflict op te lossen evenals instrumenten om conflicten te voorkomen. We trainen in conflictstijlen en haar toepassing. We gaan uit van de Harvard ...

Op maat   |  Info





Omgaan met weerstand
Konsensus Leadership Coaching & Development

Mensen houden niet zo van veranderingen. Ze doen er soms alle moeite voor om bij hun oorspronkelijke standpunt te blijven en de dingen bij het oude te laten. Dat gesputter is niet altijd onterecht. Misschien is jouw idee gewoon een slecht idee. Vaker nog hebben mensen niet ...

Op maat   |  Info





Conflictcoaching voor leidinggevenden
Konsensus Leadership Coaching & Development

Het gebied van conflictcoachen is onbekend. We vinden het lastig om met conflicten van anderen om te gaan, daar lopen we liever een blokje voor om. Maar leidinggevenden kunnen conflicten niet negeren en vermijden, omdat ze een grote impact hebben op de werksituatie. Hoe pak je ...

Op maat   |  Info





Klantvriendelijk omgaan met klachten en verbale agressie
Tweetakt

In deze training leer je hoe je het beste kan omgaan met mensen die ontevreden, boos of verbaal agressief zijn. Je leert ook hoe je kan reageren op mensen die je op één of andere manier onder druk zetten. Dat doe je op zo een manier te communiceren dat het allemaal niet erger ...

Op maat   |  Info





Conflicthantering
AMVR

Conflicten zijn een normaal verschijnsel. Eerst zoeken we naar de mogelijke oorzaken van het conflict. Een correcte analyse is noodzakelijk voor de juiste aanpak van het conflict. Is het conflict eerder zaakgericht of persoonsgericht, is de situatie symmetrisch of complementair? ...

Op maat   |  Info





Emotionele intelligentie
Skan Performance Management

Emotionele intelligentie verwijst naar de capaciteit om onze eigen gevoelens en die van anderen te herkennen, om onszelf en anderen te motiveren en om goed om te gaan met eigen emoties en emoties bij relaties. Door deze training krijg je inzicht in sterke kanten en ...

Op maat   |  Info





Conflicthantering
Skan Performance Management

De aanpak van deze opleiding is gebaseerd op het inzicht over hoe een conflict wordt opgebouwd en hoe men preventief kan omgaan met conflicten. Conflicten aanpakken zonder vermijdings- of uitstelgedrag te uiten en leren omgaan met verscheidene complexe situaties en verschillende ...

Op maat   |  Info





Onzichtbaar verhoren
IFBD - Institute for Business Development

Als professional moet u soms moeilijke gesprekken voeren… Klanten, leveranciers of medewerkers van wie u vermoedt of soms zelfs zeker bent dat zij niet de volledige waarheid spreken. Soms flagrant liegen, soms de waarheid geweld aan doen. Maar hoe komt u dit te weten? Hoe krijgt ...

31/5   |  NL   |  Info





Conflicthantering
Arcturus training en coaching cvba

Zowel op professioneel vlak als privé krijgen we al wel eens te maken met conflicten. Conflicten kan je grosso modo opdelen in twee grote categorieën: emotionele conflicten en belangenconflicten. Ook al kunnen belangenconflicten erg emotioneel worden maar dat is niet automatisch ...

Op maat   |  Info





Stress & burn-out preventie op de werkvloer
IFBD - Institute for Business Development

U hernieuwt uw kennis van het menselijke brein en vergroot daardoor uw inzicht in de oorsprong van motivatie, inspiratie en loyaliteit. Tegelijkertijd ontdekt u dat er alleen maar hele kleine groepen samenwerkende mensen bestaan, hoe groot uw organisatie ook is. Maar u leert ...

29/5   |  NL   |  Info





Communicatie
Act in Company

Communicatie is de sterkste troef van mensen. En tegelijkertijd is het in een tijd waar communiceren nooit zo gemakkelijk is geweest steeds moeilijker om echt contact te maken. Daar draait het in deze opleiding om, in contact komen met elkaar en stilstaan bij de boodschap en ...

Op maat   |  Info





Omgaan met conflicten op de werkvloer
The house of change

Kennis en inzichten verwerven en het ontwikkelen van vaardigheden in het omgaan met conflictsituaties en het communiceren in deze crisissituaties. Aan de hand van praktijksituaties (mogelijk door de deelnemers aangebracht) worden de theoretische inzichten geoefend en ...






Ontdek de kracht van emotionele intelligentie
B&D

Naast IQ hebben we EQ nodig om sociaal vaardig te zijn. Een emotioneel intelligente persoon aanvaardt zichzelf, heeft inzicht in andere mensen en hun gevoelens en kan de juiste beslissingen nemen. Hoe empathisch ben je? Hoe sterk ben je in het omgaan met je eigen emoties en die ...

NL   |  Info





Omgaan met conflicten
The European Training House

- Elke medewerker heeft een persoonlijke kijk op het ervaren van conflicten. Zij of hij weet eigenlijk niet op welke manier deze conflicten te hanteren en om te buigen tot een positief resultaat. - Het kunnen onderkennen van de oorsprong van conflicten is een hulpmiddel. Maar ...

Op maat   |  Info





Conflicthantering
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Deelnemers inzichten geven en technieken aanleren om met agressie en conflicten te kunnen omgaan, waardoor hun zelfvertrouwen merkbaar zal toenemen. * Deelnemers eenvoudige, maar doeltreffende technieken aanreiken, waardoor ze delicate situaties met klanten, medewerkers en ...

Op maat   |  Info





Annoncer une mauvaise nouvelle de façon adéquate et bienveillante.
Evoluo

Annoncer une mauvaise nouvelle à un ami, à un patient, à un collaborateur, à un collègue, à un groupe de collègues est particulièrement désagréable. Il s’agit souvent d’un casse-tête pour l’émetteur. Il est toutefois possible de le faire de façon adéquate. •identifier vos ...

Op maat   |  Info






Resultaten 1-25 van 46 Pagina  1  2   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be